Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
sanna
voi hemmetti mikä ukko!!! Nyt vasta huomasin koko ketjun ja en ees jaksanut kaikkea lukea, ap:n kommentit luin kaikki. Soita sille eukolla ja kysy siltä faktoja. Voisko olla, että se eukko ei tiedä sun ja miehesi suhteesta, joka tosin on kyllä aika epätodennäköistä, jos jo tunnettekin. Kerro sitten mitä se sanoi! *virtuaalihalaus*
 
Näissä ei mun mielestä tieto lisää tuskaa vaan jos ei saa tietää kaikkea alusta loppuun niin miettii kokoajan että mitäkaikkea on ollut. Mulle ainakin olis ihan kauheasti väliä esim. sillä että kuinka säännöllistä ja kuinka pitkään on tapailtu. Ja onko niillä ollu tolle asialle joku suuntakin,,,
 
Ei hitto mikä tilanne...

Ite en varmaan sille akalle soittais, sanoisin ukolle et nyt on aika olla rehellinen jos meinaa että asioita yritetään ees selvittää, kaikkihan lähtee liikkeelle kuitekin rehellisyydestä..Siinä kohtaa miehet yleensä avaa suunsa ja kertovat totuuden..Sen jälkeen on hyvä sitten alkaa miettimään että mitä tekee...

Mutta on paskamaista, ei muutakun koitahan jaksella! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Tieto lisää tuskaa, ja ootko varma, että se nainen antais sulle totuuenmukaisia faktoja?

:attn: :attn: :attn: :attn:
:attn: :attn: :attn:
Peesailen KKK:ta :attn: :attn: :attn:
 
Hisu
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Näissä ei mun mielestä tieto lisää tuskaa vaan jos ei saa tietää kaikkea alusta loppuun niin miettii kokoajan että mitäkaikkea on ollut. Mulle ainakin olis ihan kauheasti väliä esim. sillä että kuinka säännöllistä ja kuinka pitkään on tapailtu. Ja onko niillä ollu tolle asialle joku suuntakin,,,
Joo, mäkin haluaisin tietää ne karvaat faktat. On se nyt ihan eri juttu kuukausia/vuosia jatkunut suhde kuin parin illan hairahdus. En halua vähätellä kertaluonteista pettämistä mutta sen voi vielä pistää sen piikkiin että kaikki ovat erehtyväisiä, pitkään jatkunut pettäminen taas vaatii jo suunnitelmallisuutta ja jatkuvaa valehtelua.
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Tieto lisää tuskaa, ja ootko varma, että se nainen antais sulle totuuenmukaisia faktoja?

:attn: :attn: :attn: :attn:
:attn: :attn: :attn:
mee nyt jo muualle huokailemaan.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Tieto lisää tuskaa, ja ootko varma, että se nainen antais sulle totuuenmukaisia faktoja?

:attn: :attn: :attn: :attn:
:attn: :attn: :attn:
mee nyt jo muualle huokailemaan.

Se on HUOM! eikä huokailu hymiö :)

 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Tieto lisää tuskaa, ja ootko varma, että se nainen antais sulle totuuenmukaisia faktoja?

:attn: :attn: :attn: :attn:
:attn: :attn: :attn:
mee nyt jo muualle huokailemaan.

Se on HUOM! eikä huokailu hymiö :)
EIKÄ, niin onkin! :D
Mä jo ihmettelin mitä hittoa toi koko ajan huokailee.. :D
 
no
vaikka kuinka mieles tekis ,en soittais,voi olla että sulle nauretaan.se on totta,heillä suhde.anna olla ja nosta neukku pystyyn ja elämässä eteenpäin,vaikka se on varmasti vaikeaa juuri nyt.saat pian huomata että tämä ratkaisu olisi paras. elä jää roikkumaan moiseen suhteeseen,et voi kuitenkaan koskaan luottaa mieheen enää. voimia!
 
No niin,soitettu. Puhelu tosin oli aika lyhyt.
Nainen vastasi,esittelin itseni tietenkin ja kerroin että soitan koska sain eilen kuulla mieheni ja hänen suhteestaan ja soitan ihan vain siksi että haluan tietää kauanko olette tapailleet ja milla asteella suhde on ollut, koko puhelun ajan pysyin tyynenä,en korottanut ääntäni tms.
Nainen kertoi että tiesi kyllä minusta ja että olivat "tavanneet" facebookin kautta joskus,aikaa ei osannut sanoa,kuulemma ehkä kuukausi sitten. Pari kertaa harrastaneet seksiä.
Kysyin vielä syytä kaikelle, vastasi että huvikseen,ei kuulemma hänen ongelmansa.

Kaiken kaikkiaan noin puhelu meni, jotenkin kuulosti että osasi odottaa soittoani. Ei lyönyt luuria korvaan,tietää varmaankin että joskus tää olis kuitenkin käyty läpi, törmätään silloin tällöin kaupassa tai missä milloinkin tän naisen kans.

