mies ja nainen+nainen..vai..kysyn vain..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Hmm... Mun miestä ei kiinnosta nuo ryhmäjutut yhtään mutta JOS 3. pyörän sänkyymme saisimme, hän olisi nainen B)

joo,mut oisikko valmis lähteen mukaan kolmanneki pyöräksi mihen+naisen mukaan..edes kerran..?

Alkuperäinen kirjoittaja Mikko:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no juu:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kahdestaankin pärjää :D

juu pärjää,samaa mieltä olen,mutta jos piristystä hakee..

meillä piristykset haetaan muuta kautta kuin lisäämällä henkilömäärää makuuhuoneeseen...

henkilömäärä saattaa kuitenkin yllättäen lisääntyä,kun on virikkeellinen ja aktiivinen kahdenkeskinen seksielämä...

ei meillä..se on sen max 3 hlö..

siis meinas että niitä lapsia voi syntyä:)

ei voi kun siitä asiasta aikuiset huolehtii!! ;)

Hmm... Mun miestä ei kiinnosta nuo ryhmäjutut yhtään mutta JOS 3. pyörän sänkyymme saisimme, hän olisi nainen B)

joo,mut oisikko valmis lähteen mukaan kolmanneki pyöräksi mihen+naisen mukaan..edes kerran..?

En itse lähtisi... Sitä ei tuo mies hyväksyisi. Eikä se itsestänikään hyvältä tuntuisi. Jos mun ei tarvitsisi olla pariskunnan miespuolisen osapuolen kanssa minkäänlaisessa kosketuksessa, voisin ehkä harkita... Siis omasta puolestani. Mutta tuollainen tuskin koskaan toteutuisi pääasiassa siksi, että se loukkaisi miestäni.

En itse lähtisi... Sitä ei tuo mies hyväksyisi. Eikä se itsestänikään hyvältä tuntuisi. Jos mun ei tarvitsisi olla pariskunnan miespuolisen osapuolen kanssa minkäänlaisessa kosketuksessa, voisin ehkä harkita... Siis omasta puolestani. Mutta tuollainen tuskin koskaan toteutuisi pääasiassa siksi, että se loukkaisi miestäni.

aivan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:
Molempia yhdistelmiä voisi kokeilla :p

oisikko oikeesti valmis??

Oisin. Mutta isäntä ei olisi, joten jää kokeilematta.

eli sä yksin et vois lähtee mukaan komanneksi pyöräksi?ymmärrän miehesi kantaa..

No en, ilman isännän lupaa. Sehän olisi pettämistä silloin, enkä mä aio tuota kultsia ikinä pettää.

Molempia yhdistelmiä voisi kokeilla :p

oisikko oikeesti valmis??

Oisin. Mutta isäntä ei olisi, joten jää kokeilematta.

eli sä yksin et vois lähtee mukaan komanneksi pyöräksi?ymmärrän miehesi kantaa..

No en, ilman isännän lupaa. Sehän olisi pettämistä silloin, enkä mä aio tuota kultsia ikinä pettää.

hyvä hyvä!! :D

Nostelenpa vanhaa ketjua.. kiinnostaisi tietää,että kuinka ap:lle kävi? Olittako kolmen kimpassa, miten suhteen kävi jne? Toki muidenkin kokemuksia aiheesta olisi kiva lukia.

:P

Yhteistyössä