syntymäpäivät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä enemmän ikää tulee lisää aikuisiällä niin se ei tunnu enää juuri missään. Syntymäpäivät on ns turhia. Näin olen ajatellut aina mut nyt tämän päivän aikana on mieli ollut hieman maassa. On siis syntymäpäiväni ja kaikki on onnitellut paitsi oma MIES! Hän tietää tasan tarkkaa, että on synttärit, kun lapsille sanonnut ja muutamalle kaverille sekä käynnyt facebookissa jossa näkyy. Mut yhtää ainuttakaan kertaa ei ole onnitellut.
Kyllä se vähän pistää miettimään ja mielen hieman matalaksi. Aina on onnitellut mut nyt ei yhtään mitään.

Mites muilla? Odotatteko onniteluja ja toivotteko että edes mies muistais jotenkin.

Meillä on ollut monta kertaa riitaa tästä kun mies ei edes onnittele. Ei mitenkään muista. Olen päättänyt, etten enää itsekään muista mitenkään (en onnittele, en tee lasten kanssa korttia, en osta/tee lahjaa) hänen merkkipäivinään.

Kyllä teillä on juhlapäivinä todella tunnelmat katossa, kun ette saa ajoissa suitanne asiasta auki. Muutoin muina aikoina varmaan pitkin päivää huulet ja kielijänteet käyvät kuumana.

Miksi siitä syntymäpäivästään ei voi sitä hajamielisempaa osapuolta muistuttaa esim. edeltävänä päivänä? "Hei, mitäs kivaa keksittäis huomenna kun on mun synttärit?" Ja siinä yhdessä sitten suunnittelisitte jotain spessumpaa tai jopa kertoisit jostain lahjatoiveesta. Mutta ei, väen väkisin pitää loihtia mökötystä tai jopa riitaakin. Joo, en tajua. Kyseessä kuitenkin asia, josta selviää suunsa aukaisemalla.

Kyllä teillä on juhlapäivinä todella tunnelmat katossa, kun ette saa ajoissa suitanne asiasta auki. Muutoin muina aikoina varmaan pitkin päivää huulet ja kielijänteet käyvät kuumana.

Miksi siitä syntymäpäivästään ei voi sitä hajamielisempaa osapuolta muistuttaa esim. edeltävänä päivänä? "Hei, mitäs kivaa keksittäis huomenna kun on mun synttärit?" Ja siinä yhdessä sitten suunnittelisitte jotain spessumpaa tai jopa kertoisit jostain lahjatoiveesta. Mutta ei, väen väkisin pitää loihtia mökötystä tai jopa riitaakin. Joo, en tajua. Kyseessä kuitenkin asia, josta selviää suunsa aukaisemalla.

Tässä on kyse siitä et mies TIETÄÄ että on synttärit. Lapsille sanoi aamulla viellä et onnitelkaa äitiä kun synttärit.
Aamupäivällä sanoin et mennään perheen kesken syömään kun on mun synttärit tänään.
Niistä on puhuttu ja kaikki on onnitellut PAITSI MIES. Hän on ollut tänään suoraan sanottuna hyvin välinpitämätön ja tekemätön. Ei oo ristinsieluu tehnyt elettäkää tälle päivälle mitään paitsi näpertännyt puhelinta aamusta tähän asti ja katsellut leffaa.

Meillä on ollut monta kertaa riitaa tästä kun mies ei edes onnittele. Ei mitenkään muista. Olen päättänyt, etten enää itsekään muista mitenkään (en onnittele, en tee lasten kanssa korttia, en osta/tee lahjaa) hänen merkkipäivinään.

Täytyy itse tehdä kans ja näin ajattelin. Yleensä aina muistetaan toisiamme merkkipäivänä. Parin kuukauden päästä en muista häntä.

Tässä on kyse siitä et mies TIETÄÄ että on synttärit. Lapsille sanoi aamulla viellä et onnitelkaa äitiä kun synttärit.
Aamupäivällä sanoin et mennään perheen kesken syömään kun on mun synttärit tänään.
Niistä on puhuttu ja kaikki on onnitellut PAITSI MIES. Hän on ollut tänään suoraan sanottuna hyvin välinpitämätön ja tekemätön. Ei oo ristinsieluu tehnyt elettäkää tälle päivälle mitään paitsi näpertännyt puhelinta aamusta tähän asti ja katsellut leffaa.
Miessitä miestätä. Mikä ihme sinua vaivaa? Ei aikuinen ja henkisesti tasapainoinen ihminen ala märisemään noin lapsellisella tavalla, jos ei saa huomiota. Pitäisiköhän sinun hankkia joku harrastus, ystäviä tai käydä juttelemassa jollekin terapeutille?

