Mies kadoksissa. Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25589814]Siis kolme tuntia sitten viimeksi kuulit miehestä? Eli vähän ennen viittä? No jos se ei ole soittanut sen takia viiden jälkeen kun just olitte viestineet? Kuulostaa nyt ihan turhalta paniikilta, koita rauhottua. On varmaan siellä pikkujouluissa vaan.[/QUOTE]

Ei kun minä lähetin kolme tuntia sitten viestin. Aamulla kun lähti kuulin hänestä viimeeksi.

Ja mielellään hän saa juhlia. On sen ansainnut ja tiedän että juhlii fiksusti. On vaan niin todella outoa että hänestä ei ole koko päivänä kuulunut mitään ja ei ole vastannut mitään.

Valehtelematta ensimmäinen päivä koko 9 vuoteen että hänstä ei ole kuulunut mitään. Ollaan aika ahkeria pitämään yhteyttä ja toisiamme kartalla eikä kyse ole mun stalkkauksesta vaan ihan molemmin puolin soitellaan kun nyt vaan tykätään olla yhteydessä. Mitäs sitä kun on kiva ihminen kenen kanssa pitää yhteyttä :)

Odottelen nyt vielä muutaman tunnin, mutta kyllä mie noi sairaalat soitan ennen nukkumaanmenoa jos ei muuten niin oman mielenrauhan vuoksi että saan nukuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25589843:

No ei kyllä ole mitenkään itsestään selvää että on. Kenet ne sinne merkkaa jos et ole ketään antanut? esim. minulla ei ollut sairaalakäyntejä ennen leikkausta ni siellä vasta kysyivät

[QUOTE="jep";25589859]No ei kyllä ole mitenkään itsestään selvää että on. Kenet ne sinne merkkaa jos et ole ketään antanut? esim. minulla ei ollut sairaalakäyntejä ennen leikkausta ni siellä vasta kysyivät[/QUOTE]

Mikään tässä maailmassa ei ole itsestään selvää :D Jokaisella joka on joskus käynyt päivystyksessä tai tohtorilla muuten vaan niin PITÄISI olla siellä lähiomainen merkittynä. Kaikilla ei välttämättä ole =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25589881:
Mikään tässä maailmassa ei ole itsestään selvää :D Jokaisella joka on joskus käynyt päivystyksessä tai tohtorilla muuten vaan niin PITÄISI olla siellä lähiomainen merkittynä. Kaikilla ei välttämättä ole =)

Monilla aikuisilla ihmisillä on oma äiti tai isä lähiomaisena. Tuota asiaa kun ei tule korjattua ennen kuin jotain tapahtuu. Jos ketään lähiomaista ei ole merkittynä, uskoisin että selvittävät maistraatista tai jostakin elääkö ihminen parisuhteessa ja asuuko samassa osoitteessa.

Jos minun mieheni tekisi noin, olettaisin hänelle tulleen niin kovan kiireen töiden lopussa, että on unohtanut vastata viestiini tai sitten hän olisi unohtanut puhelimen töihin tai autoon. Kaikenlaista voi sattua. Väittäisin että sairaalasta oltaisiin jo otettu yhteyttä, jos mies siellä olisi.

No jos nyt tajuttomana viedään sairaalaan, jossa ei koskaan aiemmin ole ollut, niin ei siellä missään mitään lähiomaisen tietoja ole... ne on ilmoituksen varassa, tajuissaan olevilta kysytään. Poliisi tietty selvittää ajan kanssa lähiomaisen, jos ei muuten tiedetä kehen ottaa yhteyttä. Mutta miehesi on varmaan kunnossa, koeta rentoutua!

Monilla aikuisilla ihmisillä on oma äiti tai isä lähiomaisena. Tuota asiaa kun ei tule korjattua ennen kuin jotain tapahtuu. Jos ketään lähiomaista ei ole merkittynä, uskoisin että selvittävät maistraatista tai jostakin elääkö ihminen parisuhteessa ja asuuko samassa osoitteessa.

