Mies haukkuu, huutaa ja alistaa

  • Viestiketjun aloittaja Riitaa aina vain
  • Ensimmäinen viesti
Riitaa aina vain
Mitä mieltä ootte ku mies haukkuu milloin idiootiksi, milloin hulluksi jne. Tänään yritimme keskustella suhteestamme. Hän aina huutaa että sinä kun et kerralla usko niin pitää lyödä (ei yleensä oikeasti lyö). Minäkin sitten että kun et kerralla usko niin pitää panna käsi suun eteen ettei huuda kerrostalossa niin että naapurit kuulee. Siitäkös mies suuttui ja lyödä läppäsi käsivarteen. Itku pääsi minulta ja huusin että tätä et jatka minä lähden tästä. Mies sanoi vain että siitä vaan ja lopputulos oli se että mies häipyi ovet paukkuen.

Mitä pitäs tehdä. Pakkaanko tavarat? :'( :'(
 
NINZUKKA
mekin vähän väliä haukumme toisiamme millä nimellä miloinkin, emme tosin kumpikaan toisiamme lyö. se kuuluu meidän parisuhteeseen. monet luulee että meillä menee huonosti, mutta se on van meidän tapa. eikkä kumpikaan pahalla sano tai sit usein vaan sanotaan hetken mielijohteesta.
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2004 klo 13:15 Riitaa aina vain kirjoitti:
Mitä mieltä ootte ku mies haukkuu milloin idiootiksi, milloin hulluksi jne. Tänään yritimme keskustella suhteestamme. Hän aina huutaa että sinä kun et kerralla usko niin pitää lyödä (ei yleensä oikeasti lyö). Minäkin sitten että kun et kerralla usko niin pitää panna käsi suun eteen ettei huuda kerrostalossa niin että naapurit kuulee. Siitäkös mies suuttui ja lyödä läppäsi käsivarteen. Itku pääsi minulta ja huusin että tätä et jatka minä lähden tästä. Mies sanoi vain että siitä vaan ja lopputulos oli se että mies häipyi ovet paukkuen.

Mitä pitäs tehdä. Pakkaanko tavarat? :'( :'(
Kun tunteet rauhoittuu niin keskustelkaa asiasta vakavasti.Mä siedin 13 vuotta jatkuvaa alistamista,huutoa,ryyppäämistä ja alentamista.Kun se alkoi kohdistua lapsiin mä pakkasin kamani,ne mitä mies armollisesti antoi mun viedä ja muutin muksuineni pois.
Päivääkään en ole eroani katunut,exä kyllä on katunut käytöstään,vaan nyt puhaltaa mulla uudet tuulet enkä kaipaa entiseen takaisin.Itsetunto on kyllä lyöty lyttyyn mutta kai se tästä vuosien myötä palautuu.
Mä olen sitä mieltä että paskassa parisuhteessa ei kannata loppuikäänsä kitua,siinä kärsii kaikki.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2004 klo 13:38 NINZUKKA kirjoitti:
mekin vähän väliä haukumme toisiamme millä nimellä miloinkin, emme tosin kumpikaan toisiamme lyö. se kuuluu meidän parisuhteeseen. monet luulee että meillä menee huonosti, mutta se on van meidän tapa. eikkä kumpikaan pahalla sano tai sit usein vaan sanotaan hetken mielijohteesta.
Meillä ei haukuta millään nimillä eikä huudeta eikä kyllä ole juuri erimielisyyksiäkään.

Keneen tässä maailmassa voin luottaa, jos mieheni(kin) kohtelisi minua halventavasti ja haukkuisi ties miksi? En kyllä hyväksy itseäni kohtaan tuollaista keneltäkään. Asiasta voi aina sanoa, mutta puhun itsekin asiallisesti ihmisille, joten en hyväksy mitään haukkumasanoja.

