Mies jäi kiinni

• Viestiketjun aloittaja naps
  • Ensimmäinen viesti
PMV
Kyllä teitä nyt viedään kebab-kioskille ja lujaa. Toi on ikivanha Kusetus-alibi, johon sekoitetaan oma suku. Mä tiedän, koska esi-isäni Kyrpä Jooseppi sen jo kehitteli käydessään nuuhkimassa vierasta tussua yli 100v sitten. Ja te kaikki taputatte käsiänne, että kaikki onkin taas hyvin, vaikkei oikeesti olekaan. voihan visva teidän kanssanne. Ootte niin helppoja, että teille pitää vaan nauraa...

suku ainakin nauraa tolle muijalle...

vieras
Jos vielä Naps luet tätä, niin ehkä kuitenkin seuraavalla kerralla tutkit ennen kuin alat hutkia. Mun mielestä liian sinisilmäinen ei saa olla, mutta kyllä luottamustakin täytyy löytyä ja antaa toiselle mahdollisuus selittää tarpeen tullen.

Kyllä niistä todellisista petoksista jossain vaiheessa jää kiinni, ennemmin tai myöhemmin, mutta suhteessa on paha olla jos ei yhtään luottoa löydy.

asko
Alkuperäinen kirjoittaja naps:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
miks puhelin oli sit kiinni ja miksei vastannu?
ei ollut vastannut sen takia kun ei oikeissa töissäänkään pysty vastaamaan puhelimeen ja sitte oli akku loppunu, jonka latasi autossa matkalla anopille. Ja te jotka huutelette provoa niin tiedoksi vaan tämä on kyllä ihan totta, olisko sit ollu helpompi uskoa jos mies oliski ollut pettämässä?
Täytyy sanoa, että olet tavattoman hyväuskoinen. Mies oli pettämässä ja sillä sipuli. Anoppi ja kaverit on helppo saada mukaan juoneen.

vieras
Noh, mies tuli hirveällä kiireellä ovesta sisään ja oli pelästyneen näköinen/oloinen. Miksi käyttäydyn näin ym. kysyin vaan että mites töissä? meni hiukan vaikeeks otti vaan lautasen ja alkoi syömään, ja miks sä tollasia kyselet...
Avauduin sitte ihan täysillä keuhkoilla ja annoin tulla kaiken mitä teki jo tiedätte. Mies alkoi itkemään... mä olin ihan et mitä v*ttua nyt.
Sanoi että on pakko sitte kertoa kerran mä epäilen jotain tommosta, se on ollu sukulaisellaan "töissä" auttamassa maatilalla, koska tarvitsee rahaa kun haluaa viedä mut lomalle talvella.
En uskonut ja syyttelin lisää, oli ollut äidillään kun olin viestin laittanut ja oli heti lähtenyt kotiin. Sillä ei tullu mieleenkään et mä voisin epäillä jotain toista.
Tän jälkeen se sitten soitti kaiutin päällä sille sukulaiselleen että mä sain varmuuden missä se on ollut ja sitten äidilleen.... sen verran anoppi myönsi että sen teki mieli paljastaa juttu mulle ku soitin, mutta ei viitsinyt. Mies oli meinaan anopin kanssa sopinut myös pojan hoidosta lomamme aikana.
Että eiköhän tämä ollut vaan hiukan iso ylilyönti mun puolelta :)
:heart:

naps
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos vielä Naps luet tätä, niin ehkä kuitenkin seuraavalla kerralla tutkit ennen kuin alat hutkia. Mun mielestä liian sinisilmäinen ei saa olla, mutta kyllä luottamustakin täytyy löytyä ja antaa toiselle mahdollisuus selittää tarpeen tullen.

Kyllä niistä todellisista petoksista jossain vaiheessa jää kiinni, ennemmin tai myöhemmin, mutta suhteessa on paha olla jos ei yhtään luottoa löydy.
Huomenta vaan!
Joo puhuttiin aika pitkään yöhön meihen kans eilen ja kaikki on nyt kyllä hyvin. Ja en enää noin helposti kimpaannu "turhista"

Päivi
Eli miehes nyt jatkossa käy siellä "ylitöissä" niin että sinäkin tiedät tästä,ja voit autolla vaikka pölähtää paikalle katsomaan että varmasti on siellä??

Ihanaltahan tuo kuulostaa mutta sitä on niin helppo aina kusettaa,ja saattaa olla että tämä onkin vale? Kiinni jäätyään on hyvä keksiä joku pätevä tarina ja vetää sukulaisensa siihen matkaan ja sitten tulla kotiin kun alibi keksitty :D

Sherlock

Huomenta vaan!
Joo puhuttiin aika pitkään yöhön meihen kans eilen ja kaikki on nyt kyllä hyvin. Ja en enää noin helposti kimpaannu "turhista"
Muista, että olet tekemisissä hyvin älykkään ihmisen kanssa. HYVIN älykkään. Jopa Panomies verrattoman tasoisen naisten naurattajan/naruttajan kanssa. Ja nyt tarkkana lyyli...

