Mies ja sauva...

  • Viestiketjun aloittaja Katjuska
  • Ensimmäinen viesti
mies43
Hyvältä tuntui. Kokeiltiin vaimon kanssa eilen tämän keskustelun innostamana ja mukavaa oli. Myös vaimosta tämä oli kiihottavaa ja varmasti saamme tästä uuden piristeen. Kertokaa parit kokemuksistanne. Jäämme odottamaan uusia vinkkejä.
 
jussi 43
Mukava löytö tämä. Olen vaimon kanssa harrastanut peppuseksiä vuosien ajan. Pidämme molemmat siitä ja oli kiva huomata, että löytyy muitakin, jotka ymmärtävät millaisesta nautinnosta on kyse.
 
peku
jeh, hieno homma että homma toimii. anaaliseksistä voi nauttia niin mies kuin nainenkin. Kyllä mä diggaan ainakin sekä rakastella naista takapuoleen, kuin antaa naisen tulla sormillaan tai dildolla omaan tuhkaluukkuun.

Naiselle dildon ja strap-onin käyttö voi antaa tavallaan uuden tilanteen eteen sängyssä, jossa nainen ""ottaa"" ja mies ""antaa"", eli tavallaan valta vaihtuu.
 
Mies83
Se kyllä tuntuu hyvälle kun vähän sormella avittaa orgasmia. Yksin on pitänyt kokeilla sormeilla. Hankalaa se meinaa olla kun ei ole omaa sauvaa. Minulla on ollut toive että joskus nainen työntäisi dildoa reikään kun saisi orkut. Siinä on varmasti hyvä leikki sänkyyn.
 
pete
'advanced anal sex techiques' sexuality.orgissa voi antaa jotakin viitteitä - eli varoivaisuus ensimmäisenä kuten MF -seksissäkin http://www.sexuality.org/l/incoming/aanal.html
 
asko
Meillä on tänään avovaimon kanssa saunailta ilman lapsia ja koko päivän olen sitä odottanut. Pyllyt pestään saunapuhtaaks ja ne saavat osansa, niin kuin aina ennenkin. Suosittelen kokeilemaan.
 
Masa
Asko hei,varo nälkä kasvaa syödessä!Kohta ehdotat avokille toista miestä mukaan ja huomaatkin et tulet kaapista ulos!Oletan et olet työelämäs mukana ja varmaan kehuit sielläkin et kuinka ihkuu on kun avokki laittaa sauvan mulle pyhimpään eli nanna aukkoon!Oliks siinä moottori?Kannattas ostaa sellanen lannedildo et muijas vois tulla suhun kunnolla takaapäin ja sithän on pumpattavia neekeripoikia siinä ois molemmille!
 
Kokeiltuon
Näin miehenä, anustappi ilman vibraa on kyllä hyvä myös. Rakastellessa kuitenkin lantio liikkuu ja lihakset tekee työtä, niin se anustappi ikään kuin hieroo eturauhasta samalla. Hyvää tekee!
 
Vaimon unelma
Meillä ongelma on toisinpäin: minä vaimo haluaisin ""sauvoa"" miestä pyllyyn! Sormella olen leikkinyt aina joskus ja pari kertaa olen käyttänyt sellaista helmisauvaa (thaisauva?). Kovasti on mies tykännyt - tahtoisin vaan ottaa askeleen eteenpäin ja tarjota seuraavaksi ihan kunnon vibrasauvaa. Ai että jos joskus pääsisi oikealla strap-onilla naimaan takaapäin miestä peppuun... Peppuseksiä harrastettiin vuosia sitten minulle, mutta nyt on pukamat sen verran ""herkässä"", ettei minun pepa kestä rassaamista juuri ollenkaan. Harmi, sillä siellä olisi melkoinen nautintokeskus.