Jos minun mieheni tekisi noin, olettaisin hänelle tulleen niin kovan kiireen töiden lopussa, että on unohtanut vastata viestiini tai sitten hän olisi unohtanut puhelimen töihin tai autoon. Kaikenlaista voi sattua. Väittäisin että sairaalasta oltaisiin jo otettu yhteyttä, jos mies siellä olisi.

Puhelimessakin se ICE auttaa jos henkilollä on luuri mukana, kaikilla melkein nykyään on =)

[QUOTE="apuva";25589856]Ei kun minä lähetin kolme tuntia sitten viestin. Aamulla kun lähti kuulin hänestä viimeeksi.[/QUOTE]

Ok, anteeksi, luin väärin, kun kirjoitit että "Mutta vastaisi kuitenkin kun lähetin viestin kolme tuntia sitten...", luin vahingossa että siinä luki vastasi eikä vastaisi! Joku tilapäinen lukihäiriö näköjään iski. Sitten ymmärrän kyllä paremmin huolesi. Kyllä minuakin huolestuttaisi, kun se kerran on niin epätyypillistä käytöstä hänelle. Mutta voi kai olla vain kyse siitä että on tullut töiden jälkeen kiire juhliin, ja siinä hötäkässä jäänyt puhelin katsomatta... Oliskohan voinut jäädä jopa toimistolle puhelin?

Mun pää kattokaan hienosti keksii että on ollut onnettomuudessa ja laukku jäänyt onnettomuuspaikalle ja laukussa puhelin ja henkilökortit ja on tajuttomana ja kukaan ei tiedä kuka on ja sielä makaa ja aamulla kun herään ei ole vieläkään kuulunut ja sitten selviää että on yön aikana kuollut enkä kerennyt sanomaan heippa ;_(

Hm... Jospa nyt koittaisin katsoa vaikka elokuvaa että lakkaa mielikuvitus laukkaamasta.

Varmasti tälle on olemassa jokin hyvä selitys. nyt kun alkaa kuulemaan näitä toisten teorioita ehkä vähän rauhoittuukin. Ja onpahan mulla syytä vähän möksätä huomenna niin saa luvan kanssa syödä suklaata ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25589929:
Puhelimessakin se ICE auttaa jos henkilollä on luuri mukana, kaikilla melkein nykyään on =)
Silloin, kun noissa alueen sairaaloissa on hälytystasoa nostettu - kuten tänään - niin ei siellä henkilökunnalla ole aikaa alkaa omaisille soittelemaan, vaikka lähiomaisen tieto potilastiedoissa olisikin.

Ap:lle...ota nyt rauhallisesti. Miehesi ei välttämättä ole kuullut koko puhelimen soimista. Monissa ravintoloissa meteli on niin kova, että ei siellä tahdo kuulla edes vierustoverin puhetta. Tai sitten tosiaan, jos on järjestetty jotain ohjelmaa, niin kännykkä on äänettömällä.

Mistä päin olet, onko juuri teillä se lumipyry ollut paha, mitä paikalliset kolaritiedot sanovat?

No on juuri sielä Hesassa... Fiksuna luin taas että kolme on jouduttu irroittamaan autosta. NÖÖÖÖÖÖÖYYYY se on mun mieeees :O

Tai sitten ei...

Ei ole vieläkään kuulunut mitään eikä vastaa.

Se o kuollu.
Jäätyny katuojaan.
Tai ollu kolarissa.
Tai joku paha vieny.
Tai karannu etelää.

Missä mun kulta?

Nyyh.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25590319:
Silloin, kun noissa alueen sairaaloissa on hälytystasoa nostettu - kuten tänään - niin ei siellä henkilökunnalla ole aikaa alkaa omaisille soittelemaan, vaikka lähiomaisen tieto potilastiedoissa olisikin.

