Joo-o,,,en mäkään elä, enää. Ja siksi voinkin sanoa, että mun kohdalla tuo "kaikki tieto, mulle ja heti"-ei toiminut.Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Ok. Mä en haluais ikinä elää suhteessa, jossa on valheita ja salaisuuksia.
Joo-o,,,en mäkään elä, enää. Ja siksi voinkin sanoa, että mun kohdalla tuo "kaikki tieto, mulle ja heti"-ei toiminut.Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Ok. Mä en haluais ikinä elää suhteessa, jossa on valheita ja salaisuuksia.
Mies on pahoillaan siitä, että jäi kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja KnicKKnacK::hug:
Kyllä tämä asia pitää nyt puhua miehen kanssa selväksi. Ei mitään salaisuuksia enää!!! Mun mielestä suhde on vielä pelastettavissa. Pieni lapsikin.... :|
Ja mies on selvästi pahoillaan! Onko hän edellisissä suhteissaan pettänyt?
Entä kun niitä pikkuhiljaa alkaa tippumaan jostain, yks tieto sieltä ja vuoden päästä taas jotain...Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Joo-o,,,en mäkään elä, enää. Ja siksi voinkin sanoa, että mun kohdalla tuo "kaikki tieto, mulle ja heti"-ei toiminut.Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Ok. Mä en haluais ikinä elää suhteessa, jossa on valheita ja salaisuuksia.
Olen ollut siis melkein samassa tilanteessa! Minäkin soitin naiselle.Alkuperäinen kirjoittaja VOIMIA!:Saman kokeneena luulen, että mies ei vielä pitkään aikaan kerro koko totuutta. Kertoo vain sen mistä jäi kiinni ja kieltää kaiken muun. Luulee että ei ole vielä jäänyt kiinni kunnolla ja koittaa valheilla peitellä jälkiään.
Sitten nainen ottaa asioita selville ja mies myöntää vain sen mistä on todisteita. Niin meillä kävi. Sitten myöhemmin, kun mies tajusi, että lopetan suhteen ihan oikeasti eikä kotiin ole paluuta, oli valmis mihin vain, kertomaan kaiken. Tajusi, ettei enää mitään menetettävää ole. Mutta tähän meni noin 2 kuukautta. Siihen asti vähätteli suhdetta ja laittoi kaiken tämän naisen piikkiin.
Mistä niitä nyt tippuis?Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Entä kun niitä pikkuhiljaa alkaa tippumaan jostain, yks tieto sieltä ja vuoden päästä taas jotain...
Toi on totta että äiti on niin eri vuosikymmeneltä.Alkuperäinen kirjoittaja VOIMIA!:Jatkan vielä. Oma äitini oli tilanteessa tukenani. Ei voinut uskoa miehestäni sellaista ja oli hyvin surullinen puolestani. Ensireaktio oli, että kyllä me saadaan kaikki selvitettyä, siis äitini reaktio. Sanoin, etten voi enää ikinä luottaa mieheen. Äitini oli tukena, mutta koitti meitä saada jatkamaan avioliittoa.
En jatkanut vaaan erosin. Nyt, vuosia myöhemmin, äitini sanoo usein kuinka ylpeä minusta ja ratkaisustani on. Että oli hienosti tehty kun arvostan itseäni ja vaadin luottamusta ja rehellisyyttä. Sanoi jopa, että itse olisi ollut heikompi eikä olisi uskaltanut lähteä liitosta ja aloittaa alusta pienen lapsen kanssa, mutta että on todella ylpeä päätöksestäni. Tarkoitan sitä, että äitimme ovat sitä ikäluokkaa, joka hyväksyi herkemmin pettämiset ja oli vaikeaa, jopa noloa, erota. Äitisi ajattelee parastasi, mutta ei ymmärrä että tulet pärjäämään hienosti ilman tuollaista kumppania.
Paljon voimia ja tsemppiä!
P.S. Kuten aiemmin kerroin, minä sorruin 2 kertaa sänkyyn miehen kanssa eroprosessin aikana. En kadu niitä, koska huomasin, että seksin jälkeen kaikki viha ja suru pettämisestä tuli niin pintaan, että tajusin että ero oli ainoa oikea ratkaisu minulle. Tee kuten sydän sanoo.
No kyllähän niitä voi tippua, esim. yhteisiltä tutuilta tms. Oot oikeesti vähän outo, kkk :OAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mistä niitä nyt tippuis?Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Entä kun niitä pikkuhiljaa alkaa tippumaan jostain, yks tieto sieltä ja vuoden päästä taas jotain...