Mies haukkui lihavaksi

  • Viestiketjun aloittaja Kristina
  • Ensimmäinen viesti
Kristina
Mies yhtäkkiä hermostuttuaan karjaisi " Säkin tuollainen saatanan ihraperse! Katsoisit vähän mitä suuhusi laitat! " Ei ole ikinä minulle tuolla lailla huutanut saati sitten noin rumasti sanonut. Ja vielä lasten kuullen! Olen 165cm/75kg
Joo, hyvää loppuiltaa minulle, ei ole itku kaukana :(
 
hyyhä
Inhottavasti sanottu, ja vielä kun se kohdistuu noin henkilökohtaiseen ja jopa arkaan asiaan. Mut asiaan sinänsä liittymättä, kyllä sulla ylipainoa on, mutta ei se oikeuta kommentoimaan noin.
 
Mene nukkumaan ja aamulla kun miehellä on aamustondis niin tokaset sille yhtä herttasesti -säkin tuollanen saatanan tappikulli :LOL:

Ei vaan... Törkeesti sanottu mun mielestä. Mä varmaan loukkaantuisin ja murjottaisin iät ja ajat tollasen jälkeen.
 
kettu
kristina: olen sinua 2 kiloa painavampi, ollaan muuten samankokoisia :) Painoin viime talvena 80 kg, eikä kyllä kukaan uskonut. Ilmeisesti lihasmassaa ollut myös seassa. Miehesi oli todella ilkeä, en itse pystyisi ikinä unohtamaan jos joku sanoisi noin...varsinkin oma mies. Maailmassa on oikeasti lihaviakin, en itse koe ainakaan mikään läskikasa olevani.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Mene nukkumaan ja aamulla kun miehellä on aamustondis niin tokaset sille yhtä herttasesti -säkin tuollanen saatanan tappikulli :LOL:

Ei vaan... Törkeesti sanottu mun mielestä. Mä varmaan loukkaantuisin ja murjottaisin iät ja ajat tollasen jälkeen.
Lisäys "voisit säkin vähän venyttää sitä mulkkuas et vastais standardeja".. vitsi vitsi.
 
No olen minäkin välillä mieheni mukaan lehmä tai apina tai milloin mikäkin maatilaneläin. Mutta en mä jaksa suuttua. Kiukuspäissään tulee itse kunkin sanottua vähän mitä sattuu. Ei se sun mies varmaankaan tarkoittanut :) .
 
Kristina
Alkuperäinen kirjoittaja kettu:
kristina: olen sinua 2 kiloa painavampi, ollaan muuten samankokoisia :) Painoin viime talvena 80 kg, eikä kyllä kukaan uskonut. Ilmeisesti lihasmassaa ollut myös seassa. Miehesi oli todella ilkeä, en itse pystyisi ikinä unohtamaan jos joku sanoisi noin...varsinkin oma mies. Maailmassa on oikeasti lihaviakin, en itse koe ainakaan mikään läskikasa olevani.
Kyllä tiedän että ylipainoa löytyy, mutta en minäkään ole koskaan mikään tonnikeiju kokenut olevani, enkä varsinkaan tajunnut että mies noin ajattelee :(

 
Minun siskon mies on sanonut monesti siskolleni, et "tuo sun takapuoli on kyllä melkonen tavaratalo!" mut ei vihaisena kuitenkaan... :saint: Eikä se kyllä ole koskaan iso ollutkaan.
Etkä ole lihava sinäkään, ap!! En voi käsittää, kuinka joku voi vihaisena (tai muutenkaan) sanoa mitään tuollaista...
 
sika
Vaikka mies ajattelisikin noin niin sitä ei huudeta toiselle lasten kuullen. Ja ylipäätään TODELLA rumasti sanottu. Vaikka miten hermostuisi niin ei ole oikeutta huudella mitä vaan.
 
mmm
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ethän sä edes lihava ole...
Jos painoindeksi on 27,5 niin kyllä mun mielestä silloin on jo lihava. Mutta mies on lapsellinen moukka jolla ei ole käytöstapoja, jos noin sanoo toiselle. Kyllä mäkin loukkaantuisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ethän sä edes lihava ole...
Jos painoindeksi on 27,5 niin kyllä mun mielestä silloin on jo lihava. Mutta mies on lapsellinen moukka jolla ei ole käytöstapoja, jos noin sanoo toiselle. Kyllä mäkin loukkaantuisin.
No nyt kyllä puhut potaskaa. Tuolla indeksillä saa kyllä hakea lihavaa...sitä paitsi, se indeksi ei suinkaan toimi edes kaikilla. Riippuu ihan tyypistä.
 

Yhteistyössä