?
???
Vieras
Toinen omakohtainen kokemus tulee siitä kun leppoisa mukava "tuttuni" ammuskeli hirvikiväärillä pitkin kaupunkia kamapäissään,.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
minä en vaan ymmärrä tota, en voi mitään..
Kuten sanoin niitä riippuvuuksia niin monenlaisia.. toisilla menee huonommin kuin toisilla. Ja toisilla pelkät mielenterveys ongelmat tekevät enemmän pahaa.. ei kaikki narkomaanit oo vaarallisia, rikollisia tai hulluja. Itsekkään en siis käytä, en puolustele siksi vaan asiat ovat vaan paljon monimutkaisempia oikeesti..
Voi jonna, mulla oli yhtä aikaa niin hyvä kuin paha mieli teidän vuoksi ja olen äärettömän onnellinenn että teillä menee nykyisin hyvin ja aivan mahtava kuulla tarinoita joissa ei ole "luovuttettu" vaan jaksettu taistella sen rakkaimman edwstä, se on hienoa!! Aina sekään ei vaan kannata, teilä kannatti. Tarinassa niin paljon kohtia joihin voin samaistua paremmin kuin hyvin. Kaikki keinot käytetty ja tapåeluita meilläkin riittänyt vaikka muille jakaa. Ja meilä myös mies on aivan ihana selvänä, meidän ajatus maailmat kohtaa ja muutenkin menee hyvin. Käyttöä vaan en jaksaisi katsoa, hermo sitten palaa ja tekeehän se pahaa katsoa kun toinen tarkotuksella satuttaa ja tuhoaa itsensä :/ jollain voimalla sitä aina eteenpäin mennään . Tuon voin kyllä allekirjoittaa että jokin ilmiömäinen taito käyttäjän on löytää toinen samanlainen oli paikka mikä tahansakyllä haluaisin uskoa pardmpaan ja sanoisinko että olet ollut todella vahva kun niin monta vuotta olet jaksanut!! Välillä tääläpäin tuntuu että omat voimat loppuu. Muutama kysymys vielä sinulle. Asuitteko te yhdessä koko ajan? Niin ja oletteko minkä ikäisiä?
Tohon on pakko kommentoida.. Narkomaani keikoille esim vartijat ja poliisit lähtevät siltä pohjalta että ovat erittäin vaarallisia, ja esim minulle on opetettu että narkomaanien mieliala voi muuttua sekunnissa, hymyilevä kaveri saattaa seuraavassa hetkessä lyödä retkikirveen ohimoon..
Niiin aivan :/ meillä kyllä se piri vie kaiken mukanaan. Ja suhde miehen ja amfetamiinin kanssa on niin vaikea. Siitä tulee niin etäiseksi ja kaikkk huomio ja läheisyys katoaa. Harmi. Minä kun niin tykkäisin huomiosta ja etenkin läheisyydestäonhan sitä itsekkin aikoinaan tullut kokeiltua kaikkea ja todetttu että.ei oo mun juttu ja kun vierestä kattoo niin kuvottaa enemmänkin.
"jaana"mitä tarkoitat ettei kannabis ole sinällään kamalan vaarallista? Niinkö sanoisit lapselleskin tai jollekin nuorelle? Polta vaan, ei se ole sinällään kamalan vaarallista?
Jonna: niin ihan totta. Omalla tavalla tauot saattais olla ihan hyvä juttu meilläkin. Vähän omaa tilaa, aikaa ja ajatuksia.. en tiedä. Joo minäkin olin mm 17 kun tapasin mieheni.
Eikä sitä tuskin koskaa osaa kertoa mistä se voima tulee. Varmasti ovat ylpeitä tilanteesta, sen uskonta
Samaa mieltä, jotenkin se valinta juttu ei vaan toimi ollenkaan.. uskoisin että mieskin ahistuu siinä. Kunpa saisi omat hermot pysymään kasassa ettei tulis huudettua turhaan tai turhaan ja turhaan, ymmärrät kai..
Se varmasti auttaa kun ymmärtää ja helpompi käsitellä asioita.
Itse huomaan myös heti jos yrittää ottaa muka salassa.
ei kaikki olekkaan mutta hyvin iso osa on.. viimeistään sillon kun peli on jo menetetty ja ollan valmiita tekeen mitä vaan seuraavan satsin eteen.. alkoholin vaikutuksesta todellisuus hämärtyy juu saman tekee huumeet.. Ja vaikka sä pidät sun miestä turvallisena, 1 överi ja kaikki saattaakin muuttua ja voi muuttua kerrasta lopulliseksi..
Iso osa kyllä. Mutta tosiaan monikin asia hämärtää tajuntaa.. meilä ei olla niin pohjalla onneksi. Joskus on mies käynyt läpi sen pohjamudan harmi ettei ottanut opikseen siitä kunnolla. Ja tosiaa ihan viihdekäyttönä muutaman kerran vuodessa hän käyttänyt ja sitten näitä kausia kun mennään kuuukausia vaan huumeiden mukana (jos siis alotustekstiä et ole lukenut) meillä kuitenkin aika rauhallista vaikka lujaa välillä meneekin hänellä.
Iso osa kyllä. Mutta tosiaan monikin asia hämärtää tajuntaa.. meilä ei olla niin pohjalla onneksi. Joskus on mies käynyt läpi sen pohjamudan harmi ettei ottanut opikseen siitä kunnolla. Ja tosiaa ihan viihdekäyttönä muutaman kerran vuodessa hän käyttänyt ja sitten näitä kausia kun mennään kuuukausia vaan huumeiden mukana (jos siis alotustekstiä et ole lukenut) meillä kuitenkin aika rauhallista vaikka lujaa välillä meneekin hänellä.
No mä nyt vihaan narkkeja yli kaiken.. Kun luen ton sun tekstin tule sellainen olo että ollan todell lähellä siihen loppuluisuun kun ei enää kuukaudet riitä vaan kaman saannista tulee elämän tärkein asia.. Ja sä oot paskamaisessa tilanteessa koska todennäköisesti 1 syy miksi olet vielä tossa suhteessa on se että pelkäät jättää miehesi ja sen seurauksia.
Minä uskon että hän vielä rauhottuu, ainankin teen kaiken sen eteen niim pitkään kun vielä voin! Pelkään osittain mitä hän tekee jos jätän hänet, mutta kyllä minä häntä rakastankin kovasti, auttamisen halu suuri ja selvinpäin mies on ihanin tähän mennessä tuntemani.