En myöskään halua että lapsemme oppii, että muille voi sanoa mitä tahansa ja tahallaan loukata ja sitten ollaan taas kuin mitään ei olisi tapahtunut. JOS HAUKUTTE TOISIANNE LASTENNE KUULLEN, NIIN MIETTIKÄÄPÄ HETKI MITÄ SELLAINEN AIHEUTTAA PIENEN MIELESSÄ, JOS JO ITSESTÄNNEKIN TOLLANEN TUNTUU PAHALTA.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2004 klo 14:43 Katti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2004 klo 13:38 NINZUKKA kirjoitti:
mekin vähän väliä haukumme toisiamme millä nimellä miloinkin, emme tosin kumpikaan toisiamme lyö. se kuuluu meidän parisuhteeseen. monet luulee että meillä menee huonosti, mutta se on van meidän tapa. eikkä kumpikaan pahalla sano tai sit usein vaan sanotaan hetken mielijohteesta.
Meillä ei haukuta millään nimillä eikä huudeta eikä kyllä ole juuri erimielisyyksiäkään.

Keneen tässä maailmassa voin luottaa, jos mieheni(kin) kohtelisi minua halventavasti ja haukkuisi ties miksi? En kyllä hyväksy itseäni kohtaan tuollaista keneltäkään. Asiasta voi aina sanoa, mutta puhun itsekin asiallisesti ihmisille, joten en hyväksy mitään haukkumasanoja.

En myöskään halua että lapsemme oppii, että muille voi sanoa mitä tahansa ja tahallaan loukata ja sitten ollaan taas kuin mitään ei olisi tapahtunut. JOS HAUKUTTE TOISIANNE LASTENNE KUULLEN, NIIN MIETTIKÄÄPÄ HETKI MITÄ SELLAINEN AIHEUTTAA PIENEN MIELESSÄ, JOS JO ITSESTÄNNEKIN TOLLANEN TUNTUU PAHALTA.
Samaa mieltä Katin kanssa!!
Meilläkään ei haukuta toisiamme, pahaltahan se tuntuisi enkä halua että lapset oppii että toisia voi kohdella miten vain. Kunnioitus täytyy olla toista kohtaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2004 klo 13:15 Riitaa aina vain kirjoitti:
Mitä mieltä ootte ku mies haukkuu milloin idiootiksi, milloin hulluksi jne. Tänään yritimme keskustella suhteestamme. Hän aina huutaa että sinä kun et kerralla usko niin pitää lyödä (ei yleensä oikeasti lyö). Minäkin sitten että kun et kerralla usko niin pitää panna käsi suun eteen ettei huuda kerrostalossa niin että naapurit kuulee. Siitäkös mies suuttui ja lyödä läppäsi käsivarteen. Itku pääsi minulta ja huusin että tätä et jatka minä lähden tästä. Mies sanoi vain että siitä vaan ja lopputulos oli se että mies häipyi ovet paukkuen.

Mitä pitäs tehdä. Pakkaanko tavarat? :'( :'(
Meidän ongelmat alkoi jotakuinkin tuosta pisteestä. Ehkä olisi syytä mennä jo tässä vaiheessa puhumaan vaikka perheneuvolaan ennekö tilanne on pahempi, kerta se puhuminen ei näytä kaksin onnistuvan? Suosittelen lämpimästi, mä en mennyt vaan uskoin että itsellään asiat selviää ilman apua. Ja aika kurjaksi piti mennä ennekö tajusin. En suosittele samaa kellekään.
 
ei hyvä jos löi vaikka vain käteen se voi vielä pahentua.ja vielä lisäksi kyllä perheneuvolaan kanattaa mennä puhumaan mutta se ei aina auta niinkuin meillä se ei auttanut kuin hetken.mies oli mukava ja kilti,avulias ja kaikea muuta mutta se kesti vain paei kuukautta.nyt olen eronut siitä miehestä ja elämäni on paljon helpompaa.yrittää voi aina mutta ei liian monta kertaan kanata antaa anteeksi.
 

Yhteistyössä