V
vieras
Vieras
Ei ees onnitellut, ei mitään.
Eikä nyt kuitenkaan pystynyt unohtaa mun synttäreitä, kun meillä kävi vieraita kahvilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TitsuLiina:surullista. Oliko siis varmasti älynnyt että vieraat tulivat sun synttäri-kahville?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joillekin synttärien muistaminen ei vain ole tärkeä asia, se pitää voida hyväksyä. olisit sanonut edellisenä päivänä, että sinulle on tärkeää muistaminen ja sanonut sen suoraan ja niin, ettei tulkinnan varaa olisi jäänyt. sinun on tod näk helpompi tehdä näin kuin miehen muistaa jotain mikä ei ole hänelle tärkeää.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joillekin synttärien muistaminen ei vain ole tärkeä asia, se pitää voida hyväksyä. olisit sanonut edellisenä päivänä, että sinulle on tärkeää muistaminen ja sanonut sen suoraan ja niin, ettei tulkinnan varaa olisi jäänyt. sinun on tod näk helpompi tehdä näin kuin miehen muistaa jotain mikä ei ole hänelle tärkeää.
No tossa menee täysin fiilis et jos pitää erikseen mainita et "hei muista sitten mua synttäreinä huomenna, jookos"
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin, onhan sekin et joillekin ei synttäreiden muistaminen oo ehkä niin tärkeetä, mutta kyllä mies omat merkkipäivänsä muistaa ja muistuttaa mua et hankipa lahja yms (mä kyllä muistaisin toista ilman muistutteluakin). Että kai se on sitten itsekäs.
Alkuperäinen kirjoittaja tuire:Jotkut miehet nyt vaan ei huomioi toista, vaikka itse odottavat lähes kakkukahveja sänkyyn.
Jos yhtään lohduttaa niin ei munkaan mies laittanut tälläkään kertaa joululahjaa eikä huomioinut 2.1 hääpäivää. Mä olen jo aivopessyt itseni siihen ettei sieltä suunnalta ole lahjoja odotettavissa niin en sit petykkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Myös näin:Meillä on aika samanlaista. Sanon kyllä tosi pahasti, ja onhan tuo vuosien varrella hieman oppinut huomioimaan. Se vaan yksinkertaisesti kuuluu huomioida elämän tärkeimmän ihmisen merkkipäivät, ei siinä sen kummempaa. Siis voi olla, ettei toinen osaa tai tajua, mutta aikaa myöten se voi tehdä hallaa. Kyllä toisen huomaaminen ja huomioon ottaminen kuuluu niihin taitoihin mitkä täytyy viimeistään aikuisiällä opetella. piste.