Mies herne klyyvarissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aabee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24370418]Kyllä tuollaisissa tapauksissa ilmoitan! Mieheni antaa helposti luvan ja hoitaa osansa, mutta tuollaiset äkkinäiset suunnitelmanmuutokset vaativat ilmoittamisen.[/QUOTE]

ei hyvin mene jos joutuu mieheltään LUVAN pyytämään :O

Ei tarvitse kysyä lupaa mieheltä, mutta meillä kuuluu ihan perus kohteliaisuuteen ilmoittaa/informoida jos sovittu asia venyy. Kummallakin.
Kyllä ymmärrän jos miestäsi hermostutti; sinun ja siskosi vanhemmat tulivat etuajassa kylään, vauva ei suostu nukahtamaan unille, ei tarjottavaa ja sinä ja siskosi istutte kahvilassa pelkän sovitun kaupassa käymisen lisäksi. Ei mikään maailmaa kaatava asia mutta luulisi sinunkin osaavan sympatisoida miestäsi tuossa tilanteessa.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
siis no niin eihän tähän voi sanoa mitään.. kysyä lupa käydä kahvilla. Ilmottaa suunnitelman muutoksista, mitä vitun muutosta siinä on, jos kauppareissun yhteydessä ajaa muutamat ylimääräset mutkat ja hörppäsee kupin kahvia. Ämmät jumalauta! Lopettakaa nyt tollanen pelleily, ei joka saatanan raapasusta tarvi tehdä tiliä ja voi vittu kuin käy sääliksi tiedän äijiä, että joka ikisestä minuutista tarvii kotiin tekstailla. Huoh.

AH! Viimeinkin järjen ääni tässä epäreiluuden viidakossa. Nimenomaan kun mistään suuremmasta ei ollut kyse. Toki isommista asioista kuten "hei kulta, en tulekaan yöksi kotiin" pitää ilmoittaa.

AH! Viimeinkin järjen ääni tässä epäreiluuden viidakossa. Nimenomaan kun mistään suuremmasta ei ollut kyse. Toki isommista asioista kuten "hei kulta, en tulekaan yöksi kotiin" pitää ilmoittaa.

Sinulle tuntuu kelpaavan nyt vain täysin miehen lynkkaavat viestit. Et oikeasti pysty asettumaan miehesi asemaan siellä kiukkuisen vauvan kanssa, appivanhemmat kylässä ja rouvaa ei näy. Sitten kuulee, että istuskeli kaikessa rauhassa kahvilla siellä. Ei ärsyttäisi yhtään? Ei sitten pikkuisenkaan?

Olisit sanonut miehellesi vaan, että "sori, olisit soittanut", mutta taidatte molemmat tykätä leikkiä marttyyriä.

Sinulle tuntuu kelpaavan nyt vain täysin miehen lynkkaavat viestit. Et oikeasti pysty asettumaan miehesi asemaan siellä kiukkuisen vauvan kanssa, appivanhemmat kylässä ja rouvaa ei näy. Sitten kuulee, että istuskeli kaikessa rauhassa kahvilla siellä. Ei ärsyttäisi yhtään? Ei sitten pikkuisenkaan?

Olisit sanonut miehellesi vaan, että "sori, olisit soittanut", mutta taidatte molemmat tykätä leikkiä marttyyriä.

Valitettavasti en pysty asettumaan miehen asemaan. Mikäli mies olisi esittänyt närkästyksensä hieman toisella tyylillä, olisin varmasti asettunutkin. Mutta kun se tyyli oli mitä oli...

Valitettavasti en pysty asettumaan miehen asemaan. Mikäli mies olisi esittänyt närkästyksensä hieman toisella tyylillä, olisin varmasti asettunutkin. Mutta kun se tyyli oli mitä oli...

Eli olet vieläkin vittuuntunut asiasta ja keräät raivoa keskustelupalstalla sen sijaan että sopisitte mokoman tyhmän pikku riidan?

Eli olet vieläkin vittuuntunut asiasta ja keräät raivoa keskustelupalstalla sen sijaan että sopisitte mokoman tyhmän pikku riidan?

