mies joutui linnaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Eli mieheni joutui viikko sitten vankilaan 3 vuodeksi. En jaksa alkaa selittämään minulle kipeitä asioita jotka johtivat vangitsemiseen.
Meillä on 2 lasta, miten kerron heille että isä on vangittuna. Vierailulle en viitsi viedä, jää traumoja. Olen kertonut kaikille että mieheni on ulkomailla työkeikalla. en kestä tätä salailua, kukaan ei tiedä totuutta. olen niin masentunut,loppu..väsynyt..miten tästä eteenpäin. itken ja itken, pidän kaiken sisälläni. En tahdo että sosiaaliviranomaiset saavat tietää, minulla kuitenkin puhdas nimi..mutta mieheni teot aiheuttaisivat heidän kanssaan ongelmia. tekisi mieli hukuttaa murheet pulloon, mutta kun on nuo lapset. Onko kukaan joutunut ikinä tämmöiseen tilanteeseen?

:hug: Ei tuo kauan pysy salassa että työkeikalla edes omaisilta,tutuilta ym.Sinun vain kohdattava tämä tilanne sellaisena kuin se on. Jos haluat purkaa niin yv keksitty

mieheni teko on sellainen, että pelkään jos kukaan ei enää tahdo olla tekemisissä kanssamme. Hävettää ja suruttaa, vaikka tiedän etten olisi voinut estää tapahtumaa. Kuka tietää vaikka lapsia alettaisiin kiusata..ystäväni jättäisivät minut..en tosiaankaan tiedä mitä tehdä :( voiko tästä vielä nousta!?

oletteko naimisissa?mun mies oli "vaan"puol vuotta tutkinta vankeudessa,ensin en kertonut kenellekkään mutta sitten kyllä eikä hävetä!kannattaa kertoa helpottaa oloa!minkä ikäsiä lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mieheni teko on sellainen, että pelkään jos kukaan ei enää tahdo olla tekemisissä kanssamme. Hävettää ja suruttaa, vaikka tiedän etten olisi voinut estää tapahtumaa. Kuka tietää vaikka lapsia alettaisiin kiusata..ystäväni jättäisivät minut..en tosiaankaan tiedä mitä tehdä :( voiko tästä vielä nousta!?

Nuo kaikki on vain arvailua mitä ajattelet.Ei tarvitse asioiden olla noin kun mainitsit.Ystävät eivät katoa.Heiltä voit saada tukeakin.Eikö miehesi vanhemmatkaan tiedä totuutta?

Mulla ei ole ollut samanlaista tilannetta, mutta iso salaisuus kyllä jota yritin aluksi salailla ja se vei kaikki voimat. Aina sai miettiä kenen kanssa puhuu ja mitä. Sitten kerroin totuuden ja se helpotti niin paljon, että suosittelen että puhut asiasta edes jollekkin avoimesti. Hali sinne sulle ja lapsille :)

kai sää ukkos jätit se ainakin olisi hyvä juttu meinaa jos paapot rikollista ukkoas vielä niin monet ystävät kariutuvat jos hyväksyt ukkos teot ja jatkat suhdetta häneen. ja muutenkin ei kai sellasta persläpeä kannata pidempään katella.

Kai ne sinun ja lasten kanssa tahtoo edelleen tekemisissä olla, ettehän te ole tehneet mitään väärää. Mutta ymmärrän kyllä jos moni ei halua enää olla miehesi kanssa tekemisissä.

linnakundit ja niide ämmät,ei voi mitään.Sääli lapsia,ei ole helppoa heilläkään kun asia tulee julki,sillä se tulee ennemmin tai myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:

Nuo kaikki on vain arvailua mitä ajattelet.Ei tarvitse asioiden olla noin kun mainitsit.Ystävät eivät katoa.Heiltä voit saada tukeakin.Eikö miehesi vanhemmatkaan tiedä totuutta?
luulen etteivät he tiedä,mies kun viettänyt railakasta elämää ja välinsä menneet jo ennen kun mieheni kanssa tavattiin.
vaikee tästä on alkaa avautumaan,ja koska olen näin aluksi salannut ja valehdellut asioista....

Alkuperäinen kirjoittaja mun tuttavapiiristä ainakin kaikkoaa:
linnakundit ja niide ämmät,ei voi mitään.Sääli lapsia,ei ole helppoa heilläkään kun asia tulee julki,sillä se tulee ennemmin tai myöhemmin.

Toivottavasti et ole joskus itse vastaavassa tilanteessa... Aikas armotonta menoa täällä, kun ei edes koko tarinaa tiedä :(

yhdyn tohon et ei se salassa pysy. meidän tiellä missä asutaan, täällä maalla on 2 naapurin ukkoa linnassa huumeiden salakuljetuksesta. ämmät esittää ettei meistä naapureista kukaan tiedä, ukot ovat työkomennuksella ulkomailla... ja kaikki tietää et häkki heilahti.

Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:
Alkuperäinen kirjoittaja mun tuttavapiiristä ainakin kaikkoaa:

Toivottavasti et ole joskus itse vastaavassa tilanteessa... Aikas armotonta menoa täällä, kun ei edes koko tarinaa tiedä :(
En ole koskaan tuossa tilanteessa,armotonta tai ei,linnassa ei syyttömänä istuta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap jälleen:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:

luulen etteivät he tiedä,mies kun viettänyt railakasta elämää ja välinsä menneet jo ennen kun mieheni kanssa tavattiin.
vaikee tästä on alkaa avautumaan,ja koska olen näin aluksi salannut ja valehdellut asioista....

Sun oloasi näin ensialkuun helpottaa avautuminen.Sisällä pitäminen vain vaikeuttaa ja pahentaa.Yksin ei kannata jäädä miettimään näitä.Vaan sinun pitää saada joku luottohenkilö jonka kanssa voit puhua kaikesta mieltä painavista asioista.

Yhteistyössä