En tiedä puhuiko tottakaan,aika luontevaltahan tuo kaikki kuulostaa,ainakin minusta.

Nyt soitan miehelle ja kerron että tiedän kaiken...
 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
No niin,soitettu. Puhelu tosin oli aika lyhyt.
Nainen vastasi,esittelin itseni tietenkin ja kerroin että soitan koska sain eilen kuulla mieheni ja hänen suhteestaan ja soitan ihan vain siksi että haluan tietää kauanko olette tapailleet ja milla asteella suhde on ollut, koko puhelun ajan pysyin tyynenä,en korottanut ääntäni tms.
Nainen kertoi että tiesi kyllä minusta ja että olivat "tavanneet" facebookin kautta joskus,aikaa ei osannut sanoa,kuulemma ehkä kuukausi sitten. Pari kertaa harrastaneet seksiä.
Kysyin vielä syytä kaikelle, vastasi että huvikseen,ei kuulemma hänen ongelmansa.

Kaiken kaikkiaan noin puhelu meni, jotenkin kuulosti että osasi odottaa soittoani. Ei lyönyt luuria korvaan,tietää varmaankin että joskus tää olis kuitenkin käyty läpi, törmätään silloin tällöin kaupassa tai missä milloinkin tän naisen kans.

En tiedä puhuiko tottakaan,aika luontevaltahan tuo kaikki kuulostaa,ainakin minusta.

Nyt soitan miehelle ja kerron että tiedän kaiken...
:eek: Aika viilee eukko!!!
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja no:
vaikka kuinka mieles tekis ,en soittais,voi olla että sulle nauretaan.se on totta,heillä suhde.anna olla ja nosta neukku pystyyn ja elämässä eteenpäin,vaikka se on varmasti vaikeaa juuri nyt.saat pian huomata että tämä ratkaisu olisi paras. elä jää roikkumaan moiseen suhteeseen,et voi kuitenkaan koskaan luottaa mieheen enää. voimia!
Neukku? Nosta neuvostoliittolainen pystyyn...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
No niin,soitettu. Puhelu tosin oli aika lyhyt.
Nainen vastasi,esittelin itseni tietenkin ja kerroin että soitan koska sain eilen kuulla mieheni ja hänen suhteestaan ja soitan ihan vain siksi että haluan tietää kauanko olette tapailleet ja milla asteella suhde on ollut, koko puhelun ajan pysyin tyynenä,en korottanut ääntäni tms.
Nainen kertoi että tiesi kyllä minusta ja että olivat "tavanneet" facebookin kautta joskus,aikaa ei osannut sanoa,kuulemma ehkä kuukausi sitten. Pari kertaa harrastaneet seksiä.
Kysyin vielä syytä kaikelle, vastasi että huvikseen,ei kuulemma hänen ongelmansa.

Kaiken kaikkiaan noin puhelu meni, jotenkin kuulosti että osasi odottaa soittoani. Ei lyönyt luuria korvaan,tietää varmaankin että joskus tää olis kuitenkin käyty läpi, törmätään silloin tällöin kaupassa tai missä milloinkin tän naisen kans.

En tiedä puhuiko tottakaan,aika luontevaltahan tuo kaikki kuulostaa,ainakin minusta.

Nyt soitan miehelle ja kerron että tiedän kaiken...
Mä olisin silti sen verran epäluuloinen että haluaisin sen eritellyt puhelinlaskun, sanotaan nyt viimeisen puolen vuoden ajalta. Miehellä ja tuolla naisella on ollut aikaa tässä välissä sopia tarinasta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olisin silti sen verran epäluuloinen että haluaisin sen eritellyt puhelinlaskun, sanotaan nyt viimeisen puolen vuoden ajalta. Miehellä ja tuolla naisella on ollut aikaa tässä välissä sopia tarinasta.
Ei kai se niitä asioita enää miksikään muuta. Petetty mikä petetty, ja vieläpä noin pitkään jo kertomankin mukaan.
 
:hug:
Kyllä tämä asia pitää nyt puhua miehen kanssa selväksi. Ei mitään salaisuuksia enää!!! Mun mielestä suhde on vielä pelastettavissa. Pieni lapsikin.... :|
Ja mies on selvästi pahoillaan! Onko hän edellisissä suhteissaan pettänyt?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olisin silti sen verran epäluuloinen että haluaisin sen eritellyt puhelinlaskun, sanotaan nyt viimeisen puolen vuoden ajalta. Miehellä ja tuolla naisella on ollut aikaa tässä välissä sopia tarinasta.
Ei kai se niitä asioita enää miksikään muuta. Petetty mikä petetty, ja vieläpä noin pitkään jo kertomankin mukaan.
Mun mielestä se on eri juttu jos on kuukausi sitten "tavattu" ja pari kertaa harrastaneet seksiä, kun esim. puoli vuotta jatkunut pettäminen. Mutta ratkaisevaa on tietenkin vain ap:n mielipide asiasta, haluaako yrittää vielä jatkaa miehen kanssa vai pistää poikki.
 

Yhteistyössä