Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:[
no pitäisi..aika ressukka tai itsetunto poljettu alas mene ja tiedä..se mies on muuten alipainonen![]()
Tai sillä miehellä on joku fetissi lihaviin naisiin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:[
no pitäisi..aika ressukka tai itsetunto poljettu alas mene ja tiedä..se mies on muuten alipainonen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Moniko muuten tupakoi, vaikka puoliso ei pidä siitä? Eikö sekin ole vaan sitä, ettei viitsi pitää itsestään huolta, ei välitä edes siitä puolisosta ja tahallaan hankkii itselleen jonkun suusyövän tai keuhkoahtaumataudin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Moniko muuten tupakoi, vaikka puoliso ei pidä siitä? Eikö sekin ole vaan sitä, ettei viitsi pitää itsestään huolta, ei välitä edes siitä puolisosta ja tahallaan hankkii itselleen jonkun suusyövän tai keuhkoahtaumataudin.
Mä en polta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:[
Tai sillä miehellä on joku fetissi lihaviin naisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Moniko muuten tupakoi, vaikka puoliso ei pidä siitä? Eikö sekin ole vaan sitä, ettei viitsi pitää itsestään huolta, ei välitä edes siitä puolisosta ja tahallaan hankkii itselleen jonkun suusyövän tai keuhkoahtaumataudin.
Mä en polta.
Niin mutta eikö se olisi sama asia?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Moniko muuten tupakoi, vaikka puoliso ei pidä siitä? Eikö sekin ole vaan sitä, ettei viitsi pitää itsestään huolta, ei välitä edes siitä puolisosta ja tahallaan hankkii itselleen jonkun suusyövän tai keuhkoahtaumataudin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta on jeesustelua sanoa, etteikö 30 kilon ylipaino vaikuttaisi elämänlaatuun, siihen miten suhtautuu puolisoon, seksielämään jne. Tai uskon, ettei se kaikilla vaikuta, mutta en pitäis minään ihmeenä vaikka se vaikuttaisi. Mieheni ois ihan toinen ihminen, elintavoiltaan, habitukseltaan jne. jos lihois 30 kg. Samoin minä, enkä usko että voisin sietää itseeni. Ellei kyse sit olis sairaudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kauhee mies.
No, en mä nyt tiedä... Kyllä mä ainakin haluaisin näyttää hyvälle kumppanini silmissä. Oon 163cm ja painan 60kg, ja jos tähän ottaisin massaa 30kg, en varmasti kovin hyvälle näyttäis.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttitiina:Minua mies seurustelumme alkuaikoina vaati laihduttamaan. Olen siis pienestä pitäen ollut lihava, eli myös tavatessamme. Ilmoitti, että ei ole ylpeä minusta ja juttu jää siihen jos en laihduta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta on jeesustelua sanoa, etteikö 30 kilon ylipaino vaikuttaisi elämänlaatuun, siihen miten suhtautuu puolisoon, seksielämään jne. Tai uskon, ettei se kaikilla vaikuta, mutta en pitäis minään ihmeenä vaikka se vaikuttaisi. Mieheni ois ihan toinen ihminen, elintavoiltaan, habitukseltaan jne. jos lihois 30 kg. Samoin minä, enkä usko että voisin sietää itseeni. Ellei kyse sit olis sairaudesta.
Tottakai se vaikuttaa; mutta typerää on asettaa uhkavaatimuksia! Vois houkutella yhteisen liikunnan pariin tms
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja tyttitiina:Minua mies seurustelumme alkuaikoina vaati laihduttamaan. Olen siis pienestä pitäen ollut lihava, eli myös tavatessamme. Ilmoitti, että ei ole ylpeä minusta ja juttu jää siihen jos en laihduta.
Jäikö se juttu siihen?
Minun osaltani se olisi kyllä jäänyt :| Eihän siinä ollut edes kyse siitä, että toinen olisi yhtäkkiä yllättäen lihonnut paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttitiina:Minua mies seurustelumme alkuaikoina vaati laihduttamaan. Olen siis pienestä pitäen ollut lihava, eli myös tavatessamme. Ilmoitti, että ei ole ylpeä minusta ja juttu jää siihen jos en laihduta. Se tuntu hirmuisen pahalta!! Mulla oli ollu sitä ennen hyvä itsetunto, pukeuduin nätisti kropan vaatimusten mukaisesti ja niin ees päin. Olin oikeasti tyytyväinen itseeni monien vuosien taistelujen jälkeen. Ja niinpä se itsetunto vain katos kun ihminen josta pidin valtavasti, oikeastaan jo rakastinkin, ilmoitti että häpeää minua ja juttu on loppu jos en pudota painoa. Ja arvatkaapa putosko se paino?? No ei! Jos haukkuminen yms. auttaisi laihtumaan, eiköhän melkein jokainen ylipainoinen olisi jo hoikistunut. Painostakin pitää pystyä puhumaan suhteessa, mutta silti toista isommin loukkaamatta!
Alkuperäinen kirjoittaja nahe:Mutta toisaalta ymmärrän jos puoliso uhkaa erolla.Ystäväni on joku minun mittanen ja painaa 120kg,sillä on tosi paskat polvet ja selkä,mutta kaunis se on siltikin.Sen mies on uhannut erolla jos se ei laihduta, mutta ihan terveydellisistä syistä se mies sanoi kun tämä nainen ei ees jaksa kaupassa käydä etteikö istuisi välillä...
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja nahe:Mutta toisaalta ymmärrän jos puoliso uhkaa erolla.Ystäväni on joku minun mittanen ja painaa 120kg,sillä on tosi paskat polvet ja selkä,mutta kaunis se on siltikin.Sen mies on uhannut erolla jos se ei laihduta, mutta ihan terveydellisistä syistä se mies sanoi kun tämä nainen ei ees jaksa kaupassa käydä etteikö istuisi välillä...
Mutta sehän on ihan mahdottoman tyhmä strategia. Kiristäminen ja uhkailu. Siinähän tulee toiselle vain sellainen olo, että en kelpaa ja olen surkea. Vaikka perustelisi minkälaisilla terveydellisillä syillä. Jos toinen on vielä mielialasyöppö, niin ei tuollainen auta laihtumaan.
Miksi ei voi sanoa, että on huolissaan toisen terveydestä ilman että pitää uhkailla erolla? Kannustavasta asenteesta olisi paljon enemmän hyötyä. Lähtee itsekin mukaan ruokavalioremonttiin, ei kanna kotiin epäterveellistä ruokaa, lähtee yhdessä liikkumaan ja kannustaa jo ihan pienestä pudotuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai mitä jos puoliso vammautuis onnettomuudessa? Eihän se täytyä enää ulkonäkökriteerejä hyväksytysti niin pellolle vaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Asiat toimii paljon paremmin positiivisella kannustamisella ja tukemisella,ei missään nimessä painostamalla ja uhkailemalla