Mies haukkui lihavaksi

  • Viestiketjun aloittaja Kristina
  • Ensimmäinen viesti
mmm
Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ethän sä edes lihava ole...
Jos painoindeksi on 27,5 niin kyllä mun mielestä silloin on jo lihava. Mutta mies on lapsellinen moukka jolla ei ole käytöstapoja, jos noin sanoo toiselle. Kyllä mäkin loukkaantuisin.
No nyt kyllä puhut potaskaa. Tuolla indeksillä saa kyllä hakea lihavaa...sitä paitsi, se indeksi ei suinkaan toimi edes kaikilla. Riippuu ihan tyypistä.
normaalikokoisen painoindeksi on 18,5-24,9 joten kyllä toi on reippaasti yli siitä, ja kyllä toi painoindeksi jotain osviittaa antaa. Mun mielestä jos paino on enemmän kuin pituus miinus 110, niin on ylipainoinen. Eli jos on 165cm pitkä, pitäs painaa maks. 55kg et ois sopusuhtanen.
 
J
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ethän sä edes lihava ole...
Jos painoindeksi on 27,5 niin kyllä mun mielestä silloin on jo lihava. Mutta mies on lapsellinen moukka jolla ei ole käytöstapoja, jos noin sanoo toiselle. Kyllä mäkin loukkaantuisin.
No nyt kyllä puhut potaskaa. Tuolla indeksillä saa kyllä hakea lihavaa...sitä paitsi, se indeksi ei suinkaan toimi edes kaikilla. Riippuu ihan tyypistä.
normaalikokoisen painoindeksi on 18,5-24,9 joten kyllä toi on reippaasti yli siitä, ja kyllä toi painoindeksi jotain osviittaa antaa. Mun mielestä jos paino on enemmän kuin pituus miinus 110, niin on ylipainoinen. Eli jos on 165cm pitkä, pitäs painaa maks. 55kg et ois sopusuhtanen.
Nyt olet kyllä täysin hukkateillä. Tuon mittainen ihminen saisi painaa maksimissaan 65 kg että olisi normaalipainoinen.

 
mmm
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ethän sä edes lihava ole...
Jos painoindeksi on 27,5 niin kyllä mun mielestä silloin on jo lihava. Mutta mies on lapsellinen moukka jolla ei ole käytöstapoja, jos noin sanoo toiselle. Kyllä mäkin loukkaantuisin.
No nyt kyllä puhut potaskaa. Tuolla indeksillä saa kyllä hakea lihavaa...sitä paitsi, se indeksi ei suinkaan toimi edes kaikilla. Riippuu ihan tyypistä.
normaalikokoisen painoindeksi on 18,5-24,9 joten kyllä toi on reippaasti yli siitä, ja kyllä toi painoindeksi jotain osviittaa antaa. Mun mielestä jos paino on enemmän kuin pituus miinus 110, niin on ylipainoinen. Eli jos on 165cm pitkä, pitäs painaa maks. 55kg et ois sopusuhtanen.
Nyt olet kyllä täysin hukkateillä. Tuon mittainen ihminen saisi painaa maksimissaan 65 kg että olisi normaalipainoinen.
Mutta silti, jos painaa tuosta vielä 10kg enemmän, on ylipainoinen eli lihava.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Sano sille että "vaikka sun hiusrajas pakeneekin noin hurjaa vauhtia niin ei se sun aivojesi kokoa ainakaan kasvata"
Peesi. :D Ääliö ukko. :kieh:

Eksä sanoi vähän samantyyppisesti kerran, muistaakseeni jotenkin että "Selluliittiperseet on olleet aina mulle ihan totaalinen turn off" tms. Kaiken lisäksi painoin silloin 56-57 kg, olen 169 cm pitkä.

Nykyinen ei ole maininnut läskeistäni sanaakaan, painan nyt vielä vauvan jäljiltä 10 kg enemmän.

