Mies istuu kaikki illat tietokoneella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muilla samaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muilla samaa

Vieras
Nytkin lapsivapaa ilta ja kuudesta saakka pelannut ja muuta. Mä yksin könöttäny sohvalla. Sit sille ei voi ees jutella kun kuulokkeet päässä kokoajan. Sit se yrittää lopettaessaan hyvitellä kauniilla sanoilla ja haleulla, kun huomaa että mua jo väsyttää eikä sit saa aikaa kanssani. Eilen mentiin nukkumaan 2 aikaan kun lopetti :( en jaksa seksiäkään enää siihen aikaan

En muista koska oltais viimeks istuttu esim sohvalla yhdes ja katottu leffaa

Pelaa tai sitten juttelee skypessä kaverin kanssa ja tuntitolkulla etsivät esim puhelimiinsa jotain juttuja tai muuta vastaavaa.

Mä koen että kone on hälle tärkeämpi kuin minä, kun joka iltaista tällainen. Vaikkei asia ole näin..

Sit mä en sais suuttua/ loukkaantua tästä. Joten olen turpa kiinni vaan ja menen tapojemme vastaisesti eri aikaan suihkuun tms. Jospa siitä sitten tajuaisi. Kohta varmaan huomaa tylsyyteni ja lopettaa pelin ja ehdottaa leffaa tms. Ajattelin sanoa etten enää jaksa ja menen seuraavaksi nukkumaan

Meillä tuo samainen ongelma "katosi" kun kävin aina tiettyyn aikaan vihjaisemassa että haluaisin seksiä.Ja kun mies ei koneelta vaivautunut nousemaan, kaivoin kaalimadon esiin(ja pidin huolen että mieskin sen huomasi) ja aloin hoitamaan asiaa itsekseni... Ei tarttenut kun pari kertaa sama "kiusa" tehdä, niin jo alkoi miestäkin kiinnostaa emäntä enemmän kun kone : )

Meillä tuo samainen ongelma "katosi" kun kävin aina tiettyyn aikaan vihjaisemassa että haluaisin seksiä.Ja kun mies ei koneelta vaivautunut nousemaan, kaivoin kaalimadon esiin(ja pidin huolen että mieskin sen huomasi) ja aloin hoitamaan asiaa itsekseni... Ei tarttenut kun pari kertaa sama "kiusa" tehdä, niin jo alkoi miestäkin kiinnostaa emäntä enemmän kun kone : )

Aika karua kuitenkin, että seksi kelpaa, mut muu vaimossa ei kiinnosta. En ikinä voisi toimia kuten sinä. Itsensä kauppaamista.

Onko mahdoton idea tehdä jonkinlainen kalenteri tekemisillenne?

Parina iltana mies voi viettää koko lapsivapaan illan tietokoneensa ääressä tai mitä tahtookaan tehdä, ja muina päivinä sitten teette muuta?

Me miehen kanssa molemmat tahdotaan välillä olla illat ihan omissa oloissamme, tehdä omia juttuja. Jonain iltana sitten taas katsotaan elokuva, pelataan lautapeliä (:D) tms, yhdessä puuhaamista. Ja tämä toimii.
Molemmat saa myös tehdä niitä omia juttujaan ilman että se alkaa välejä hiertää. Ja kuitenkin viikossa on niitä parisuhde-iltoja =)

Yhteistyössä