mies ja nainen+nainen..vai..kysyn vain..

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Liisa ihmemaassa:
Sinkkuna olen ollut kahden miehen kanssa.. ja oli ihan mukavaa ja mielenkiintoista. Nyt parisuhteessa enkä tosiaankaan ainakaan halua mitään toista naista mukaan.. no en kyllä miestäkään jos tarkemmin ajattelee.. tuntus jotenkin tyhmältä kun olen rakkaudesta mieheni kans,ja en vois kuvitella nu''ivani toisen miehen kans,ja vielä mieheni nähden.. en vois nauttia samalla tavalla siitä.
mut musta se on eri asia ku te olette miehen kans siinä kahdestaan näkemässä mitä tapahtuu,se ei ole salasta..
no eihän pettäminenkään ole sit salaista jos esim näet ikkunasta kun miehesi nussii toista naista.. ei se oo pettämistä vai.. meet kato ite mukaan,niinkö??

on se pettämistäj os se tapahtuu ilan mun tietämätttä..mut jos olen siinä mukana niin se ei ole pettämistä kun kumpikin tiedetään et missä mennään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä luulen, että mun mies ainakaan ei piristyis toivotulla tavalla jos kävisin hämärillä ajeluilla tän ei-turvallisen tyypin kanssa romanttisesti. :whistle:
Pieni mustasukkaisuus tai kilpailutilanne voi kirjaimellisesti saada hänet panemaan parastaan.. tutkimusten mukaan kilpailu jopa parantaa miehen siittiötuotantoa.

Eli 2m + 1n yhdistelmästä on jopa fysiologista hyöytyä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Minä en lähtis "tylsään" parisuhteeseen etsimään ihan tuollaista ratkaisua että kolmas osapuoli mukaan.. Kyllä siihen tylsyyteen pitäisi keksiä ihan sellainen lääke mikä ihan kahdestaan käydään läpi..
Esim. voihan sitä kokeilla uusia seksileluja, roolileikkejä, sitomista ja aistien herättelyä eritavoilla.. tutustumista omaan ja kumppanin kehoon, pitkiä esileikkejä ilman loppu aktia.
Vartalomaalausta... kaikkea tuollaista.

Ei mun mielestä ole hyvä etsiä kolmannella osapuolella sitä jännitystä parisuhteeseen..
Olen kuullut useilta että se ei ole ollutkaan ihan sellaista kuin kuvittelivat, monilla on suhdekin siihen kaatunut,toinen ei oo tykännytkään yhtään ja toisen mielenkiinto asiaan vain lisääntyi ja alkoi aidan toinen puoli houkuttelemaan.. että semmosta

Suosittelen ihan näitä kahdenkeskeisiä virikkeitä ja piristyksiä :)

joo,samaa mieltä..mut me kumpanenkin halutaan kokeilla tätä..mies tietää omasta puolesta että se on ok mut mä en tiedä ennenkuin kokeeilen..
Ei kun antaa palaa sit vaan. Aika turha vaan jälkeenpäin täällä itkaista et mitä teen, v*tuiks meni kolmen kimppa.. :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä luulen, että mun mies ainakaan ei piristyis toivotulla tavalla jos kävisin hämärillä ajeluilla tän ei-turvallisen tyypin kanssa romanttisesti. :whistle:
Pieni mustasukkaisuus tai kilpailutilanne voi kirjaimellisesti saada hänet panemaan parastaan.. tutkimusten mukaan kilpailu jopa parantaa miehen siittiötuotantoa.

Eli 2m + 1n yhdistelmästä on jopa fysiologista hyöytyä :D
Mies suuttuisi ja jättäisi minut. :| Sitten mulla ei oiskaan ketään, kun se ei-turvallinen tyyppikin pian kyllästyisi ja löytäisi jonkun uuden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Pieni mustasukkaisuus tai kilpailutilanne voi kirjaimellisesti saada hänet panemaan parastaan.. tutkimusten mukaan kilpailu jopa parantaa miehen siittiötuotantoa.

Eli 2m + 1n yhdistelmästä on jopa fysiologista hyöytyä :D
Mies suuttuisi ja jättäisi minut. :| Sitten mulla ei oiskaan ketään, kun se ei-turvallinen tyyppikin pian kyllästyisi ja löytäisi jonkun uuden.
No ei sovi kaikille, ja tällaista tietenkin vain luvan kanssa - salaa suoritettuna ei synny sitä suhdetta edistävää kilpailutilannetta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Minä en lähtis "tylsään" parisuhteeseen etsimään ihan tuollaista ratkaisua että kolmas osapuoli mukaan.. Kyllä siihen tylsyyteen pitäisi keksiä ihan sellainen lääke mikä ihan kahdestaan käydään läpi..
Esim. voihan sitä kokeilla uusia seksileluja, roolileikkejä, sitomista ja aistien herättelyä eritavoilla.. tutustumista omaan ja kumppanin kehoon, pitkiä esileikkejä ilman loppu aktia.
Vartalomaalausta... kaikkea tuollaista.

