Jos olisit lainassa oleva porakone..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
Jos olisit lainassa oleva porakone,mihin menisit?Sanottakoon vielä että lainaperheesi on välissä muutanut eivätkä he löydä sinua enää mistään.
Siitä edellisestä asunnostakaan sinua ei löydetty :(

Oi porakone,meidän pitäisi palauttaa sinut pikkuhiljaa isäntäperheellesi :whistle:

oisko samassa paikassa kun mein kadonnut mp3 soitin :/ se oli eteisen kaapissa muutto ja pakattiin kaikki tavarat mutta se on hävinnyt ei tullut vastaan.. en käsitä mihin se on jäänyt kun ei sitä oltu vasta kun vähän testailtu sisällä

Oikeesti, jos olisin piileskelevä, lainassa oleva porakone, pysyisin piilossa kunnes ostatte isäntäperheelleni uuden. Sitten vasta tulisin esiin. Vanha isäntäperhe kohteli minua kurjasti, lainaili kelle sattui, ihmisille, jotka eivät edes välitä minusta. Vasta muuttojen jälkeen kaipaavat minua, kun pitäisi palauttaa. Voi minua :/ .

Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:
oisko samassa paikassa kun mein kadonnut mp3 soitin :/ se oli eteisen kaapissa muutto ja pakattiin kaikki tavarat mutta se on hävinnyt ei tullut vastaan.. en käsitä mihin se on jäänyt kun ei sitä oltu vasta kun vähän testailtu sisällä

oisko siellä myös meidän kadonneet avaimet? isännän avainnippu katosi 10 vuotta sitten ja ollaan jälkeen muutettu kaksi kertaa, mutta avainnippu ei ole tullut piilostaan esille...

Yhteistyössä