Ap:lle...ota nyt rauhallisesti. Miehesi ei välttämättä ole kuullut koko puhelimen soimista. Monissa ravintoloissa meteli on niin kova, että ei siellä tahdo kuulla edes vierustoverin puhetta. Tai sitten tosiaan, jos on järjestetty jotain ohjelmaa, niin kännykkä on äänettömällä.

Mutkuuuu ne pikkujpulut on sen pomolla ja ei nyt ole ihan mahottoman iso toimisto. Saunaan sanoi että menevät, mutta ei sieläkään nyt tunteja mene.

Tunnin vielä odotan ja sitten jos ei vastaa niin soitan sairaalat.

Saa vielä vatsahaavan.

Radiosta tuli, että ne nosti Helsingissä valmiuksia onnettomuuksien takia ja avaavat nyt jotain linjaa mistä omaiset voi kysellä omaistensa tilannetta. Löytyisköhän netistä jotain tästä...Hirmuinen keli kyllä oli, huh onneksi onnellisesti kotona. EI kiitos lisää näitä päiviä...

[QUOTE="apuva";25590341]Mutkuuuu ne pikkujpulut on sen pomolla ja ei nyt ole ihan mahottoman iso toimisto. Saunaan sanoi että menevät, mutta ei sieläkään nyt tunteja mene.

Tunnin vielä odotan ja sitten jos ei vastaa niin soitan sairaalat.

Saa vielä vatsahaavan.[/QUOTE]
Ja saunomisen jälkeenhän ei voida lähteä baariin? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25590319:

Miä tiedän, se oli surkea yritys lohduttaa =) Mutta jos se potilaana on niin tottahan ne soittaa lopulta.. Aapeen mies on ihan varmasti kunnossa, usko vaan.. Elä panikoi =)

Niin eikä se stressaaminen auta (helppo sanoa), mitään et pysty nyt tekemään, joten odota ja rauhoitu. Kyllä se siitä selviää...Ehkä puhelin mennyt rikki, hävinnyt tai jotakin muuta. Eiköhän se hengissä ole.
Ehkä se ei kehtaa uusien työkaverien läsnä ollessa soittaa sulle :)

[QUOTE="abc";25590347]Radiosta tuli, että ne nosti Helsingissä valmiuksia onnettomuuksien takia ja avaavat nyt jotain linjaa mistä omaiset voi kysellä omaistensa tilannetta. Löytyisköhän netistä jotain tästä...Hirmuinen keli kyllä oli, huh onneksi onnellisesti kotona. EI kiitos lisää näitä päiviä...[/QUOTE]

Kiitos! Minäpä selvitän.

Se hyvä puolihan tässä nyt kuitenkin on, että tämänpäiväisissä kolareissa ei käsittääkseni ole ainoatakaan kuolonuhria. Ja vakavasti loukkaantuneitakaan ei montaa ollut. Joten rauhoitu nyt sen voimin ensin, ja luultavasti miehelläsi on kaikki ok. Puhelin on taskussa narikassa, ja katsoo juuri hurjan hauskaa stand up- esitystä tmv. Tsemppiä :)

[QUOTE="abc";25590363]Niin eikä se stressaaminen auta (helppo sanoa), mitään et pysty nyt tekemään, joten odota ja rauhoitu. Kyllä se siitä selviää...Ehkä puhelin mennyt rikki, hävinnyt tai jotakin muuta. Eiköhän se hengissä ole.
Ehkä se ei kehtaa uusien työkaverien läsnä ollessa soittaa sulle :)[/QUOTE]

Kehtaa se ku oon niin IHQ ^^

Hm... Niin tosiaan voihan sitä saunan jälkeenkin mennä baariin.

SE ON KAAPATTU! Mulla on niin ihana mies että joku kamala noita on vieny sen omakseen.

Varmana.

Mä luulen että mun ressi helpottaa sitten kun kuulen hänen äänen.
No... Onneksi tämmöstä ei ole sattunut liian usein!

Kiitos kun koitatte lohduttaa :) Se kyllä jo vähän helpottaa kun saa vähän tsemppiä.