Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäköhän sille pitäisi tehdä?
Meillä miehelle on omat vanhemmat opettaneet ja kannustaneet alkoholismiin. Hän ei ole suurkuluttaja, mutta alkoholisti kyllä, alkoholia juodaan tajuttomuuteen saakka ja valitettavasti hän ei itse ongelmaa ymmärrä. Alkoholia on pakko saada tietyin väliajoin.
Normaali elämä kyllä sujuu satunnaisista "juomiskohtauksista" huolimatta, mutta itseäni pelottaa mihin tämä on johtamassa ja mitä esimerkkiä hän antaa lapsillemme. Ei kuulemma ole paha asia, kun lapset näkee hänet tajuttomana ja viinalta haisevana.
Hän on siis nyt sängyssä haisemassa. Eilen lähti parille, lupasi tulla (taas) ajoissa kotiin ja lähteä esikoisen kanssa pyöräilemään aamulla. Esikoinen löysi hänet ammeesta sammuneena, onneksi ei hukkuneena, ja tyyppi vetäs "Isi on juovuksissa" idiotismin ja vieläkään ei ole toimintakunnossa.
Varmastikin totta, ongelma on se, että miehen lähipiirin mukaan alkoholin runsas käyttö kuuluu normaaliin elämään. "Suurin osa käy joka viikko baarissa vähintään kerran, mä käyn vaan parin viikon välein"
Jotenkin sitä kuvittelee, että mä joskus saisin puhuttua hänelle järkeä. Jo muutamaan kertaan meinannut heittää hänet pihalle, mutta aina tulee se " En mä enää, tiedän tehneeni väärin jne"
Kyllä meillä hieman lapset ihmetteli kun äiti tuli työreissusta kotia ja sammui keittiön lattialle.. Asiasta kun keskustelin niin vastaus oli olankohautus että mitä nyt tuollaisesta pikkujutusta välittämään.