mies ja tyttövauva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hoplaa,hoplaa!
Mies toivoi poikaa,arvatkaa miksi!

Suvussa ei ollut yhtään poikaa,saihan hän toivomansa jopa eka kerralla!
Mut tyttö on yhtä hyvin pidetty kuin poikakin täysin tasavertaisia meille.
Suvulle tietty on merkitystä!

siis eiköhän ole ihan ihmisestä kiinni toivooko tyttöä poikaa.

mutta osaan kuvitella miestä joka pelaa vaikka lätkää ja jalkapalloa ja on niistä kiinnostunut ja haluaa pojan jonka kanssa näissä käydä ( joo tyttökin voi yhtälaila mutta ehkä mies ei sitä osaa ajatella, vaan luulee että on pelkkää prinsessaa )

Mutta taas jos ei oo mitään kiinnostusta noihin "miesten " urheiluihin miehellä niin ei tarvi joukkueeseen pelaajia.

joo aika hölmö juttu, mut ehkä jollain näin

meillä mies myös toivoi tyttöä molemmista ja myös sai.
tytöt onkin ihan isin tyttöjä.

taas mun veljeni haluaa pojan. ei vielä lapsia.
yksi veli halus tytön kun kuvittelee että pojat likastaa enemmän ja riehu enemmän.
tytön myös sai =)

eli sun mies ap ei oo outo.
monta miestä on joka tyttöjä on halunnut ja haluaa.

ja niin on myös monta naista joka haluaa poikia

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
mun mies sanoo, että ne miehet jotka toivoo tyttöä, psyykkaavat itseään pettymykseltä.. Se on miehelle kuulemma kova paikka jos ei poikaa "saa tehtyä". Mutta en sitten tiedä, päätelkööt kuka mitä tahansa. Musta toi sukupuolen hössötys on siten turhaa, koska jos kemiat natsaa niin sillä sukupuolella ei ole mitään väliä!

TÄÄ ON KYLLÄ IHAN TOTTA!

Nämä ketjut on ällöttäviä. Siis hehkutellaan miten mies on toivonut tyttöä ja saanutkin pikku prinsessansa... Entä jos puhuttaisiin toisin päin: mies toivoi kovasti prinssiä ja saikin oman pikku prinssinsä? Jo nousisi älämölö sovinistisesta asenteesta jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Mun mielestä:
Nämä ketjut on ällöttäviä. Siis hehkutellaan miten mies on toivonut tyttöä ja saanutkin pikku prinsessansa... Entä jos puhuttaisiin toisin päin: mies toivoi kovasti prinssiä ja saikin oman pikku prinssinsä? Jo nousisi älämölö sovinistisesta asenteesta jne.

miksi nousisi?
en ymmärrä.

varmasti moni mies toivonut myös poikaa ja sen saanut.
miksi siitä en isompi halooo.

monella ihmisellä on joku halu kun lasta odottaa. mutta varmasti haluaa sen minkä sieltä syntyy..mutta ennen kuin tietää voi ajatella kumman haluis

Yhteistyössä