ookke
Mä niin tiesin jo alotuksesta että provo on. Ja oikeesti huono, ois ees ap hieman keskittyny paremmin satuileen!
Ei koska tällä kyseisellä maatilalla ei ole lehmiä on vaan peltoa jota oli ollut puimassa ja traktoria ajanut. Mutta kyllä tuo himputti yllätyksen järjesti ei vaan ihan näin pitänyt paljastua...Alkuperäinen kirjoittaja huh:No kai se haisi navetalle?Alkuperäinen kirjoittaja naps:Noh, mies tuli hirveällä kiireellä ovesta sisään ja oli pelästyneen näköinen/oloinen. Miksi käyttäydyn näin ym. kysyin vaan että mites töissä? meni hiukan vaikeeks otti vaan lautasen ja alkoi syömään, ja miks sä tollasia kyselet...
Avauduin sitte ihan täysillä keuhkoilla ja annoin tulla kaiken mitä teki jo tiedätte. Mies alkoi itkemään... mä olin ihan et mitä v*ttua nyt.
Sanoi että on pakko sitte kertoa kerran mä epäilen jotain tommosta, se on ollu sukulaisellaan "töissä" auttamassa maatilalla, koska tarvitsee rahaa kun haluaa viedä mut lomalle talvella.
En uskonut ja syyttelin lisää, oli ollut äidillään kun olin viestin laittanut ja oli heti lähtenyt kotiin. Sillä ei tullu mieleenkään et mä voisin epäillä jotain toista.
Tän jälkeen se sitten soitti kaiutin päällä sille sukulaiselleen että mä sain varmuuden missä se on ollut ja sitten äidilleen.... sen verran anoppi myönsi että sen teki mieli paljastaa juttu mulle ku soitin, mutta ei viitsinyt. Mies oli meinaan anopin kanssa sopinut myös pojan hoidosta lomamme aikana.
Että eiköhän tämä ollut vaan hiukan iso ylilyönti mun puolelta
en usko! oishan se mies voinu silti salaa hoitaa teille loman talveks.Alkuperäinen kirjoittaja naps:Noh, mies tuli hirveällä kiireellä ovesta sisään ja oli pelästyneen näköinen/oloinen. Miksi käyttäydyn näin ym. kysyin vaan että mites töissä? meni hiukan vaikeeks otti vaan lautasen ja alkoi syömään, ja miks sä tollasia kyselet...
Avauduin sitte ihan täysillä keuhkoilla ja annoin tulla kaiken mitä teki jo tiedätte. Mies alkoi itkemään... mä olin ihan et mitä v*ttua nyt.
Sanoi että on pakko sitte kertoa kerran mä epäilen jotain tommosta, se on ollu sukulaisellaan "töissä" auttamassa maatilalla, koska tarvitsee rahaa kun haluaa viedä mut lomalle talvella.
En uskonut ja syyttelin lisää, oli ollut äidillään kun olin viestin laittanut ja oli heti lähtenyt kotiin. Sillä ei tullu mieleenkään et mä voisin epäillä jotain toista.
Tän jälkeen se sitten soitti kaiutin päällä sille sukulaiselleen että mä sain varmuuden missä se on ollut ja sitten äidilleen.... sen verran anoppi myönsi että sen teki mieli paljastaa juttu mulle ku soitin, mutta ei viitsinyt. Mies oli meinaan anopin kanssa sopinut myös pojan hoidosta lomamme aikana.
ei ollut vastannut sen takia kun ei oikeissa töissäänkään pysty vastaamaan puhelimeen ja sitte oli akku loppunu, jonka latasi autossa matkalla anopille. Ja te jotka huutelette provoa niin tiedoksi vaan tämä on kyllä ihan totta, olisko sit ollu helpompi uskoa jos mies oliski ollut pettämässä?Alkuperäinen kirjoittaja huh:miks puhelin oli sit kiinni ja miksei vastannu?
mä en ainakaan toivos et mun mies ´sen takia valehtelis mulle tolleen ja monena päivänä, ja käyttäytys tolleenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kun itelläkin olis mies joka järkkäis mulle yllätyksiä. Uskon että tää voi ihan hyvin olla totta. Heti alko tulla provoa kun tähän tarinaan tuli hyvä loppu, jännästi se vaan tuo kateus nostaa päätään.