Olen vielä vittuuntunut.
Ja syy, miksi tein tämän aloituksen, on se, että luin täältä palstalta jokin aika sitten jutun, jossa viimeisillään raskaana oleva nainen valitti sitä, kun mies oli noin vain ottanut ja lähtenyt laivalle ryyppäämään.

Siinä aapee lynkattiin miestään talutusnuorassa piteleväksi nipoksi, joka ei ymmärrä antaa kumppanilleen tämän tarvitsemaa vapautta.

Mielestäni tämä oma juttuni on hyvin hyvin pientä verrattuna sen kyseisen ketjun aloittajan mieheen verrattuna. Mutta näin se näköjään menee: aapee lynkataan aina.

Kysyttekö te ihan aikuisten oikeasti miehiltänne "luvan" menoihinne? Esim. käytte kaupassa. Muistatte siinä samalla, että ei hitsi, munhan pitikin käydä verotoimistossa hoitamassa yksi asia. Niin pirautatteko siinäkin tilanteessa ukollenne ja kysytte, että hei kulta, saanks mä käväistä verkkarissa hoitaas yhen tärkeen jutun??? Siis huoh....

ei se ole luvan kysymistä että ilmoittaa jos viipyykin pidempään kuin mitä oli alunperin tarkoitus.

Mä en ymmärrä miksi se mies ei soita itse, jos ihmettelee että mikä siellä kaupassa kestää. Tyhmää kilahtaa tuollaisesta, ja vielä sanoa about että suutuin kun vauva ei nuku. Anopin seurasta hermostuisin minäkin, myönnän.. :D

Niin ja vielä sen verran, että mua suututti ihan kauheasti se, että mies nappasi sen puhelimen mun äidin kädestä ja alkoi urputtaa siitä mulle. Se oli jotenkin nöyryyttävää, ihan kuin mies haluaisi todistella mun vanhemmille jotain hemmetin kaapin paikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pippilång;24371230:
tää taitaa olla just se pointti ;)

Miksi silmäniskuhymiö? Oletko olevinasi jotenkin erityisen näppärä ja uskot selvittääneesi jonkin perimmäisen freudilaisen dilemman?

Tuo oli yksi, hyvin suuri pointti, miksi loukkaannuin. Muita (suuria) syitä oli mielestäni epäoikeudenmukaisuus ja mieheni pikkumaisuus. Muunmuassa.

kärpäsestä on tullut se kuuluisa härkänen.

Tähänkkö nyt kaatuu maailma ja teidän avioliitto? Vanhempasi kirjoittavat testamentin uudestaan? Elämäsi on pilalla?

Miksei miehelläsi saa olla huonoa hetkeä, ei saa tehdä virhettä? Miehesi ei saa olla vittuuntunut turhasta, mutta sinä saat? ??

Kuten jo aiemmin ehdotin, menkää nuccimaan ja unohtakaa koko juttu.

Niin ja vielä sen verran, että mua suututti ihan kauheasti se, että mies nappasi sen puhelimen mun äidin kädestä ja alkoi urputtaa siitä mulle. Se oli jotenkin nöyryyttävää, ihan kuin mies haluaisi todistella mun vanhemmille jotain hemmetin kaapin paikkaa.

Jos tuo oli nöyryyttävää, niin taisit itsekin tietää, ettei sun olis pitäny luuhata kylillä, vaan olla kotona.

Turhasta kilahti, sama kai se oli olitko kaupassa vai kahvilla, jos vanhempies piti tulla vasta kuudelta.
Ei pärjää näemmä yksin ukkos jos vauva on hereillä.

Nimenomaan. Näin sen itsekin näen, että sama se, missä olen (kun en kuitenkaan ole panemassa mister finlandia tai ketään hankseista) kun oletin, että vauva nukkuu, mieskin tod.näk. nukkuu ja porukat tulee myöhemmin.

Tämä koko aloitus on vastalause sille, kun tosiaan luin (sappi kiehuen) sen aloituksen, missä viimeisillään raskaana oleva nainen lynkattiin siitä, kun hän suuttui miehelleen, joka lähti laivalle ILMOITUSLUONTOISESTI, kyselemättä vaimon mielipidettä.

Yhteistyössä