Ei mun mielestä ole hyvä etsiä kolmannella osapuolella sitä jännitystä parisuhteeseen..
Olen kuullut useilta että se ei ole ollutkaan ihan sellaista kuin kuvittelivat, monilla on suhdekin siihen kaatunut,toinen ei oo tykännytkään yhtään ja toisen mielenkiinto asiaan vain lisääntyi ja alkoi aidan toinen puoli houkuttelemaan.. että semmosta

Suosittelen ihan näitä kahdenkeskeisiä virikkeitä ja piristyksiä :)

joo,samaa mieltä..mut me kumpanenkin halutaan kokeilla tätä..mies tietää omasta puolesta että se on ok mut mä en tiedä ennenkuin kokeeilen..
Ei kun antaa palaa sit vaan. Aika turha vaan jälkeenpäin täällä itkaista et mitä teen, v*tuiks meni kolmen kimppa.. :D
en tuu itkeen,en! ;)
 
:)
No mun mielestä olis ihan kiva kokeilla kumpaa vaan, mieluummin ehkä sitä miestä (on mun fantasia jo pitkän ajan takaa) Mies ei toiseen mieheen suostuisi, naiseen ehkä. Se nainen olis sit taas VAIN mua varten, eli sinänsä mies ei siihen sais koskea...Mä olisin liian mustasukkainen sellaiseen...

Parempi jättää väliin kokonaan ja nauttia ihan miehen kanssa kahdestaan :)
Fantasiat saa jäädä korvien väliin mieluummin kuin riskeeraisin oman suhteeni pelleilemällä. Se kuitenkin vaikuttaa suhteeseen paljonkin, vaikka sitä molemmat haluais kokeilla.
 
vieras
Mä en olis kuuna kullanvalkeana joskus vaiks 10v sit aatellu et pystyn mitään kimppoi kokeilemaan, mutta nyt kun on jo hiukan enempi ikää ja elämäkokemusta niin onkin jo eri asia, ja tosiaan ollaan miehen kanssa kokeiltu kimppaa, niin et on ollu mukana toinen nainen. Ja edelleen ollaan yhdessä. Mies lähinnä hoiteli meitä molempia, ei me niinkään mitään sen toisen naisen kanssa tehty, ehkä pientä hipelöintiä mutta hyvin pientä. Muutaman kerran on sitä harrastettu ja voisin mä edelleenkin joskus harrastaa. Mies siis laukeaa kuitenkin vain mun kanssa, ei halua toisen kanssa.
 
Riina-täti
se yleisinhän on että 2naista ja yks mies.. Jos miehen pyyntö on kokeilla kolmen kimppaa niin kyllä mun mielestä pitäisi ensin suostua siihen 2m + 1n.. jotenkin olisi loukkaavaa että mies tahtoo toisen naisen sänkyyn mutta ei sit kunnioittais mun tahtoa ottaa toinen mies sänkyyn..
Koska hän ei välttämättä suostu 3kimppaan enään jos saa ekana sen toisen naisen mukaan..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Musta tuntuis peräti loukkaavalta, jos mies haluais jakaa mut.
musta taas se et mä jaan mieheni.. :(
Samoin. Se voisi olla loukkavaa molemmin puolin.
aivan..mut mä "haluan" kokeilla..sitten näkee mille musta tuntuu..apua..
Jos vaan antasit suustasi tulla suoraa puhetta niin mies näkee myös siten miltä susta tuntuu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Riina-täti:
se yleisinhän on että 2naista ja yks mies.. Jos miehen pyyntö on kokeilla kolmen kimppaa niin kyllä mun mielestä pitäisi ensin suostua siihen 2m + 1n.. jotenkin olisi loukkaavaa että mies tahtoo toisen naisen sänkyyn mutta ei sit kunnioittais mun tahtoa ottaa toinen mies sänkyyn..
Koska hän ei välttämättä suostu 3kimppaan enään jos saa ekana sen toisen naisen mukaan..
en tiiä..iha yhtä loukkaavaa on pyytää toinen mieas mukaan kun toinen nainen..
 

Yhteistyössä