Mies ja joku soittaa sille!

  • Viestiketjun aloittaja Nyt mustana en uskalla nikillä
  • Ensimmäinen viesti
---
Minä ainakin olisin laittanu heti viestin tai alkanu selvittää kuka tällainen soitteleva nainen on :D Eikä se tarkoita, ettenkö luottaisi mieheeni mutta jos tuollainen tilanne tulisi. Ollaan oltu niin pitkään yhdessä et tunnetaan kyllä molempien kaverit, kavereiden kumppanit jne ja työkaveritkaan ei vaihdu... Kuinka moni muka oikeasti vaan rauhallisesti odottelis et mies tulis kotiin eikä kyselis mitään et kukas tää tällainen nainen on :D Sanoin eilen miehellekin, että mä oon niin utelias, että heti alkas salapoliisi tekee työtään ja se sanoi, ettei epäile sitä yhtään... Kuulema saisin niin tehdäkin, ei haittais häntä.

Toivottavasti ap tilanne selviää, vähän kyllä haiskahtaa..
 
?
)otenkin kuulostaa aika ontuvalta tuo selitys. Ja hei haloo! Kulunut selitys:" Kaveri toi ja pani, mutta minä en tehnyt mitään!" Onkohan kavereilla sama selitys jos jäävät kiinni?
 
pikku pyyntö
Hei pliis, voisko joku ihana ja ystävällinen kertoa tiivistettynä tän jatkokertomuksen...en millään jaksais lukee kokonaan tätä sekavaa sepustusta...siis referoituna koko tarina, KIITOS!
 
"vieras"
Tää on samaa sarjaa peruukkivarjostajan kanssa. Siis muija laittoi peruukin päähän ja lähti varjostaan miestään. Mies jäi rysän päältä sit kiinni. Sitä puitiin koko viikonloppu (mies oli viikonlopun reissussa hotelli+baari, muija vaklaamassa). Tää peruukkivarjostaja päivitti tilannetta kännykällään koko perjantain ja lauantain paikan päältä. Tämä siis vauva.fi aihe vapaa palstalla tuossa reilu pari kk sitten.
 
"torsti"
[QUOTE="vieras";24466705]Tää on samaa sarjaa peruukkivarjostajan kanssa. Siis muija laittoi peruukin päähän ja lähti varjostaan miestään. Mies jäi rysän päältä sit kiinni. Sitä puitiin koko viikonloppu (mies oli viikonlopun reissussa hotelli+baari, muija vaklaamassa). Tää peruukkivarjostaja päivitti tilannetta kännykällään koko perjantain ja lauantain paikan päältä. Tämä siis vauva.fi aihe vapaa palstalla tuossa reilu pari kk sitten.[/QUOTE]

Aion varjostaa miestäni - Keskustelut - Vauva.fi

Tää "varjostaja" meinas tehä kakkososan, mutten tiedä tekikö... Käynpä lukemassa :D
 
"voi"
Huokaus........ kuullostaa niin tutulta, luin kipeät muistot sydämessä tekstit läpi. En usko että on provo, itselle on käynyt melkein samoin, ei siitä sen enempää... mutta että nää tilanteet tulee aina ihan puun takaa, ja koko elämä mullistuu samantien. Jaksamista ap:lle. Elämä voittaa, usko tai älä.
Jos rakkautta on, tuollaisestakin hairahduksesta voi selvitä vaikka aikaa se vie. Minusta siis on itsestään selvää että jotain miehesi on säätänyt. Kännissä tms. luultavasti.
 
mitenkähäh
Selviskö tää jotenkin? Mitenkä se miehen tyydyttäminen hieromasauvalla tähän liittyi? Vai halusko se mies oikeesti hieromasauvaa peräsuoleen? Vai kurkkuko se oli?!?!?!
 
siis täh?
Alkuperäinen kirjoittaja mitenkähäh;24469285:
Selviskö tää jotenkin? Mitenkä se miehen tyydyttäminen hieromasauvalla tähän liittyi? Vai halusko se mies oikeesti hieromasauvaa peräsuoleen? Vai kurkkuko se oli?!?!?!
Siis mistä sä oikein jauhat?
 

Yhteistyössä