Pitääpä ottaa askel eteenpäin tässä sauva-asiassa...
 
munkin unelma
Oletko vaimon unelman jo toteuttanut. Tuota toivoisin omaltanikin, mutta ei siitä sovi edes keskustella kun kuule olevansa jonkinlainen pervo. Yksin sitä olen joutunut harrastamaan ja on se niinkin mukavaa. En tiedä, miten saisin vaimoni mukaan. Hyviä neuvoja???
 
n35
mikähän siinä on..

minunkin fantasiani on miehen pepulla leikkiminen ja dildon sisään tunkeminen, Olen varma, että mieskin nauttisi, mutta en ole vielä saanut suostuteltua. Reiällä olen kyllä lirputellut ja kovasti on tykätty.

Minusta peppuseksi on ihanaa.
 
Expo
Vähän sama juttu. Vaimolle ei paljoa voi ehdotella oikeastaan lähetyssaarnaajaa enempää kun sitä on jo sairas tai pervo. Tämä se jäähdyttää seksielämän kotona. Onneksi säpinää saa muualta ja kotona kunnon yöunet.
 
Kyllä kelpais:-)
Pyydän jo anteeksi etukäteen. Eihän tämä mikään parin hakupalsta ole, mutta tällä tuntuu olevan samanhenkisiä ihmisiä niin naisissa, kuin miehissäkin. Haluaisin sauva sessioita täällä Oulunläänissä. Ajattelin vain kysyä, että onnistuisko?
 
mies
Tästä voisivat monet parit saada uutta potkua perinteisiin latuihin uraantuneeseen rakkauselämään. Takuu varmasti jokainen mies tykkää, ellei ole läpeensä homokammoinen. Luultavasti he juuri siitä eniten nauttisivat, kun eivät osaa käsitellä omia homoeroottisia tunteitaan vaan ne kaikkein kiihkeimmin kieltävät. Jokaisella miehellä on eturauhanen, jonka hyväily tuottaa suurta nautintoa. Pois lukien tietysti ne, joilta se on jouduttu sairauden takia poistamaan, mutta niihin ei enää taida saada mitään potkua muutenkaan. Rohkeasti kokeilemaan ja etsimään uutta nautintoa.
 
Pettymys
Kyllä sitä miettii useamman kerran, kun on joskus saanut emännän mukaan leikkeihin ja antanut hänen tunkea dildoa sisäänsä.
Sitten se totuus tulee kun on jotain erimielisyyksiä ..saa kuulla olevansa pervo homo ja kaikkea mutta imartelevaa. Sitten ihmetellään, kun ei tee enää mieli leikkiä, eikä muutenkaan rakastelu. Tässä tapauksessa lähinnä naiminen ja jos oikein tarkkoja ollaan niin nykyisin ns. velvollisuuden hoitamisesta. Eipä juuri naurata. Onnekseni on naisia, jotka ovat avoimempia seksin suhteen.
 
Neuvokaa...
Haluaisin itse pystyä tekemään miehelleni hyvää sauvalla ja sormella yms. peppuun. Tiedän, että hän nauttii siitä suuresti. Ongelmana on kuitenkin se, että minusta se tuntuu kaikkea muuta kuin kiihottavalta. Se on suorastaan vastenmielistä ja likaista, jotenkin väärää. Olen kyllä tästä huolimatta sen pari kertaa tehnyt, mutta itsekin myöhemmin sortunut tuomitsemaan touhun pervoksi ja sairaaksi. Itse en pidä varsinaisesta anaaliseksistä (kokeiltu on silloin tällöin) muuten pepun alueen koskettelu on välillä kiihottavaa.

Jotenkin vain tuntuu, että vielä vähemmän kuin anaaliseksi sopii naisille se sopii miehille. Toki tiedän, että eturauhasen koskettelu voi tuottaa miehelle saman nautinnon kuin klitoriksen koskettelu naiselle, mutta mitä teen kun jo pelkkä ajatus ällöttää???? Haluaisin kyllä silti oppia viemään mieheni nautinnon taivaisiin, vaikka sitten näin jos se on hänen tapansa... Miten voin päästä yli asenteistani????
 

Yhteistyössä