R
riivin
Vieras
etten tahdo tehdä sitä mutta olipahan vaan ostanut.Sanoin miehelle kun hän tuli töistä että ota se uunista ja leikkaa ne jalat pois koska en vaan saata katsella sitä.Mies otti pois uunista ja kyselin siinä et onko se valmista.Hän tökki sitä siinä ja sanoi että kai se on ja otti lehden käteensä.Menin kohta kysymään että aiotko sä sitä pieniä että voin lapsillekkin laittaa.Vastausta ei kuulunut.ei mitään.Meni sohvalle seuraavaksi ja ummisti silmänsä.Laitoin sitten itse kanan pieniksi ja komensin mietä syömään kun ruoka jähtyy.Ei vastannut mitään vaan mökötti.kohta nousi ja meni makuuhuoneeseen nukkumaan.
Voi vittu et mua raivostuttaa.Millä perusteella joku voi kohdella toista näin??yhtäkkiä päättää olla puhumatta ja mököttää.Ei tarvitse kertoa mikä vaivaa.tämä ei ole edes ensimmäinen kerta kun yhtäkkiä mököttää ja ei vastaa millään vaikka mitä kysyn.SAATA_na
Kaiken lisäks mun on kuumetta 39 astetta että näin meillä saa kohdella naista.
Voi vittu et mua raivostuttaa.Millä perusteella joku voi kohdella toista näin??yhtäkkiä päättää olla puhumatta ja mököttää.Ei tarvitse kertoa mikä vaivaa.tämä ei ole edes ensimmäinen kerta kun yhtäkkiä mököttää ja ei vastaa millään vaikka mitä kysyn.SAATA_na
Kaiken lisäks mun on kuumetta 39 astetta että näin meillä saa kohdella naista.