M
Muilla samaa
Vieras
Nytkin lapsivapaa ilta ja kuudesta saakka pelannut ja muuta. Mä yksin könöttäny sohvalla. Sit sille ei voi ees jutella kun kuulokkeet päässä kokoajan. Sit se yrittää lopettaessaan hyvitellä kauniilla sanoilla ja haleulla, kun huomaa että mua jo väsyttää eikä sit saa aikaa kanssani. Eilen mentiin nukkumaan 2 aikaan kun lopetti
en jaksa seksiäkään enää siihen aikaan
En muista koska oltais viimeks istuttu esim sohvalla yhdes ja katottu leffaa
Pelaa tai sitten juttelee skypessä kaverin kanssa ja tuntitolkulla etsivät esim puhelimiinsa jotain juttuja tai muuta vastaavaa.
Mä koen että kone on hälle tärkeämpi kuin minä, kun joka iltaista tällainen. Vaikkei asia ole näin..
Sit mä en sais suuttua/ loukkaantua tästä. Joten olen turpa kiinni vaan ja menen tapojemme vastaisesti eri aikaan suihkuun tms. Jospa siitä sitten tajuaisi. Kohta varmaan huomaa tylsyyteni ja lopettaa pelin ja ehdottaa leffaa tms. Ajattelin sanoa etten enää jaksa ja menen seuraavaksi nukkumaan
En muista koska oltais viimeks istuttu esim sohvalla yhdes ja katottu leffaa
Pelaa tai sitten juttelee skypessä kaverin kanssa ja tuntitolkulla etsivät esim puhelimiinsa jotain juttuja tai muuta vastaavaa.
Mä koen että kone on hälle tärkeämpi kuin minä, kun joka iltaista tällainen. Vaikkei asia ole näin..
Sit mä en sais suuttua/ loukkaantua tästä. Joten olen turpa kiinni vaan ja menen tapojemme vastaisesti eri aikaan suihkuun tms. Jospa siitä sitten tajuaisi. Kohta varmaan huomaa tylsyyteni ja lopettaa pelin ja ehdottaa leffaa tms. Ajattelin sanoa etten enää jaksa ja menen seuraavaksi nukkumaan