mies ja nainen+nainen..vai..kysyn vain..

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Varsin epätodennäköistä, olettaen että kumpikin puoliso tietää mitä aidan toisella puolella on odotettavissa.. jolloin kolmas lähinnä antaa virkistävää vaihtelua ja uutta potkua :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kahdestaankin pärjää :D
juu pärjää,samaa mieltä olen,mutta jos piristystä hakee..
meillä piristykset haetaan muuta kautta kuin lisäämällä henkilömäärää makuuhuoneeseen...
no joo,täähän on mielipide kysymys..aina voi kokeilla otain uutta ;)
mistä tiedät mitäs miehes haaveilee
no kyllä meillä puhutaan miehen kanssa haaveistakin.
no liittyykö teillä miehen haaveet tämmösiin?
en kysy sillä et kyse ois miehen haaveista mut kuitenkin..
ei liity.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Varsin epätodennäköistä, olettaen että kumpikin puoliso tietää mitä aidan toisella puolella on odotettavissa.. jolloin kolmas lähinnä antaa virkistävää vaihtelua ja uutta potkua :xmas:
aivan!!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Varsin epätodennäköistä, olettaen että kumpikin puoliso tietää mitä aidan toisella puolella on odotettavissa.. jolloin kolmas lähinnä antaa virkistävää vaihtelua ja uutta potkua :xmas:
Kerroppas miten nää puolisot vois mahdollisesti tietää, jos ne ois toistensa ainoat ja ensimmäiset kumppanit? Mistä sen voi tietää millasii fiiliksii siit tulee jälkeenpäin? En mä ainakaan halua nähdä ketään ämmää mun miehen kimpussa, enkä halua et se koskee muita niinku mua. Sen mä tiedän, et mulla jäis siitä huono olo, riittämätön olo.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
jos pakko ois valita niin 2 naista :p
ookko kokeillu?
mä olen nainen ja mieluusti valittsin sen miehen enemmin mut myös naista olen valmis kokeileen..;)
en oo kokeillut, mut naisen ottaisin jos ois pakko
saanko kysyy et ookko bii vai hetero?
mä olen hetero
ihan hetero :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kahdestaankin pärjää :D
juu pärjää,samaa mieltä olen,mutta jos piristystä hakee..
meillä piristykset haetaan muuta kautta kuin lisäämällä henkilömäärää makuuhuoneeseen...
no joo,täähän on mielipide kysymys..aina voi kokeilla otain uutta ;)
mistä tiedät mitäs miehes haaveilee
no kyllä meillä puhutaan miehen kanssa haaveistakin.
no liittyykö teillä miehen haaveet tämmösiin?
en kysy sillä et kyse ois miehen haaveista mut kuitenkin..
ei liity.
aivan.
mun miehen mielestä ois ihana vaan nähdä kaks naista keskenään..se ois miehen mielestä luonnollista ja kaunista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Samaa mieltä, miksi lähteä kokeilemaan asialla jota ei sit saakaan pyyhittyä pois jos tuntemukset sen suhteen muuttuu..
mut ei voi tietää ennenkuin kokeilee
No muotoillaan asia toisin: mä pidän omaa parisuhdettani niin arvokkaana etten lähtisi sitä riskeeraamaan minkäänlaisilla toimilla/kokeiluilla.

Vastakysymys: Mitä hyvää kolmas osapuoli voi tuoda suhteeseen?
ei välttämättä hyvää mut nimenomaan vaihtelua ja piristystä..ehkä tavalliseen,tylsään parisuhteeseen..
Niin no jos se suhde itsessään on jo tuolla tasolla niin mikäs siinä sitten.

Omalla kohdallani puhuin hyvästä, kipinällisestä suhteesta. Ei siinä muita tarvitse. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Varsin epätodennäköistä, olettaen että kumpikin puoliso tietää mitä aidan toisella puolella on odotettavissa.. jolloin kolmas lähinnä antaa virkistävää vaihtelua ja uutta potkua :xmas:
Kerroppas miten nää puolisot vois mahdollisesti tietää, jos ne ois toistensa ainoat ja ensimmäiset kumppanit? Mistä sen voi tietää millasii fiiliksii siit tulee jälkeenpäin? En mä ainakaan halua nähdä ketään ämmää mun miehen kimpussa, enkä halua et se koskee muita niinku mua. Sen mä tiedän, et mulla jäis siitä huono olo, riittämätön olo.
en voi tietää ennen ku kokeilen..mieli on mikä on..en tiiä vielä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Varsin epätodennäköistä, olettaen että kumpikin puoliso tietää mitä aidan toisella puolella on odotettavissa.. jolloin kolmas lähinnä antaa virkistävää vaihtelua ja uutta potkua :xmas:
aivan!!
sitähän ei voi tietää etukäteen miltä se tulee tuntumaan kun oikeasti joku toinen tulee ja koskee sinun puolisoosi ja sinun puolisosi koskee siihen toiseen.
sitä vaan ei voi tietää!se voi tuntua ajatuksena hyvältä ja ok:lta, mutta usein fiktio on eriasia kuin fakta.

