Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
suski
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Tieto lisää tuskaa, ja ootko varma, että se nainen antais sulle totuuenmukaisia faktoja?
Tieto lisää tuskaa siinä vaiheessa, jos kuulee yksityiskohtaisia selostuksia sänkyseikkailuista. Totuus vapauttaa.
 
suski
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Tieto lisää tuskaa siinä vaiheessa, jos kuulee yksityiskohtaisia selostuksia sänkyseikkailuista. Totuus vapauttaa.
Nii-in... totuus vaputtaa sen osapuolen, jolla on salattavaa, ei sitä osapuolta, jonka on kuultava nuo totuuet.
Vapauttaa se kuulijankin epätietoisuudesta.
 
älä usko kaikkea!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
No niin,soitettu. Puhelu tosin oli aika lyhyt.
Nainen vastasi,esittelin itseni tietenkin ja kerroin että soitan koska sain eilen kuulla mieheni ja hänen suhteestaan ja soitan ihan vain siksi että haluan tietää kauanko olette tapailleet ja milla asteella suhde on ollut, koko puhelun ajan pysyin tyynenä,en korottanut ääntäni tms.
Nainen kertoi että tiesi kyllä minusta ja että olivat "tavanneet" facebookin kautta joskus,aikaa ei osannut sanoa,kuulemma ehkä kuukausi sitten. Pari kertaa harrastaneet seksiä.
Kysyin vielä syytä kaikelle, vastasi että huvikseen,ei kuulemma hänen ongelmansa.

Kaiken kaikkiaan noin puhelu meni, jotenkin kuulosti että osasi odottaa soittoani. Ei lyönyt luuria korvaan,tietää varmaankin että joskus tää olis kuitenkin käyty läpi, törmätään silloin tällöin kaupassa tai missä milloinkin tän naisen kans.

En tiedä puhuiko tottakaan,aika luontevaltahan tuo kaikki kuulostaa,ainakin minusta.

Nyt soitan miehelle ja kerron että tiedän kaiken...
Mä olisin silti sen verran epäluuloinen että haluaisin sen eritellyt puhelinlaskun, sanotaan nyt viimeisen puolen vuoden ajalta. Miehellä ja tuolla naisella on ollut aikaa tässä välissä sopia tarinasta.
Joo, itsekin olen petetty ja tiedän, että jos miehellä ja tällä naisella on ollut mahdollisuus keksiä yhdessä tarina (lievempi versio totuudesta) niin he ovat sen tod.näk. keksineet. Mun eka mies kun petti niin hän ehti sopia naisen kanssa, etteivät ole sekstailleet ja molemmat pysyivät tarinassa kunnes sain selville totuuden lähes vuosi eron jälkeen kun nainen tuli juttelemaan baarissa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Tieto lisää tuskaa siinä vaiheessa, jos kuulee yksityiskohtaisia selostuksia sänkyseikkailuista. Totuus vapauttaa.
Nii-in... totuus vaputtaa sen osapuolen, jolla on salattavaa, ei sitä osapuolta, jonka on kuultava nuo totuuet.
Ihan mielenkiinnosta, jos sun miehesi pettäisi sua ja jäisi kiinni, etkö tosiaan haluaisi tietää kenen kanssa, kuinka pitkään ja muita yksityiskohtia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan mielenkiinnosta, jos sun miehesi pettäisi sua ja jäisi kiinni, etkö tosiaan haluaisi tietää kenen kanssa, kuinka pitkään ja muita yksityiskohtia?
Öh, en... Tai haluaisin tietää, onko kysy yksittäisestä kännipanosta, vai suhteesta, jossa on mukana tunteita. Haluaisin tietää, mikä on hänen kantansa meidän suhteemme tulevaisuuden suhteen.
 
Vois hyvinkin olla totta, oishan se nainen voinu valehdella, etteivät oo harrastaneet seksiäkään. Tosin itse en varmaa pystyis tuommosen jälkeen jatkamaan, etenki ku ei ollu mikään känninen yhden illan hairahdus vaan nähny selvinpäin ja pannu useemminki ku kerran. Pari kertaa kun voi olla kolme neljäkin joidenkin mittapuulla.. :(

Ja mee ihmessä tarkistuttaan ittes sit tautien varalta!

