Mies ja ipana jää sit kaksin koko viikonlopuksi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Ihana päästä vähän rilluttelee :) En oo moneen vuoteen missään yksin oikein käynytkään. Hyvää tekee päästä tuulettuu.
Ukko jää pojan kanssa kotiin :D Saa nähdä miten väsynyt mies on sit sunnuntaina mua vastassa kun poikansa leikityttää sitä koko viikonlopun :D
Ehkä se nyt näkee, että kotiäiti tekee yllättävän paljon kun välillä musta tuntuu et se ajattelee että helppoa hommaahan se kotona oleminen on.
No, saa nähdä onko mieli muuttunut ;)

Miten sä heti oletusarvoisesti ajattelet, että kamalaa tulee miehellä olemaan. Jospa sillä on iisiä ja jospa ihan nauttii kahdenkeskeisestä ajasta lapsen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten sä heti oletusarvoisesti ajattelet, että kamalaa tulee miehellä olemaan. Jospa sillä on iisiä ja jospa ihan nauttii kahdenkeskeisestä ajasta lapsen kanssa.

En mä epäile et on kamalaa, mutta ihan tasan se on yllättävän väsyttävää olla yksin vastuussa koko ajan. Nauttii mieheni kuitenkin pojan kanssa olla, se on varma. Lapsi on helppo, että ei varmasti ole kamalaa kuitenkaan :D

Eri asia on, että miten minä pärjään kolme yötä ilman mun miehiä :/
Toivottavasti on niin kiva reissu ettei ehdi paljon ikävöimään.
Pitäiskö nauhoittaa puhelimeen pojan itkupotkuraivarihuutoa niin jos tulee ikävä, voin kuunnella sitä :D

Yhteistyössä