Mies ja sauva...

  • Viestiketjun aloittaja Katjuska
  • Ensimmäinen viesti
mies45
Olemme harrastaneet sekä sauvaa, että sormea. Sauva ei tuntunut erityisen mukavalta, varsinkin se värinä oli epämiellyttävää, mutta sormella eturauhasen hierominen ja samalla suihin otto tai runkkaus tuntuu taivaalliselta. Se ei ole yhtään likaista, kun tyhjentää suolen sitä ennen ja pesee pepun.
 
Minä vain
Meilläkään vaimo ei lämpene millekään uudelle, sillä on yöpöydän laatikossa pari sauvaa, mutta ei ole koskaan käyttänyt... Itse olen muutaman kerran kokeillut niitä, ja tuntuvat upeilta... Mitenköhän saisin vaimoni lämpeämään ajatukselle jostain uudesta...
 
Katjuska
Mukavaa nähdä että muutkin nauttivat estottomasti peppuseksin iloista=) Nyt kun strap on -dildoa ollaan käytetty - ja siitä kovin tykätty niin olisi kiinnostusta sauvaan jolla vaimo sais samalla tyydytystä. Eli onko jollain moisesta tietoa?
 
Lare
Onhan sellainen sauva olemassa, jossa on leveämpi ja vähän lyhyempi osa laitettavaksi pimppaan ja samassa on sitten pidempi, ohuempi osa, jolla voit naida toista mihin sitten haluatkin. toimiva laite, vaimo panee minua sillä aina silloin tällöin. Tuntuu tosi hyvälle. On aika iso, joten minä ainakin tarvitsen pientä venytystä jollain pienemmällä ensin. sitten kun alkaa uppoamaan, on se tosi upeata ja vaimo käy myös ihan kuumana, saa olla hallitsija aktissa ja oma pimppa on myös täynnä ja siellä se tietty liikkuu siinä tahdissa, kun itse survoo menemään. Minä tahdon tähän vielä kunnolla piiskaa samaan aikaan, niin ei kyllä tarvi kulliin koskeakaan, kun laukeaa. Kovempaa panoa saan kyllä vyödildolla, siihen vaimo saa enemmän voimaa, mutta tällä hän sanoo itse nauttivansa vielä enemmän.
Sen sauvan löysin joskus tämän palstan vinkeistä, en muista, mikä sen nimi oli, mutta postimyynnin kautta tilasin.
Muistaisko joku?
 
Hemu
Kyllä toi pitää kokeilla. Kyllä se vaan tuntuu hemmetin hyvältä kun nainen suihin ottaessaan työntää varovasti hyvin voidellun sormen syvälle anaaliin. Ei voi sitten niin yhtään mitään. Ei siinä voi mitään tehdä kun saa aivan järisyttävän orgasmin ja lähtee aivan uudenlaisella potkulla mällit. Nautinto ja homoseksuaalisuus ei sitten parhaalla tahdollakaan kulje käsi kädessä. Eikä ne tule koskaan kävelemäänkään, sitä on turha pelätä.
 
paljosta jäävät paitsi
Paljosta jäävät paitsi ne jotka eivät uskalla kokeilla. Jokainen mies tietää, miten gutaa tekee kun nainen imuttaa ja työntää samalla sormen pyllyreikään ja hieroo eturauhasta. Voisiko joku tuomitsija kertoa, mitä pahaa siinä on, jos se tuotaa nautintoa?
 
Satu
Täällä yksi kateellinen!
Meillä ei mies pysty nauttimaan peppuseksistä millään tavoin. Hän ei pidä minun peppuun naimisesta ja vielä vähemmän oman peppunsa hyväilystä. Ja minä niin nauttisin tehdä molempia.
Ei ole homokammoinen, enemmänkin bi-seksuaalinen, mutta ei vain pidä peppuleikeistä. Kiukuttaa!!!
 
Mie...s
Olisi kiva saada tutustua sinuun.. Olen samanlaisessa suhteessa ja mielestäni on kauneinta nähdä kun nainen nauttii pebaan panemisesta ja itsellänikin on halukkuutta olla ottavana osapuolena...
 
Lare
No kokeile ihmeessä, jos kerran sua jo sormella pannaan, osta helmisauva ja myös vyödildo, minusta sen ei tarvi olla iso, mieluummin kohtuu hoikka, jolla voi tarvittaessa panna vauhtia kunnolla. Kyllä löytyy uutta potkua sänkyyn. Ja taas saa nämä homokammoiset lisää parjattavaa. Itse olen antanut persettä vain vaimolleni ja en ole katunut.
 
sepeteus
Kirjoitelkaa mukavista sauvakokeiluistanne lisää - oikeasti sauva miehen pyllyssä, samalla kun oma kulta imuttaa, on parasta sitten sikanaudan keksimisen. Homokammoiset voinevat käydä omaa keskusteluaan toisaalla.
 
Katjuska
Toi kuulostaa niin hyvältä että pelkkä ajatus nostattaa kivikovan seisokin...=) Eli jos joku suinkin muistaa/tietää mistä moisen sauvan saa niin olis todella kiva kuulla. Tänään taitaa illalla olla taas aikamoinen sessio edessä...
Niin ja olisko jollain tietoa leffoista joissa nainen antaa strap on sauvaa miehelle??
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
 
elämä on elämistä varten
Tän keskustelun innostamana ostin itselleni kaksipäisen purplejellysauvan ja peppuvoidetta. Juuri äsken pääsin peppuneitsyydestäni ja kyllä oli ihanaa! Liukas jellyterska työntyi anukseeni ja samalla runkkasin itseäni. Kokeilkaa ja leikkikää muutkin.
 
vierailija
Noi sauva jutut on kyllä todella kiihottavia. ja monesti naisetkin innostuu/kiihottuu niistä. huoh nyt yksin mutta taidampa laittaa sauvan pyllyyn ja nautiskella hetken yksinääni
mies 38v
 
vierailija
Mun mies on aina tykännyt anusreiän hyväilystä ja eilen luin tän jutun. Äsken otin saunapuhtaan kullin suuhun, imin ja hieroin samalla pyllyä. Levitin ihovoidetta miehen reiän ympärille ja kysyin kokeillaanko kivaa juttua ja kaivoin sauvan yöpöydän laatikosta. Painoin ensin sormen sisään ja venytin reikää ja sitten painoin sauvan sisään ja samalla imutin terskaa. Ukko alkoi oikein uikuttamaan ja kähisi että älä lopeta. Ja sitten se sai karmeesti täristävän orkun ja tuntu, ettei sperma lopu ollenkaan. Kannattaa kokeilla.
meillä oli n.22cm vibra vaimo leikki usein vibra suurimmalla samalla imien voi luoja en kestänyt kuin1 min sitten vekeen pesulle ja vaimon vuoro sauva rasvattuna hiljj
aa anaaliin ja klittaa nuolemaan ei kestänyt kauan hyvä apuri näin kiireisinä aikoina
 
vierailija
Mukavaa nähdä että muutkin nauttivat estottomasti peppuseksin iloista=) Nyt kun strap on -dildoa ollaan käytetty - ja siitä kovin tykätty niin olisi kiinnostusta sauvaan jolla vaimo sais samalla tyydytystä. Eli onko jollain moisesta tietoa?
saatavilla kaksipäinen pitkä dildo ja housut jossa sisällä myös vaimolle dildo saa näin samaan aikaan itsekin kun antaa miehelle dildoa
 

Yhteistyössä