Mies ja naispuoliset fb-kaverit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana

Vieras
Mua on alkanut nyppiä kun miehelle tulee päivittäin kaveripyyntöjä facebookssa, naisilta! Näistä osa on mulle ihan tuttuja ja ei niissä mitään, mut sit on niitä jotka on vaan miehen tuttuja tai siis ei edes tuttuja vaan tietävät vaan toistensa nimet suurinpiirtein. miksi pitää hyväksyä semmoinen kaveriksi? mies sanoo ettei oo ees ajatellu koko asiaa, et onpa vaan hyväksyny kaveripyynnön kun ei oo kehdannu kieltäytyäkään.
jostain syystä mua se nyppii. ihan typerää... ja noloakin olla mustis tommosesta. on mullakin miespuoleisia kamuja ja ne n miehelle ihan ok, mut en mä hyväksy jotain melki tuntemattomien kaveripyyntöjä. ja miksi joku ees haluaa pyytää jotain lähes tuntematonta kaveriksi??
tää mustasukkaisuus on tullu esiin vasta nyt raskauden aikana. en kai vaan tunne olevani tarpeeksi kaunis mieheni silmissä vaikka hän kylllä mua kehuukin. ja jotenkin ne tiset naiset vaan tuntuu et ne ei pidä mua minään. huono itsetunto, i know:(

oisko tyyliin olleet ala-asteella samalla luokalla tms :D mulla ainakin monta kaverilistalla ihan alakoulu ajoilta. mut kyllä mä miehelle kerron jos se kysyy et kuka tuo on ja samaten kertoo hän. en mä keksi tuossa mitään luottopulaa kunhan ollaan avoimia eikä vedetä hernettä nenään jos kysyt kuka se on vaan voi avoimesti kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oisko tyyliin olleet ala-asteella samalla luokalla tms :D mulla ainakin monta kaverilistalla ihan alakoulu ajoilta. mut kyllä mä miehelle kerron jos se kysyy et kuka tuo on ja samaten kertoo hän. en mä keksi tuossa mitään luottopulaa kunhan ollaan avoimia eikä vedetä hernettä nenään jos kysyt kuka se on vaan voi avoimesti kertoa.

juu siis kyllä mies mulle kertoo ja mä hälle, et ei siinä mitään. mua vaan jostain syystä ärsyttää et ylipäänsä ne naiset sille niitä pyyntöjä laittaa.
en mä miehelle hermoo enkä käske sitä poistamaan niitä kaverilistata, mä vaan itekseni vähän ärsyynnyn niistä joskus...

Mullakin on kaikki ala-aste/yläaste tutut fb:ssä kun tahdon vaan ihan mielenkiinnosta seurailla joskus ja jouluna mitä niille kuuluu, kattella kuvia yms. Ei kai siinä pahaa ole jos vielä välittää. Varmaan sunkin miehen tutut voi olla jotain tällasia.

laita raskaushormoniesi piikkiin :D (muakin ärsyttää välillä,mut sit katson omaa kaverilistaa ja onhan sielläkin miespuolisia tuttuja,jotka itse olen kutsunut kaveriksi...)

Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Mullakin on kaikki ala-aste/yläaste tutut fb:ssä kun tahdon vaan ihan mielenkiinnosta seurailla joskus ja jouluna mitä niille kuuluu, kattella kuvia yms. Ei kai siinä pahaa ole jos vielä välittää. Varmaan sunkin miehen tutut voi olla jotain tällasia.

mut nää ei oo ollu ees samassa koulussa. tarkistin mieheltä...
on joskus jossain baarissa jutellu niitten kans tai sit ne naiset on joskus aikoja sitten seukannu jonku miehen kamun kanssa. eli ei mitään yhteistä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laita raskaushormoniesi piikkiin :D (muakin ärsyttää välillä,mut sit katson omaa kaverilistaa ja onhan sielläkin miespuolisia tuttuja,jotka itse olen kutsunut kaveriksi...)

niin mä oon ajatellu et hormonit ne vaan heittelee, koska yleensä en oo kovin mustasukkainen:=)
onneksi mies ottaa huumorilla...

Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:

mut nää ei oo ollu ees samassa koulussa. tarkistin mieheltä...
on joskus jossain baarissa jutellu niitten kans tai sit ne naiset on joskus aikoja sitten seukannu jonku miehen kamun kanssa. eli ei mitään yhteistä...

Hmm. No tuo on niin fb:tä kuin voi eli tutunkumminkaimoja ovat.

:/

mä en tajua miksi pitää olla "kaveri" sellaistenkin kanssa joita ei ees tunne. ei kävis itsellä mielessäkään pyytää kaverilistalle esim. miestä, jonka kanssa tanssin hitaita kymmenisen vuotta sitten:/

mä en tajua miksi pitää olla "kaveri" sellaistenkin kanssa joita ei ees tunne. ei kävis itsellä mielessäkään pyytää kaverilistalle esim. miestä, jonka kanssa tanssin hitaita kymmenisen vuotta sitten:/

Fb:ssä vähän kilpaillaan kaverimäärillä ja jotkut pitää "kavereinaan" ties ketä. En tiedä. Se vaan on niin yleistä tolla palvelulla.

Fb:ssä vähän kilpaillaan kaverimäärillä ja jotkut pitää "kavereinaan" ties ketä. En tiedä. Se vaan on niin yleistä tolla palvelulla.

Onhan se niinkin... oikeesti mua itteänikin naurattaa välillä nää mun ihme mietinnät:)
Välillä oon ihan varma et ne toiset naiset haluaa viedä mun miehen. ihan ku se niin vaan olis vietävisä. höh. onneksi mies ymmärtää mun pöhköä päätä<3

Ihan turhasta hötkyilet...

Tuota en kyllä oikein usko että aikuiset ihmiset niillä kaverimäärillään kilpailemaan lähtisivät, jollekin joka on sosiaalinen, saattaa helposti kertyä parikin sataa nimeä listalle jos on ollut monessa mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:

Tuota en kyllä oikein usko että aikuiset ihmiset niillä kaverimäärillään kilpailemaan lähtisivät, jollekin joka on sosiaalinen, saattaa helposti kertyä parikin sataa nimeä listalle jos on ollut monessa mukana.

joo, mä tiedän et turhasta oon mustis:) mut tän raskauden aikana en oo voinu sietää kunnolla ees sitä et mulle tuntemattomat naiset juttelee mun miehen kanssa.sapettaa:) en kyllä näytä sitä ,mut silti. ärsyttävää jos se nainen puhuu vaan mun miehelle, vaikka mä seison vieressä ja hyvä jos mua edes tervehtii vaikka mies esittelee mut niille.

joo, mä tiedän et turhasta oon mustis:) mut tän raskauden aikana en oo voinu sietää kunnolla ees sitä et mulle tuntemattomat naiset juttelee mun miehen kanssa.sapettaa:) en kyllä näytä sitä ,mut silti. ärsyttävää jos se nainen puhuu vaan mun miehelle, vaikka mä seison vieressä ja hyvä jos mua edes tervehtii vaikka mies esittelee mut niille.

Kyllä muakin ärsyttää tuollainen jutteleminen ja raskaana minäkin. Ottaa niin päähän jotkut vanhat heilat joita mies ei edes esittele kuin vasta matkan päässä.

|O

Kyllä muakin ärsyttää tuollainen jutteleminen ja raskaana minäkin. Ottaa niin päähän jotkut vanhat heilat joita mies ei edes esittele kuin vasta matkan päässä.

|O

Mun mies kyllä esittelee mut heti mut yleensä ne naiset joko vaan pkaisesti tervehtii tai sit ei sano mitään. ihme hommaa...
ja ne puhuu miehelle et mitä SULLE kuuluu? sä oot tullu lomalle? sä ja sä ja sä... ja mä oon siinä vieressä.. paras oli kun yks miehen entinen tyttöystävän tapainen kutsui miehen joihinkin mökkipippaloihin. siis miehen vaan, vaikka mä seisoin vieressä! arvatkaa vaan halusiko mies ees mennä...

Pakko tuon on johtua hormoneista ja on toivottavasti ohimenevää, kai nyt ihmisten kanssa puhua saa ja kuulumiset vaihtaa :)

saa saa, enhän mä sitä kielläkään, mutta olishan se ihan kohteliasta edes tervehtiä muakin kun satu siinä vieressä olemaan....

Yhteistyössä