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja naps:Noh, mies tuli hirveällä kiireellä ovesta sisään ja oli pelästyneen näköinen/oloinen. Miksi käyttäydyn näin ym. kysyin vaan että mites töissä? meni hiukan vaikeeks otti vaan lautasen ja alkoi syömään, ja miks sä tollasia kyselet...
Ihana mies <3
Ihanaa!Alkuperäinen kirjoittaja mä ainakin uskon!:johtuuko siitä ettei tartte olla kateellinen?
mun mies on just tollanen. Kun olin viimisilläni raskaana, se tiputti jotain lattialle ja pyysi mua nostaa sen. Olin todella vihainen tästä, mutta kumartuessani pöydän alle, siellä olikin kultainen koru mulle. Jotku miehet vaan tykkää yllättää omalla persoonallisella tavallaan
Sen teen tuolla makuuhuoneen puolellaAlkuperäinen kirjoittaja mulish:Onpas ap.lla ollu jännittävä ilta. Ja ihanaa että päättyi hyvin
Kai pyysit mieheltäsi anteeksi epäilyksiäsi?
Tyhmä jätkä miehes työkaveri, aina sanotaan vaikka ei olis nähny koko kaveria että töissä on jos muija kysyy.Alkuperäinen kirjoittaja naps:Mies on nyt yli viikon tehnyt ylitöitä joku hirveä kiire töissä tilauksia yms. Näin sitten tänää sen yhden työkaverin kaupungilla ja ihmettelin että miten jo nyt on töistä päässyt, se katteli hetken suu auki ja kysyi kuinka niin nyt jo? työthän on loppunu jo. Kerroin sit niistä ylitöistä ja sanoen et ne ei varmaankaan sit koske sua, kunnes se kerto et siellä on niin hiljasta nykysin, ei tilauksia eikä muutakaan. Jumankaut mitä se ukko on mulle valehdellu!!
Paras tapaAlkuperäinen kirjoittaja naps:Sen teen tuolla makuuhuoneen puolellaAlkuperäinen kirjoittaja mulish:Onpas ap.lla ollu jännittävä ilta. Ja ihanaa että päättyi hyvin
Kai pyysit mieheltäsi anteeksi epäilyksiäsi?
Mutta useimmat silti, kuten mun.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jeeeeeeeee, kaikki miehet ei ookaan sikoja.
niin joo, lapsi naapurin annelin kanssa )Alkuperäinen kirjoittaja :D:Voi oikeesti olla joku ylläri sulle tulossa
Ei muuta kun lasket ukkos housut ja otat temmistä tiukasti kiinni. Nuuhkaset hieman....tuoksuuko elin epänormaalille/saippualle ja otat munan ahnaasti suuhusi ja mikäli pati ei lennä alta 5 minsan, taitat sen peniksen niskat niks naks nurinAlkuperäinen kirjoittaja Leila:Ole mahdollismman "normaali" kuin aina ennenkin... mutta kun halaat häntä voit samalla haistella tuoksuuko hajuvesi.. vai onko esim käynyt suihkussa? jota tuskin normaalisti töissä tekee.Alkuperäinen kirjoittaja naps:Jos se paska mua nyt on pettämäs nii se oli sit siinä. Tänne sillä ei ole enää asiaa. Mutta ku tietäis mitä tässä nyt tapahtuu.. puhelin on edelleen kiinni. Eilen se tuli tuossa 9 aikoihin kotiin, katotaa nyt
Alat kyselemään kaiken-näköisiä.. sit kun "valehtelee" lisää niin voit tyynesti sanoa että: näin muuten sun työkaverias,ja hän ei kyllä mistään ylitöistä puhunut,hiljaista kuulemma teillä siellä töissä.. ja jos siihen vielä sanoo että olin mä siellä niin voit sanoa ajaneesi siellä mut autoa ei työpaikalla..
Sit katsot häntä silmiin ja käsket puhua totta! Älä anna luikerrella paikalta.. ole jämynä ja eroa!