Mies ja raskauskilot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoooh

Vieras
Mies mittailee minua raskausaikana (siis mittanauhalla) ja jatkuvasti kuittailee raskauden mukanaan tuomista kiloista ja uusista muodoista. Luuleekohan se olevansa jotenkin hauska?! Itsellä ei oikein huumori tahdo riittää.

[QUOTE="kiki";23123355]mistä sä tollasen miehen oot ees kaivanu? :O[/QUOTE]

No samaa olen tässä ihmetellyt koko raskausajan! Juttujen ja itsenäisyyden taso kuin 15-vuotiaalla. Olisi pitänyt tajuta aiemmin.. :(

[QUOTE="Noh";23123311]Mittaa sinä miehen penistä ja naura kun se on niin pieni.[/QUOTE]

Tekisin tämän saman. Ihan sellaiseen "huumorityyliin" vain pyytäisin antamaan mittanaudan ja pyytäisin laskemaan housut alas. Oikeasti kannattaa kokeilla.

Ei varmasti innostu enää, kun miettiväisenä siinä tuumit, että "Lissu juuri kertoi, että hänen uudella miehellään on sen ja sen pituinen ja tämä näyttäisi nyt vain tällaisia pienempiä lukemia."

Totta :) Loukkaantuisi verisesti ja kaivaisi taas vanhatkin riidanaiheet esille.. Ei maksa vaivaa niin sanotusti. Suhteemme vetelee muutenkin jo viimeisiään eikä minua todellisuudessa hänen mielipiteensä minun ulkonäöstäni edes kovin paljoa kiinnosta.

Kuumimmat

Yhteistyössä