Niin? Ja edelleenkään et voi kysyä mieheltä että hei, minkä on? Vaikutat poissaolevalta?

Miten voi olla noin vaikeaa jutella asioista?

Niin? Ja edelleenkään et voi kysyä mieheltä että hei, minkä on? Vaikutat poissaolevalta?

Miten voi olla noin vaikeaa jutella asioista?
Suomalainen palstamamma katsos kommunikoi vain toisten palstamammojen kanssa, jos miehen käytös ei miellytä. Ratkaisu kaikkiin parisuhteen ongelmiin ja omaan mielipahaan on tulla märisemään palstalle, spekuloimaan täysin tuntemattomien ja tietämättömien kanssa ja lietsomaan yhdessä miesvihaa ja lisää pahaa oloa.

Ei tätä perseilyä millään järjellä voi selittää, mutta näin nämä älyn jättiläiset toimivat.

Suomalainen palstamamma katsos kommunikoi vain toisten palstamammojen kanssa, jos miehen käytös ei miellytä. Ratkaisu kaikkiin parisuhteen ongelmiin ja omaan mielipahaan on tulla märisemään palstalle, spekuloimaan täysin tuntemattomien ja tietämättömien kanssa ja lietsomaan yhdessä miesvihaa ja lisää pahaa oloa.

Ei tätä perseilyä millään järjellä voi selittää, mutta näin nämä älyn jättiläiset toimivat.

Tai sit on paikka mihin voi purkaa harmitusta ja saada vertaistukea. Tarkoitus ei ole miesvihaa saada aikaan vaan vertaistukea.

Jos ei kukaan koskaan mitään kirjoittais niin eihän tälläsiä palstoja olisi sit. Eiköhän näilläkin ole tarkoitus.

Se että kirjoittaa jos jokin asia mättää palstoille parisuhteesta pitää muistaa itse minkälainen se on. Kaikkea ei tarvitse ottaa itseensä jos joku kirjoittaa jotain koska hän ei tiedä tosiasioita. Nää on semmosia mitkä kirjoittajan pitää itse osata katsoa jos semmosia tulee vastaan.

Juteltu on ja hänen mielestään ei ollut tarvetta onnitella tai muistaa. Sanoi että se olisi itsestään selvyys ilman et pitäisi sanoa ‍♀️
No kerroitko miten itse koet tilanteen? Vai ryntäsitkö tänne heti ilmoittamaan miehen vastauksesta. Pääsittekö asiassa yhteisymmärrykseen kuinka jatkossa huomioitte/olette huomioimatta toisianne synttäripäivinä vai onko huomenna tiedossa mielenosoituspäivä? Sori vaan mutta tämä vaikuttaa niin teinimeiningiltä mutta se ilmeisesti on jotenkin teidän tyylistä?

Se on sun mielipide.
Mä uskon että olet kans joskus käyttänyt hieman lapsellisia tekosia johonkin asiaan.
Ihan heti ei kyllä tule mieleen. Mutta kannattaa semmoinen ajatus muistaa että kukaan ei ole ajatustenlukija. Ja se kuinka toisianne kohtelette ei jää lapsiltanne huomaamatta. Lapset ovat tarkkanäköisiä ja aistivat herkästi vanhempien välit. Joten jos on jotain selvitettävää teidän kahden välillä vielä tämänpäiväisestä, niin kehottaisin paneutumaan siihen nyt.

Outoa käytöstä.
Mitä jos suunittelee jotain yllätystä?

Suuttuisin minäkin jos ei edes yhtä päivää vuodessa muisteta muistaa! Naiset(äidit) antaa niin paljon perheelle että missä kiitos

Älä muista sitä sen vuosipäivänä.
Potut pottuina niin alkaa muistaa taas.
Tajuaa miten on loukannut
QUOTE="Aqela, post: 32211025, member: 145268"]Jos hän ei välitä merkkipäivistä niin älä sinäkään välitä.[/QUOTE]Juuri näin, kerrassaan loistava ja puhtaan uusfeministinen toimintamalli. Kostohan on toki aina se rakentavin ja hedelmällisin tapa reagoida kaikkiin parisuhteen epäkohtiin. Sillä sitä tulevaisuutta rakennetaan! Missään nimessä ei ikinä, koskaan kannata parisuhteessa kommunikoida avoimesti omia toiveitaan ja perustella niitä, vaan aina kostaa kaikki kokemansa vääryydet ja epäkohdat, ”näpäytellä” ja passiivis-aggressiivisesti kehittää muita rankaisumenetelmiä.

Voi jeesus. :poop:

Yhteistyössä