Mies hukassa ja outoja juttuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melko törkeää kyllä olla yö kadoksissa ja aiheuttaa toiselle huolta. Toinen nainen kuulostaa ratkaisun avaimelta. Vai oliko tämäkin mies "sammunut kaverin luo ja akku loppunut" tms. muita hyviä selityksiä. Hitto noita ukkoja!!

On se aivan kauhiaa!
Onko teillä tosiaan noin tylsä elämä, että pitää jostain satunnaisesta yhden yön "seikkailusta" rakentaa elämää suurempi tapahtuma ja sitten riepotella sitä kuin hyeena konsanaan löydettyään raadon jostain erämaasta?

Ei kyse ole ainoastaan uteliaisuudesta vaan kyllä tästä vaimosta ainakin minä olen huolissani. Miettii jos omalle kohdalle kävisi, se olisi kuin toteutunut painajainen!

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärrän;28535228:
Melko törkeää kyllä olla yö kadoksissa ja aiheuttaa toiselle huolta. Toinen nainen kuulostaa ratkaisun avaimelta. Vai oliko tämäkin mies "sammunut kaverin luo ja akku loppunut" tms. muita hyviä selityksiä. Hitto noita ukkoja!!
Mäkä mäkä. Kaikki ämmät jotka pitävät miehiään talutusnuorassa ja vankeina omissa kodeissaan ansaitsevat jäädä yksinhuoltajiksi.

On se aivan kauhiaa!
Onko teillä tosiaan noin tylsä elämä, että pitää jostain satunnaisesta yhden yön "seikkailusta" rakentaa elämää suurempi tapahtuma ja sitten riepotella sitä kuin hyeena konsanaan löydettyään raadon jostain erämaasta?

Niin no, jos asiasta tekee avauksen tällä palstalla, niin tottakai yleisö haluaa kuulla tarinan lopunkin. Naiset on herkästi niin sinisilmäisiä, että helposti uskovat kaikkea paskaa mitä heille syötetään ja kärsivät sitten jatkossa enemmän ja enemmän. Tässä tapauksessa vaikutti siltä, että kyseessä on ollut normaali parisuhde, eikä lainauksessa mainittu "seikkailuja" sisältävä muutenkin epävarma liitto. Toki toisille tuo on normaalia käytöstä eikä siinä mitään, mutta sävelet pitäs olla selvät molemmilla osapuolilla. Ettei nyt ainakaan eukkoparan tarvitse yötään valvoa peläten miehelle sattuneen jotain.

[QUOTE="Alkup";28534304]Se tuli kotiin puoli kymmeneltä aamulla, täällä on tilanne päällä, palaan myöh[/QUOTE]

Niin siis just täs on kova riita päällä mä ehin just äkkii päivittään tän palstan, paan kaikki yksityiskohdat sit myöh

Niin siis just täs on kova riita päällä mä ehin just äkkii päivittään tän palstan, paan kaikki yksityiskohdat sit myöh

lähinnä ymmärsin tuon niin, että mies on palannut takaisin ja siellä on tilanne päällä asioiden selvittämiseksi, eikä hän jaksa paneutua palstaan. Ei tarkoita, että hän kesken taistelun kirjautui vain kirjoittamaan palstalle.. Saa sitä omaa järkeäkin käyttää.

Voi luoja sentään mua naurattaa ja ärsyttää tämä akkojen hokema "mä oon huolissaan, niin siksi pitää ilmoittaa missä on, mitä tekee ja milloin tulee.". Mies lähtee ottamaan olutta, niin mistä ihmeen asiasta pitää olla huolissaan?! Miten suuri todennäköisyys on, että mies tulee raiskatuksi tai ryöstetyksi? Ja miten tilanne eroaisi siitä, vaikka nainen olisi jopa itse mukana tilanteessa tai saisi siitä tiedon? Miten se tieto pelastaisi ketään?

Sen vielä ymmärrän jotenkuten (en hyvin sitäkään), että mies on huolissaan humalassa olevasta naisestaan tuolla kaupungilla. Mutta kännisiä miehiä on yö täynnä, eikä ole kovin todennäköistä että siellä joutuu puskaraiskatuksi.

Joten parempi puhua oikeilla termeillä: "Milloin tulet kotiin, koska mua nyt vaan v*tuttaa se jos ryyppäät aamuun asti" tai "Älä sitten vedä liikaa viinaa, koska mä pelkään että lähdet jonkun naisen matkaan muuten".

Mä olen muutenkin miettinyt tätä naisten logiikkaa tässä asiassa. Niitä ärsyttää jos kotiin tullaan kaatokännissä... no mutta jos jättää tulematta ja nukkuu vaikka kaverin lattialla ja tulee vasta selvänä, niin SEKIN ärsyttää. Miten toisen humalatila voi ärsyttää, jos ei edes itse ole kyseisen henkilön seurassa?! Ja toinen asia on se juomisen määrä... tulet krapulassa kotiin ja muija kysyy paljonko tuli juotua. Jos kerrot valheen, että pari bisseä eikä yhtään teräviä, niin se on jotenkuten ok. Jos taas kerrot totuudenmukaisesti, että no 12 olutta, puoli puolloa jallua ja ravintolajuomisia en edes muista... niin siitä tulee armoton mäkätys. MIKSI? Mitä sillä on enää siinä vaiheessa väliä paljonko tuli juotua? Missä on se logiikka naiset?

[QUOTE="huoh";28536294]Mäkä mäkä. Kaikki ämmät jotka pitävät miehiään talutusnuorassa ja vankeina omissa kodeissaan ansaitsevat jäädä yksinhuoltajiksi.[/QUOTE]

Jos lapset ovat lomalla tarhasta ja vaimo töissä, niin kyllä on idiootti se mies, joka ei ajoissa tule kotiin hoitamaan lapsia, jotta vaimo pääsee töihin. Lisäksi olisi toki erittäin suotavaa olla myös siinä kunnossa, että kykenee huolehtimaan lapsista. Sitä voi sitten rellestää silloin, kun ei ole velvollisuuksia.

Ei se kännitila, vaan se ilmoittaminen siitä, että välität, kun joku katsoo perääsi kotona. Eipä mua haittaisi tuleeko mies kaatokännissä kotiin vai jäisikö kavereiden luo vai mitä tekee kun ryyppäämään lähtee, mutta se, että ei ilmoita itsestään illanmittaan MITÄÄN kertoo siitä, että joko jotain on tapahtunut tai sitten on vain välinpitämätön paskiainen.

Yhteistyössä