ja niin. toki myös pareja ,joille toimii kolmas pyörä. en väitä etteikö niin olisi.uskon vaan, että harvassa ovat.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Samaa mieltä, miksi lähteä kokeilemaan asialla jota ei sit saakaan pyyhittyä pois jos tuntemukset sen suhteen muuttuu..
mut ei voi tietää ennenkuin kokeilee
No muotoillaan asia toisin: mä pidän omaa parisuhdettani niin arvokkaana etten lähtisi sitä riskeeraamaan minkäänlaisilla toimilla/kokeiluilla.

Vastakysymys: Mitä hyvää kolmas osapuoli voi tuoda suhteeseen?
ei välttämättä hyvää mut nimenomaan vaihtelua ja piristystä..ehkä tavalliseen,tylsään parisuhteeseen..
Niin no jos se suhde itsessään on jo tuolla tasolla niin mikäs siinä sitten.

Omalla kohdallani puhuin hyvästä, kipinällisestä suhteesta. Ei siinä muita tarvitse. :)
samaa mieltä..mutta jos suhde on pitkä ja tavallaan "tylsä" niin silloin voi kokeilla jotain uutta..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eik sitä kipinää saa vaik sillä, et ajaa johonki sillan alle autolla ja on siellä "romanttinen", tai että pelaa vaikka räsypokkaa?
ei välttämättä..ikävä kyllä..kaikki ei tiedä mikä se piristävä ruiske on siihe suhteeseen..
 
Liisa ihmemaassa
Sinkkuna olen ollut kahden miehen kanssa.. ja oli ihan mukavaa ja mielenkiintoista. Nyt parisuhteessa enkä tosiaankaan ainakaan halua mitään toista naista mukaan.. no en kyllä miestäkään jos tarkemmin ajattelee.. tuntus jotenkin tyhmältä kun olen rakkaudesta mieheni kans,ja en vois kuvitella nu''ivani toisen miehen kans,ja vielä mieheni nähden.. en vois nauttia samalla tavalla siitä.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Varsin epätodennäköistä, olettaen että kumpikin puoliso tietää mitä aidan toisella puolella on odotettavissa.. jolloin kolmas lähinnä antaa virkistävää vaihtelua ja uutta potkua :xmas:
aivan!!
sitähän ei voi tietää etukäteen miltä se tulee tuntumaan kun oikeasti joku toinen tulee ja koskee sinun puolisoosi ja sinun puolisosi koskee siihen toiseen.
sitä vaan ei voi tietää!se voi tuntua ajatuksena hyvältä ja ok:lta, mutta usein fiktio on eriasia kuin fakta.

ja niin. toki myös pareja ,joille toimii kolmas pyörä. en väitä etteikö niin olisi.uskon vaan, että harvassa ovat.
oon samaa mieltä..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Liisa ihmemaassa:
Sinkkuna olen ollut kahden miehen kanssa.. ja oli ihan mukavaa ja mielenkiintoista. Nyt parisuhteessa enkä tosiaankaan ainakaan halua mitään toista naista mukaan.. no en kyllä miestäkään jos tarkemmin ajattelee.. tuntus jotenkin tyhmältä kun olen rakkaudesta mieheni kans,ja en vois kuvitella nu''ivani toisen miehen kans,ja vielä mieheni nähden.. en vois nauttia samalla tavalla siitä.
mut musta se on eri asia ku te olette miehen kans siinä kahdestaan näkemässä mitä tapahtuu,se ei ole salasta..
 
Minna
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Liisa ihmemaassa:
Sinkkuna olen ollut kahden miehen kanssa.. ja oli ihan mukavaa ja mielenkiintoista. Nyt parisuhteessa enkä tosiaankaan ainakaan halua mitään toista naista mukaan.. no en kyllä miestäkään jos tarkemmin ajattelee.. tuntus jotenkin tyhmältä kun olen rakkaudesta mieheni kans,ja en vois kuvitella nu''ivani toisen miehen kans,ja vielä mieheni nähden.. en vois nauttia samalla tavalla siitä.
mut musta se on eri asia ku te olette miehen kans siinä kahdestaan näkemässä mitä tapahtuu,se ei ole salasta..
no eihän pettäminenkään ole sit salaista jos esim näet ikkunasta kun miehesi nussii toista naista.. ei se oo pettämistä vai.. meet kato ite mukaan,niinkö??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oikeesti se vois rikkoa aika paljon hyvää, että tuliskin joku kolmas.
Varsin epätodennäköistä, olettaen että kumpikin puoliso tietää mitä aidan toisella puolella on odotettavissa.. jolloin kolmas lähinnä antaa virkistävää vaihtelua ja uutta potkua :xmas:
Kerroppas miten nää puolisot vois mahdollisesti tietää, jos ne ois toistensa ainoat ja ensimmäiset kumppanit? Mistä sen voi tietää millasii fiiliksii siit tulee jälkeenpäin? En mä ainakaan halua nähdä ketään ämmää mun miehen kimpussa, enkä halua et se koskee muita niinku mua. Sen mä tiedän, et mulla jäis siitä huono olo, riittämätön olo.
No onneksi harvemmin näin, vaan tarjonta on yleensä tutkittu perusteellisesti ennen pysyvän parisuhteen muodostamista. Mutta hyvinhän sun mielikuvitus näyttää pelaavan, eli tiedät millaiset fillikset jäisi toisesta naisesta.. turhaa kokeilla sitä, joten jäljelle jää apumiehen koeajo :whistle:
 
