Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
myy
Alkuperäinen kirjoittaja Kraatari:
Viestintäsalaisuuden rikkominen (=mailien lukeminen) on rikos, pettäminen ei ole.

Ei se tietenkään oikeuta miehesi tekoa, mutta sinä voit joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen omista salapoliisileikeistäsi.

Ikäväähän tuo on, mutta ehkä liika yksityiskohtien tietäminen ei edes helpota oloasi. Ensijärkytys on tietenkin paha juttu, mutta koeta silti hillitä itsesi. Kun mies tulee kotiin (jos nyt heti uskaltautuu kotiin), voit tietysti pyytää selitystäkin, mutta jos saat vastaasi vain jotakin uskomatonta skeidaa, ei varmaankaan kannata jäädä sitä vatvomaan.

Tarvinnet vähän omaa aikaa ensiksi, että saat selvitellä päätäsi ja miettiä asiaa.

Voimia!
Niin että joku itse pettämistä harrastava tässä lukee lakia :) Eihän ap edes tainnut käydä niitä maileja lukemassa, sanoi muistaakseni että kiusaus oli suuri.
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja Mennään leikkiin mukaan:
Kyllä tää viestin aloittaja ja tuo 11v tytön ahmimisjuttu taitaa olla yksi ja sama henkilön aloittamia
Hih, niinpä niin! Huomasin muuten saman ilmiön. :D

Ja ei meidän uimahallilla saa viettää kun maksimissaan sen tunnin altailla, typerä aikarajoitus.
 
re
Alkuperäinen kirjoittaja ge:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Tän on pakko olla provo :eek:
Aika pervoa jos isä sanoo tytärtään kaunottareksi :x
Niin ja vielä tytärpuoltaan... en usko. Tai sit mies kyllä valehtelee niin et korvat heiluu!
Se oli isänsä tyttö tän ap:n tytärpuoli:/ Miks omaa lasta ei saa sanoa kaunottareksi?
 
Ap Neele
Jaha,joku toinen Neele näköjään maustanut tätä juttuani.
Olen kuitenkin se alkuperäinen Neele, vein lapseni äidille hoitoon ja odotan miestä nyt kotia.
Ei ole vieläkään vastannut mihinkään.

Sinä toinen Neele joka jauhat jostain tytärpuolista,voisitko lopettaa?
 
jona
Sanompa vaan että joku tässä nyt mättää.... Joko tää on provo. Tai sitte ukkos on oikeesti ollu jonku naikkosen luona... Huomannut laittaneensa tekstarin sulle ja vetänyt sen takia tytärpuolesikin juttuun mukaan...plääh
 
o-ou
Alkuperäinen kirjoittaja Ap Neele:
Jaha,joku toinen Neele näköjään maustanut tätä juttuani.
Olen kuitenkin se alkuperäinen Neele, vein lapseni äidille hoitoon ja odotan miestä nyt kotia.
Ei ole vieläkään vastannut mihinkään.

Sinä toinen Neele joka jauhat jostain tytärpuolista,voisitko lopettaa?
Katoskatos, tämähän vain paranee.... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kraatari:
Viestintäsalaisuuden rikkominen (=mailien lukeminen) on rikos, pettäminen ei ole.

Ei se tietenkään oikeuta miehesi tekoa, mutta sinä voit joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen omista salapoliisileikeistäsi.

Ikäväähän tuo on, mutta ehkä liika yksityiskohtien tietäminen ei edes helpota oloasi. Ensijärkytys on tietenkin paha juttu, mutta koeta silti hillitä itsesi. Kun mies tulee kotiin (jos nyt heti uskaltautuu kotiin), voit tietysti pyytää selitystäkin, mutta jos saat vastaasi vain jotakin uskomatonta skeidaa, ei varmaankaan kannata jäädä sitä vatvomaan.

Tarvinnet vähän omaa aikaa ensiksi, että saat selvitellä päätäsi ja miettiä asiaa.

Voimia!
Niin että joku itse pettämistä harrastava tässä lukee lakia :) Eihän ap edes tainnut käydä niitä maileja lukemassa, sanoi muistaakseni että kiusaus oli suuri.
Kraatari puhui järkeä ja heti häntä epäillään pettäjäksi! :eek: Mä oon taas vaihteeksi sitä mieltä, että ala-arvoinen palsta...
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja seuraaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsukka:
Mä merkkaan myös B)
miten merkataan?
Sulla pitää rekisteröityä käyttäjäksi, mustana voit sit ketjuun kirjoittamalla merkata ketjun jotta löydät sen myöhemmin. Huvittaa kun täällä harmaat aina "fiksuina" merkkailee =)
Kyllähän se harmaanakin sivuhistoriasta näkyy, et missä on käynyt.
Voihan myös tallentaa kirjanmerkkeihin! ;)

(En kyl tajua, miks pitää kirjoittaa "merkkaan" sinä tapauksessa...)
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ge:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Tän on pakko olla provo :eek:
Aika pervoa jos isä sanoo tytärtään kaunottareksi :x
Niin ja vielä tytärpuoltaan... en usko. Tai sit mies kyllä valehtelee niin et korvat heiluu!
Ei vaan tytärtään.
Tytärpuoli se on. OPETTELE LUKEMAAN.
Niin, ap´n (tai Neelen ) tytärpuoli = miehen tytär.
 

Yhteistyössä