Kuka mies alkaa itkeä, jos alat epäilemään sitä pettämisestä...PETTÄJÄ tai hyvin älykäs ihminen tietty. Normi ihminen hyökkäis takasi ja suuttuis moisesta aiheettomista syytöksistä. Eikö?

Muista, että olet tekemisissä lähes PMV:n kaltaisen älykkään ihmisen kanssa. Mikäli PMV/vastaava aisan heiluttaja haluaa pettää, eikä koskaan jäädä kuitenkaan kiinni. Hoitaa hän alibin jo ennakkoon kuntoon ja kenenkäs muun kanssa kuin rakkaan suvun.

Ukkelis unohti aluksi tämän "alibinsa", koska siitä oltiin sovittu jo vuosia sitten (silloin kun pettäminen alkoi) suvun kesken. EIhän siinä sitten muuta voinut kun heittää kunnon katumusitkut suuren maailman tyyliin, koska luuli tosissaan käryn käyneen. Tovin päästä "petturi" hokas vanhan alibinsa...ja sää perkele menit miinaan ja uskoit kaiken ton kusetuksen....Tri Watsonkin häpee sua. Se neuvo muuten sua nuuhkaseen vielä oikein kunnolla ukkos hepinpäätä, josko vanha lateksi tuoksuis vielä.

Muista, että sä voit heittää kuitenkin vieläkin ukkos rojuineen pihalle, vaikka ihan varmuuden vuoksi :))

naps
Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:
Eli miehes nyt jatkossa käy siellä "ylitöissä" niin että sinäkin tiedät tästä,ja voit autolla vaikka pölähtää paikalle katsomaan että varmasti on siellä??

Ihanaltahan tuo kuulostaa mutta sitä on niin helppo aina kusettaa,ja saattaa olla että tämä onkin vale? Kiinni jäätyään on hyvä keksiä joku pätevä tarina ja vetää sukulaisensa siihen matkaan ja sitten tulla kotiin kun alibi keksitty :D
Kyllä, jatkaa siellä iltaisin ja voin ihan hyvin mennä itse vaikka mukaan, näin se sano :)

g
Mies on nyt yli viikon tehnyt ylitöitä joku hirveä kiire töissä tilauksia yms. Näin sitten tänää sen yhden työkaverin kaupungilla ja ihmettelin että miten jo nyt on töistä päässyt, se katteli hetken suu auki ja kysyi kuinka niin nyt jo? työthän on loppunu jo. Kerroin sit niistä ylitöistä ja sanoen et ne ei varmaankaan sit koske sua, kunnes se kerto et siellä on niin hiljasta nykysin, ei tilauksia eikä muutakaan. Jumankaut mitä se ukko on mulle valehdellu!!
Olipa reilu kaveri, oikein hatun noston paikka.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja Sherlock:

Huomenta vaan!
Muista, että olet tekemisissä hyvin älykkään ihmisen kanssa. HYVIN älykkään. Jopa Panomies verrattoman tasoisen naisten naurattajan/naruttajan kanssa. Ja nyt tarkkana lyyli...

Kuka mies alkaa itkeä, jos alat epäilemään sitä pettämisestä...PETTÄJÄ tai hyvin älykäs ihminen tietty. Normi ihminen hyökkäis takasi ja suuttuis moisesta aiheettomista syytöksistä. Eikö?

Muista, että olet tekemisissä lähes PMV:n kaltaisen älykkään ihmisen kanssa. Mikäli PMV/vastaava aisan heiluttaja haluaa pettää, eikä koskaan jäädä kuitenkaan kiinni. Hoitaa hän alibin jo ennakkoon kuntoon ja kenenkäs muun kanssa kuin rakkaan suvun.

Ukkelis unohti aluksi tämän "alibinsa", koska siitä oltiin sovittu jo vuosia sitten (silloin kun pettäminen alkoi) suvun kesken. EIhän siinä sitten muuta voinut kun heittää kunnon katumusitkut suuren maailman tyyliin, koska luuli tosissaan käryn käyneen. Tovin päästä "petturi" hokas vanhan alibinsa...ja sää perkele menit miinaan ja uskoit kaiken ton kusetuksen....Tri Watsonkin häpee sua. Se neuvo muuten sua nuuhkaseen vielä oikein kunnolla ukkos hepinpäätä, josko vanha lateksi tuoksuis vielä.

Muista, että sä voit heittää kuitenkin vieläkin ukkos rojuineen pihalle, vaikka ihan varmuuden vuoksi :))
mäkin heti ihmettelin, että miks aikuinen ukkoo alkaa tollasesta itkemään?

Yhteistyössä