Mies jäi kiinni

• Viestiketjun aloittaja naps
  • Ensimmäinen viesti
naps
Mies on nyt yli viikon tehnyt ylitöitä joku hirveä kiire töissä tilauksia yms. Näin sitten tänää sen yhden työkaverin kaupungilla ja ihmettelin että miten jo nyt on töistä päässyt, se katteli hetken suu auki ja kysyi kuinka niin nyt jo? työthän on loppunu jo. Kerroin sit niistä ylitöistä ja sanoen et ne ei varmaankaan sit koske sua, kunnes se kerto et siellä on niin hiljasta nykysin, ei tilauksia eikä muutakaan. Jumankaut mitä se ukko on mulle valehdellu!!

Panomies verraton
Oliskohan äijä panemassa? Vai rakentamassa sulle jotain ylläriä? Älä ny herran tähden heti hysteerikoks heittäydy. Tutki ennen kuin rupeet äijääs hutkiin :))

Ja muistakaa ny herranen aika nussia toisiannekin välillä, jos ei muuten niin ainakin sovintoseksiä pitää saada :))

jos tää ei ole provo
niin onko miehes sanonu, että kaikki on ylitöissä? jos on, sillon on toki valehdellu. mutta omia "ylitöitä" voi olla muitakin. esimerkiksi synttärilahja sulle, joku aikaavievä juttu, eikä halua kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja naps:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Nää on niin kulahtaneita provoja.
Voi kuule kun oliskin, mä itken täällä puhelin kourassa! mitä mä teen?!!
pakata äijän tavarat jos et saa kunnon selitystä ja siis uskottavaa sellasta. älä anna äijän enää huijata itteäs. parempi totuus joka satuttaa kun jatkuva valehtelu

naps
Alkuperäinen kirjoittaja jos tää ei ole provo:
niin onko miehes sanonu, että kaikki on ylitöissä? jos on, sillon on toki valehdellu. mutta omia "ylitöitä" voi olla muitakin. esimerkiksi synttärilahja sulle, joku aikaavievä juttu, eikä halua kertoa.
No ei se suoraan sanonu et kaikki olis, mutta ku on vaan sanonut et on paljon töitä et päivät venyy pitkiks tilausten kanssa. Ja mulla on synttärit vasta keväällä

Alkuperäinen kirjoittaja naps:
Mä lähen nyt ajeleen sinne sen työpaikalle kattoo onko auto paikalla vai ei! puhelimeen se ei vastaa.
no niin, tiedätpä sit onko sielä. kysy mieheltä ku tulee onko ollu koko illan töissä. jos väittää olleensa eikä auto ole pihassa tiedät miehen valehtelevan

Yhteistyössä