Olen lukenut nämä jutut moneen kertaan läpi. Tämä on kai ollut joku fantasia pitkän aikaa, mutta rohkeus on puuttunut. Tänään oli vapaapäivä ja vaimoke oli töissä. Etsin asuinkumppanin sauvan, sellainen tavanomainen ja kokoinen, ja mittailin sitä silmilläni, voisiko se onnistua ja repeisikö hanuri. Mietin miten sen saisi helpoiten sisään. Kulli törrötti hurjana kun voitelin peräreijän ja sauvan. Menin sängylle selälleni ja nostin reisiä ylöspäin ja aloin painamaan sauvaa peräreikää vasten. Paine aukkoa kohti tuntui hiton hyvältä, mutta tuntui, ettei se kuitenkaan uppoa sisälle, kunnes se yhtäkkiä liukuikin helposti sisään. Teki järjettömän hyvää, ei minkäänlaista tuskaa vaan taivaallisen hyvää. Vaikutti siltä, että erktio oli hurjempi kuin koskaan. Liikuttelin sauvaa hitaasti edestakaisin ja toisella kädellä runkkasin kullin vartta. Laiton vibran päälle ja vaikutus oli välitön. Lasti purkautui heti sellaisella voimalla, ettei sitä ole tapahtunut vuosiin.
Nyt olen varmaan monen mielestä pervo-peku, täysi homppeli ja hoitoa vailla. Ehkä niin, mutta halusin kirjoittaa tämän kun minusta tuntuu, että on muitakin, jotka asiaa ovat miettineet. Nyt on vain sellainen pikkuongelma, sama jota joku tässä keskustelussa aikaisemmin kyseli, miten tämän esittäsi asuinkumppanille. Suihin se ottaa mielellään, mutta miten helvetissä sitä sopertelee, että laitettaan sauva samalla kehiin ja olen sitä jo yksikseni kokeillut. Voisi tulla pikainen muutto eteen... Neuvokaa kokeneemmat.