Linda
Minä en lähtis "tylsään" parisuhteeseen etsimään ihan tuollaista ratkaisua että kolmas osapuoli mukaan.. Kyllä siihen tylsyyteen pitäisi keksiä ihan sellainen lääke mikä ihan kahdestaan käydään läpi..
Esim. voihan sitä kokeilla uusia seksileluja, roolileikkejä, sitomista ja aistien herättelyä eritavoilla.. tutustumista omaan ja kumppanin kehoon, pitkiä esileikkejä ilman loppu aktia.
Vartalomaalausta... kaikkea tuollaista.

Ei mun mielestä ole hyvä etsiä kolmannella osapuolella sitä jännitystä parisuhteeseen..
Olen kuullut useilta että se ei ole ollutkaan ihan sellaista kuin kuvittelivat, monilla on suhdekin siihen kaatunut,toinen ei oo tykännytkään yhtään ja toisen mielenkiinto asiaan vain lisääntyi ja alkoi aidan toinen puoli houkuttelemaan.. että semmosta

Suosittelen ihan näitä kahdenkeskeisiä virikkeitä ja piristyksiä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eik sitä kipinää saa vaik sillä, et ajaa johonki sillan alle autolla ja on siellä "romanttinen", tai että pelaa vaikka räsypokkaa?
Joo toki, kunhan näitä tekee muun kuin tutun ja turvallisen puolison kanssa - räsypokka oman vaimon kanssa olis kuin itse käärityn lahjan avaamista?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eik sitä kipinää saa vaik sillä, et ajaa johonki sillan alle autolla ja on siellä "romanttinen", tai että pelaa vaikka räsypokkaa?
Joo toki, kunhan näitä tekee muun kuin tutun ja turvallisen puolison kanssa - räsypokka oman vaimon kanssa olis kuin itse käärityn lahjan avaamista?
Hmp. Kyynistä. Meinaatko että mun miehestä tuntuu todella siltä, jos mä otan vaatteet pois? :( (joita mä tosin en voi yleensä ottaa pois ku ei mulla yleensä oo niitä.)

Mä luulen, että mun mies ainakaan ei piristyis toivotulla tavalla jos kävisin hämärillä ajeluilla tän ei-turvallisen tyypin kanssa romanttisesti. :whistle:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No olen ollut samassa suhteessa puolet elämästäni ja se kipinä on vieläkin vain tallella. Toki tulee kokeiltua kaikkia uusia juttuja mutta ei ole kyllä ollut tarvetta noin extremetoimenpiteille. :)
niin..halunsa jokaisella..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Minä en lähtis "tylsään" parisuhteeseen etsimään ihan tuollaista ratkaisua että kolmas osapuoli mukaan.. Kyllä siihen tylsyyteen pitäisi keksiä ihan sellainen lääke mikä ihan kahdestaan käydään läpi..
Esim. voihan sitä kokeilla uusia seksileluja, roolileikkejä, sitomista ja aistien herättelyä eritavoilla.. tutustumista omaan ja kumppanin kehoon, pitkiä esileikkejä ilman loppu aktia.
Vartalomaalausta... kaikkea tuollaista.

Ei mun mielestä ole hyvä etsiä kolmannella osapuolella sitä jännitystä parisuhteeseen..
Olen kuullut useilta että se ei ole ollutkaan ihan sellaista kuin kuvittelivat, monilla on suhdekin siihen kaatunut,toinen ei oo tykännytkään yhtään ja toisen mielenkiinto asiaan vain lisääntyi ja alkoi aidan toinen puoli houkuttelemaan.. että semmosta

Suosittelen ihan näitä kahdenkeskeisiä virikkeitä ja piristyksiä :)

joo,samaa mieltä..mut me kumpanenkin halutaan kokeilla tätä..mies tietää omasta puolesta että se on ok mut mä en tiedä ennenkuin kokeeilen..
 

Yhteistyössä