Itse tosiaan sanoisin tosi pahasti takaisin, ja eksälle sanoinkin. Sanoin "mulle taas pienimunaiset miehet on aina olleet totaalinen turn off." :whistle: :D :x
 
hahhaa
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ethän sä edes lihava ole...
Jos painoindeksi on 27,5 niin kyllä mun mielestä silloin on jo lihava. Mutta mies on lapsellinen moukka jolla ei ole käytöstapoja, jos noin sanoo toiselle. Kyllä mäkin loukkaantuisin.
No nyt kyllä puhut potaskaa. Tuolla indeksillä saa kyllä hakea lihavaa...sitä paitsi, se indeksi ei suinkaan toimi edes kaikilla. Riippuu ihan tyypistä.
normaalikokoisen painoindeksi on 18,5-24,9 joten kyllä toi on reippaasti yli siitä, ja kyllä toi painoindeksi jotain osviittaa antaa. Mun mielestä jos paino on enemmän kuin pituus miinus 110, niin on ylipainoinen. Eli jos on 165cm pitkä, pitäs painaa maks. 55kg et ois sopusuhtanen.
Nyt olet kyllä täysin hukkateillä. Tuon mittainen ihminen saisi painaa maksimissaan 65 kg että olisi normaalipainoinen.
Olette molemmat kyllä hukkateillä. :D Syöttäkääpä tuo pituus indeksilaskuriin ja kokeilkaa, millä painolla menee yli 24,9:n.

(68 kilolla tulee indeksiksi n. 25)

ELi mä olin oikeassa eikä kumpikaan teistä. 8)
 
totuus
jonkun han se totuus on sanottava.. jos ei ite tajua.. ennenkun lihominen karkaa käsistä. itse 155cm ja 60kg ja olen pyöreä että ei nuo paino ingeksi aina ole oikessa. se riippuu niin ruumiin rakeneesta.. luulen että 165cm/60kg vois olla sullekkin sopivampi paino. sitä olet varmaan ollutkin seurustelun alussa.
 
Ottamatta kantaa miehesi tapaan esittää tämä herkkä ja henkilökohtainen asia, et voi kieltää etteikö hänellä ole totuuden siemen kommentissaan. Voit tietysti vastata hymyilemällä, että aletaanpa sitten yhdessä kuntoilemaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Ottamatta kantaa miehesi tapaan esittää tämä herkkä ja henkilökohtainen asia, et voi kieltää etteikö hänellä ole totuuden siemen kommentissaan. Voit tietysti vastata hymyilemällä, että aletaanpa sitten yhdessä kuntoilemaan.
ai ihraperse kommentissa??? mistäs sinäkään ap.n perseestä mtn. tietäisit??
törkee kommentti mieheltä!

ps. jos tuo paino on "tasaseen jakaantunut", niin ei todellakaan välttämättä ole lihava.. muodokas varmaankin.
 
totuus pitää kestää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Ottamatta kantaa miehesi tapaan esittää tämä herkkä ja henkilökohtainen asia, et voi kieltää etteikö hänellä ole totuuden siemen kommentissaan. Voit tietysti vastata hymyilemällä, että aletaanpa sitten yhdessä kuntoilemaan.
ai ihraperse kommentissa??? mistäs sinäkään ap.n perseestä mtn. tietäisit??
törkee kommentti mieheltä!

ps. jos tuo paino on "tasaseen jakaantunut", niin ei todellakaan välttämättä ole lihava.. muodokas varmaankin.
mutta miehen mielestä on lihava.. vaikka täällä kuinka monta mammaa sitä asiaa miettii ja haukkuu miehen. niin ei se hänen kantaansa asiaan muuta.. elikkäs ei nuo läskit ole sitten miehen mielestä, kovin jakautuneet ole tasan.. :) saataahan mies kohta pyyvää anteeksi yms.. "en tarkoittanut" mutta kannattaa ap miettiä voisko asialle tehä jotain... jokaisella oikeus mielipieeseen myös parisuhteessa.. turhaan tommosesta suuttuu
 

Yhteistyössä