Mies haluaa perheenlisäystä*turhis*

Eilen mies tiputti pommin, haluaisi alkaa yrittämään perheenlisäystä :eek:
Sanoin että hulluko se nyt on :ashamed:

Minä haluaisin ainaki että päästäisiin noista rikkonaisista öistä, ja voitais suht.koht hyvin nukkua ja olla ilman ylimääräistä hormooni toimintaa, ainaki sen vuoden ellei kaksiki..
Mutta ei nuo yöt kuulema haittaa kun nuoria ollaan ja menee aika niin äkkiä, minusta vaan tämä aika on tuntunu sadalta vuodelta välillä :saint:
Nähtiin kirpparilla vastasyntynyt nyytti niin siitä sai kipinän :D
 
Mari
Itse olen yhden lapsen äiti ja miehemme kanssa olemme päättäneet jo iät ja ajat sitten, että yksi lapsi on meidän perheeseen juuri oikea määrä lapsia ja siltä meistä on tuntunut aina ja onneksi molemmista tuntuu edelleen, mutta jotenkin tuo miehesi käytös on minusta hirveän liikuttavaa. Ihanaa välillä, että mies ihan oma-aloitteisesti ottaa puheeksi perheenlisäyksen ja haluaa lapsia lisää, kun tuntuu, että naiset ne yleensä vain jankuttaa miehilleen lapsiluvun kasvusta ja pahimmat tapaukset tekaisevat sitten "vahingon" kun ei muu auta ja mies on asiaan kielteisellä kannalla.

Ihana mies sinulla :) Mieti asiaa rauhassa ja tehkää yhdessä päätös. Minkä ikäinen lapsi teillä jo on?
 
:)
Ihana mies sinulla muuten :) Meillä mies oli ensin yhen kannalla, mutta yhen synnyttyä ja hieman kasvettua sai 'vauvakuumeen' ja nyt haluaa vähintään kolme! :D Ja suunnitteli miten tehtäisiin pienellä ikäerolla.

Miettikää rauhassa ja punnitkaa hyviä ja huonoja puolia, ja tehkää sitten kompromissi! :)
 
ihania miehiä teillä
omani ei enää halua yhtään, ei enää ikinä.. tuskin se minuakaan enää oikeasti haluaa, kun olen nuita kauniita sanoja niin paljon viime aikoina kuullut.. nykysin nukutaanki eri huoneissa..

ei kuulemma aio laittaa tikkuakaan ristiin kun vauva syntyy hetkenä minä hyvänsä.. meillä siis kaksi lasta ennestään.. ei aio olla arjessa mukana, joka ei sinänsä ole muutosta tähän nykytilanteeseen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Itse olen yhden lapsen äiti ja miehemme kanssa olemme päättäneet jo iät ja ajat sitten, että yksi lapsi on meidän perheeseen juuri oikea määrä lapsia ja siltä meistä on tuntunut aina ja onneksi molemmista tuntuu edelleen, mutta jotenkin tuo miehesi käytös on minusta hirveän liikuttavaa. Ihanaa välillä, että mies ihan oma-aloitteisesti ottaa puheeksi perheenlisäyksen ja haluaa lapsia lisää, kun tuntuu, että naiset ne yleensä vain jankuttaa miehilleen lapsiluvun kasvusta ja pahimmat tapaukset tekaisevat sitten "vahingon" kun ei muu auta ja mies on asiaan kielteisellä kannalla.

Ihana mies sinulla :) Mieti asiaa rauhassa ja tehkää yhdessä päätös. Minkä ikäinen lapsi teillä jo on?
Kohta 11kk vanha ihana päiväsäde :heart:
Mies minuun tartutti tästä ensimmäisestäki vauvakuumeen, aina kun pieniä tuli vastaan niin sano että kato kun suloinen, mieti kun meidänki sylissä tuhisisi tuollainen :heart:
Ja kun sain sen keskenmenon joissa toinen alkio tuli ulos, oli miehelle kova paikka, jopa kovempi kuin minulle.Vieläkin puhuu että mieti jos meitä olisiki neljä ja kun autolla matkataan sanoo, että ois se ollu aika hienoa jos näitä kaukaloita olisi kaksi ja kaksi pientä tuhisijaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihania miehiä teillä:
omani ei enää halua yhtään, ei enää ikinä.. tuskin se minuakaan enää oikeasti haluaa, kun olen nuita kauniita sanoja niin paljon viime aikoina kuullut.. nykysin nukutaanki eri huoneissa..

ei kuulemma aio laittaa tikkuakaan ristiin kun vauva syntyy hetkenä minä hyvänsä.. meillä siis kaksi lasta ennestään.. ei aio olla arjessa mukana, joka ei sinänsä ole muutosta tähän nykytilanteeseen..
:hug:
Minkä ikäisiä teidän lapset on, minun kaverilla sama tilanne kuin sinulla :(
 

Yhteistyössä