J
jj
Vieras
"jörnitääks vähän ?"
totaalinen turn off.
tässä nitä nytte istutaa koneel ja mies o sängys nukkumas.
totaalinen turn off.
tässä nitä nytte istutaa koneel ja mies o sängys nukkumas.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Yäääääääk. Ei ihme, että sai painua yksinään petiin.
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Meillä olisi varmaan mennyt ensin nauruksi ja sit petipuuhiksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Mun ukkeli kysyi tossa pari päivää sitten että imetkö tatin tyhjäksi.Siihenhän se meni..
Älkää olko niin tosikkoja.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Mun ukkeli kysyi tossa pari päivää sitten että imetkö tatin tyhjäksi.Siihenhän se meni..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OMG:Hyi kauheeta jörniminen sanasta tulee visio pöhöttyneestä Mervistä ja Matista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Mun ukkeli kysyi tossa pari päivää sitten että imetkö tatin tyhjäksi.Siihenhän se meni..
![]()
Hyi vittu.
Alkuperäinen kirjoittaja OMG:Hyi kauheeta jörniminen sanasta tulee visio pöhöttyneestä Mervistä ja Matista![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Mun ukkeli kysyi tossa pari päivää sitten että imetkö tatin tyhjäksi.Siihenhän se meni..
![]()
Mitä sä tällasta kerrot... Pitäis kuule olla kynttilöitä, vaahtokylpyä ja kahden tunnin hierontaa. Sen jälkeen lähetyssaarnaajassa rakastelua ruusun terälehdillä.
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:eikös se riitä kun sanoo : lompsa tiskiin nyt tekee mieli![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:Mun mies rupee nylkyttää mua aina peiton alla sillai selkäpuolelle..kai se luulee sen olevan maailman seksikkäintä..voin kertoa ettei sytytä tippaakaan!