Tsemppiä! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Tieto lisää tuskaa siinä vaiheessa, jos kuulee yksityiskohtaisia selostuksia sänkyseikkailuista. Totuus vapauttaa.
Nii-in... totuus vaputtaa sen osapuolen, jolla on salattavaa, ei sitä osapuolta, jonka on kuultava nuo totuuet.
Mistäs ap saisi tietää onko kyseessä hairahdus vai suhde, jos ei kysy kummaltakin osapuolelta?

Tsemppiä ap:lle! :hug:
 
vieras
Hei voisko joku briefata? En ole lukenut ketjua kuin jotain sieltä täältä. Onko tämä 9 kk ikäinen vauva siis tämän pettävän miehen? Jossakin joku Neele kirjoitti jostakin tytärpuolesta eli onko vauva tämä tytärpuoli..?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan mielenkiinnosta, jos sun miehesi pettäisi sua ja jäisi kiinni, etkö tosiaan haluaisi tietää kenen kanssa, kuinka pitkään ja muita yksityiskohtia?
Öh, en... Tai haluaisin tietää, onko kysy yksittäisestä kännipanosta, vai suhteesta, jossa on mukana tunteita. Haluaisin tietää, mikä on hänen kantansa meidän suhteemme tulevaisuuden suhteen.
Ok... mä en pystyisi tyytymään tuohon vaan vaatisin täyden raportin ja todisteet. Vaikka eipä se varmaan yhtään helpottaisi fiiliksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei voisko joku briefata? En ole lukenut ketjua kuin jotain sieltä täältä. Onko tämä 9 kk ikäinen vauva siis tämän pettävän miehen? Jossakin joku Neele kirjoitti jostakin tytärpuolesta eli onko vauva tämä tytärpuoli..?
viimoisin oli feikki, eli tytärpuolta ei ole olemassa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei voisko joku briefata? En ole lukenut ketjua kuin jotain sieltä täältä. Onko tämä 9 kk ikäinen vauva siis tämän pettävän miehen? Jossakin joku Neele kirjoitti jostakin tytärpuolesta eli onko vauva tämä tytärpuoli..?
Ei ole mitään tytärpuolta, se oli jonkun sairasta pilaa joka kirjoitti samalla nikillä kun ap ei ollut vielä kirjautunut. Ei mun mielestä ole sanottu onko lapsi pettävän miehen, oletettavasti on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ok... mä en pystyisi tyytymään tuohon vaan vaatisin täyden raportin ja todisteet. Vaikka eipä se varmaan yhtään helpottaisi fiiliksiä.
Voin ihan kokemuksesta sanoa, että liikaa tietoa ei kannata haalia, jos asiasta haluaa päästä ihnhimillisessä ajassa yli.
Olet varmaan siinä kyllä ihan oikeassa. Mä silti haluaisin tietää kaiken vaikka tiedän että periaatteessa kannattaisi olla tietämättä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ok... mä en pystyisi tyytymään tuohon vaan vaatisin täyden raportin ja todisteet. Vaikka eipä se varmaan yhtään helpottaisi fiiliksiä.
Voin ihan kokemuksesta sanoa, että liikaa tietoa ei kannata haalia, jos asiasta haluaa päästä ihnhimillisessä ajassa yli.
Miten voi päästä sellaisen asian yli, josta ei edes tiedä kaikkea? Aika valheellista. Ja varsinkin jos mies tietää ja salaa asioita vaimoltaan, kun aletaan suhdetta uudelleen rakentamaan. Silloin nimenomaan pitäisi pöydän olla aivan puhdas, ei yhtäkään luurankoa kaapissa.
 
