Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Minä laiduttaisin pois ne kilot ja laittaisin itseni kuntoon ja heivaisin sitten tuon ukon.
itseasiassa näin minäkin tekisin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Minä laiduttaisin pois ne kilot ja laittaisin itseni kuntoon ja heivaisin sitten tuon ukon.
Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Minä laiduttaisin pois ne kilot ja laittaisin itseni kuntoon ja heivaisin sitten tuon ukon.
itseasiassa näin minäkin tekisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei mitään väliä. Nuori, pitkä, hoikka ja sopivan kokoiset tissit omaava nainen on kaiken aa ja oo. Mies ei voi elämältä muuta vaatiaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Säälittävä olet.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Kuka tosiaan viitsii katsella tuollaista laardivuorta? Ei helvetti! Itse vaihdoin edellisen muijan 20 kiloa kevyempään, kun ei mennyt eukolle sana perille turpoamisestaNykyinen on myös viisi vuotta nuorempi;-)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedän pariskunnan, joka lupasi toisilleen avioliittoa solmiessa etteivät liho. Kertoivat siitä muillekin. Mies sitten kuoli(sairaus) ja nainen jäi nuorena leskeksi. Jotenkin paradoksaalista tämäkin ja surullista ennen kaikkea. Elämme hyvin ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Päättelemme usein virheellisesti myös, että painonhallinta kertoo jotakin yksilön itsehillinnästä. Jos mietitään esim. urheilumaailman esimerkkejä, sieltä löytyy useita mallikappaleita, joiden muu itsehillintä on täysin hukassa.
Alkuperäinen kirjoittaja älyhoi:Aika pinnallinen on ihminen, joka jättää toisen ulkonäön vuoksi. KKK entäs jos miehes sais vaikka silmälasit; ja sä et ole tykännyt niistä aikasemmin; jätätkä miehen, jos ei ota piilareita? Mutta se myötä ja vastamäessä on unohdettu; vaikka eipä toi merkkaa monelle mitään; Juntti nukko juntteine mielipiteineen!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Moniko muuten tupakoi, vaikka puoliso ei pidä siitä? Eikö sekin ole vaan sitä, ettei viitsi pitää itsestään huolta, ei välitä edes siitä puolisosta ja tahallaan hankkii itselleen jonkun suusyövän tai keuhkoahtaumataudin.
Mä en polta.
Niin mutta eikö se olisi sama asia?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:[q
Totta, mutta ulkonäkö ei oikeen oo pätevä syy jättää ketään.
Ei, mutta miksi päästää itsensä yleensä repasahtamaan noin. Olkoon miten pinnallista tahansa, mutta hyvin paljon mahdollista, että äijä sais monoa, jos ihan muuten vain lihois 30kg, ja ei yrittäiskään tehdä asialle mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:[
Mutta entäs sitten jos on ylipainoinen jo seurustelun alkaessa? Jos laihduttaa normaalipainoon, niin onko miehellä oikeus jättää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta on jeesustelua sanoa, etteikö 30 kilon ylipaino vaikuttaisi elämänlaatuun, siihen miten suhtautuu puolisoon, seksielämään jne. Tai uskon, ettei se kaikilla vaikuta, mutta en pitäis minään ihmeenä vaikka se vaikuttaisi. Mieheni ois ihan toinen ihminen, elintavoiltaan, habitukseltaan jne. jos lihois 30 kg. Samoin minä, enkä usko että voisin sietää itseeni. Ellei kyse sit olis sairaudesta.
Tottakai se vaikuttaa; mutta typerää on asettaa uhkavaatimuksia! Vois houkutella yhteisen liikunnan pariin tms
Tietysti! Ja kannustaa terveellisiin ruokailutottumuksiin, aloittaa yhdessä joku harrastus ym. Uhkailu on turhaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Moniko muuten tupakoi, vaikka puoliso ei pidä siitä? Eikö sekin ole vaan sitä, ettei viitsi pitää itsestään huolta, ei välitä edes siitä puolisosta ja tahallaan hankkii itselleen jonkun suusyövän tai keuhkoahtaumataudin.
Mä en polta.
Niin mutta eikö se olisi sama asia?
Olis. Mutta ihan samalla tavalla vaikuttaa ylimääräiset läskit. Ja eihän tollaisessa normaalissa muutaman kilon painonvaihtelussa mitään pahaa ole. Mutta mulle ainakin tulis mieleen, että eikö toinen enää pidä mua missään arvossa, jos itsensä päästää ihan ruokkoamattomaan tilaan.
Alkuperäinen kirjoittaja y-ep:[
sinä, sinä, sinä. sinua vartenko se toinen elää. eikö tulisi mieleen, että jostain muustakin voi olla kyse, esim. pahasta olosta, tyytymättömyydesta, väsymyksestä, masennuksesta, kiireestä.
ihan vaan se sen takia lihois, että se ei pidä sua enää arvossa. ..
Alkuperäinen kirjoittaja tiia:kun aloit seurustella ihastuiko hän vain ulkonäköösi? jos niin on, on parempi lopettaa suhde heti alkuunsa) (älä huoli kyllä joku rakastaa sinua oikeasti!) eikä painolla pitäisi olla mitään merkitystä kunhan pituus ja paino ovat sujut toistensa kanssa ja vaikka ei niin olisikaan sinua voi joku rakastaa ja paljon en minä ainakaan alkaisi seurustella ulko näön takia!
Alkuperäinen kirjoittaja rehellisesti:No on mun mielestä outoa jos lihottaa itsensä,jo ihan terveydellisistä syistä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta on jeesustelua sanoa, etteikö 30 kilon ylipaino vaikuttaisi elämänlaatuun, siihen miten suhtautuu puolisoon, seksielämään jne. Tai uskon, ettei se kaikilla vaikuta, mutta en pitäis minään ihmeenä vaikka se vaikuttaisi. Mieheni ois ihan toinen ihminen, elintavoiltaan, habitukseltaan jne. jos lihois 30 kg. Samoin minä, enkä usko että voisin sietää itseeni. Ellei kyse sit olis sairaudesta.
Tottakai se vaikuttaa; mutta typerää on asettaa uhkavaatimuksia! Vois houkutella yhteisen liikunnan pariin tms
Tietysti! Ja kannustaa terveellisiin ruokailutottumuksiin, aloittaa yhdessä joku harrastus ym. Uhkailu on turhaa...
paitsi turhaa myös vahingollista. siis kuvitteletteko, että jos puoliso uhkaa jättävänsä, jos ei laihdu, ja sitten laihduttaa ihannemittoihin, niin siitä se onni ja autuus jatkuu.
entinen avomieheni sanoi, ettei voi olla läskin kanssa (tosin minä lopulta jätin hänet). mutta ei se minua kyllä kannustanut laihduttamaan, vaikka häntä rakastinkin. tunsin vain entistä surkeammaksi.
ja jotenkin se vain se sotii omia arvojani vastaan, että se, millainen olen sisimmältäni, ei ole tarpeeksi.
jos joku lihoo yhtäkkiä kymmeniä kiloja, niin kyllä siinä varmaan on myös jotain henkistä taustalla, kuten joku jo kirjoitti. kannattaisiko ensin yrittää selvittää, mitä siellä taustalla on. keskustella paljon yhdessä asioista tai ehdottaa vaikka terapiaa. luulen, että monella se on nykypäivänä se, että oma itse on kadonnut, ei ehdi kuunnella sisintään ja pitää itsestään huolta.
kumppani voi myös ehdottaa muutoksia, joissa itsekin voi olla mukana ja tukena, esim. ruokavalion keventämistä tai yhteistä urheiluharrastusta tai muuta harrastusta, joka vie pois ruokapatojen ääreltä ja virkistää mieltä.
joka tapauksessa, toisen ihmisen, oli tämä kuinka rakas kumppani vaan, miellyttäminen ei voi olla terve perusta itsensä muuttamiselle, oli kysymys millaisesta muutoksesta tahansa. täytyy miellyttää itseään ja ennen kaikkea sisäisesti.