Musta toi on kakspiippusta. Toisaalta olis paras et tietäis kaiken, koska epätietoisuuskin voi kalvaa tosi kauan. Tosin niin se totuuskin, et.. kumpi sit on parempi. Mut ehk ainaki jos jatkaa haluais ni sit ei kannattais ihan kaikkee ottaa selville ainakaan pahimpia yksityiskohtia.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ok... mä en pystyisi tyytymään tuohon vaan vaatisin täyden raportin ja todisteet. Vaikka eipä se varmaan yhtään helpottaisi fiiliksiä.
Voin ihan kokemuksesta sanoa, että liikaa tietoa ei kannata haalia, jos asiasta haluaa päästä ihnhimillisessä ajassa yli.
Mä halusin kaiken mahd. tiedon ja sen kun sain niin oli paljon helpompi päättää mitä tehdä ja jatkaa eteenpäin. Unohtaa en voi mutta annoin anteeksi koska tiesin tarkkaan mitä oli tapahtunut. Jos en olisi tiennyt yksityiskohtia, miettisin varmaan vieläkin mitä ukko teki ja oltaisiin erottu.
 
+
Alkuperäinen kirjoittaja mimasa:
voimia asian kanssa
suakin näkee pitkästä aikaa :)
toivottavasti mä muistan nikin oikeen :/
mulla oli tässä taannoin hiukan ongelmia/vaikeuksia niin olit todella ystävällinen minulle! :)

p.s. montako lasta sinulla olikaan,asian vierestä? :D
halusin jos illoin kysyä mutta se jäi sitten :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Miten voi päästä sellaisen asian yli, josta ei edes tiedä kaikkea? Aika valheellista. Ja varsinkin jos mies tietää ja salaa asioita vaimoltaan, kun aletaan suhdetta uudelleen rakentamaan. Silloin nimenomaan pitäisi pöydän olla aivan puhdas, ei yhtäkään luurankoa kaapissa.
Nii-i...mikä toimii yhdelle, ei toimi toiselle. Mä en enää haluais tietää, jos mua petettäis, jos siis kyseessä ei olis suhde. EN haluais, ja se on vaan mun mielipide.
 
suski
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ok... mä en pystyisi tyytymään tuohon vaan vaatisin täyden raportin ja todisteet. Vaikka eipä se varmaan yhtään helpottaisi fiiliksiä.
Voin ihan kokemuksesta sanoa, että liikaa tietoa ei kannata haalia, jos asiasta haluaa päästä ihnhimillisessä ajassa yli.
Miten voi päästä sellaisen asian yli, josta ei edes tiedä kaikkea? Aika valheellista. Ja varsinkin jos mies tietää ja salaa asioita vaimoltaan, kun aletaan suhdetta uudelleen rakentamaan. Silloin nimenomaan pitäisi pöydän olla aivan puhdas, ei yhtäkään luurankoa kaapissa.
Riittää, että tietää tarpeeksi. Tietoa kannattaa kerätä "tipottain", koska muuten voi vahingossa kuulla enemmän kuin oikeasti haluaisi. Pahimman tunnemyrskyn jälkeen tiedonhalu laimenee.

Jos toinen pettää ja suhdetta halutaan jatkaa, niin pettäjän pitää pystyä puhumaan siitä rehellisesti myös myöhemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Miten voi päästä sellaisen asian yli, josta ei edes tiedä kaikkea? Aika valheellista. Ja varsinkin jos mies tietää ja salaa asioita vaimoltaan, kun aletaan suhdetta uudelleen rakentamaan. Silloin nimenomaan pitäisi pöydän olla aivan puhdas, ei yhtäkään luurankoa kaapissa.
Nii-i...mikä toimii yhdelle, ei toimi toiselle. Mä en enää haluais tietää, jos mua petettäis, jos siis kyseessä ei olis suhde. EN haluais, ja se on vaan mun mielipide.
Ok. Mä en haluais ikinä elää suhteessa, jossa on valheita ja salaisuuksia.
 
suski
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Miten voi päästä sellaisen asian yli, josta ei edes tiedä kaikkea? Aika valheellista. Ja varsinkin jos mies tietää ja salaa asioita vaimoltaan, kun aletaan suhdetta uudelleen rakentamaan. Silloin nimenomaan pitäisi pöydän olla aivan puhdas, ei yhtäkään luurankoa kaapissa.
Nii-i...mikä toimii yhdelle, ei toimi toiselle. Mä en enää haluais tietää, jos mua petettäis, jos siis kyseessä ei olis suhde. EN haluais, ja se on vaan mun mielipide.
Mä oon samaa mieltä. Tosin haluasin, että toinen kertoo siinä vaiheessa, jos saa jonkin taudin.
 

Yhteistyössä