Mies haluaa liittyä moottoripyörä jengiin

  • Viestiketjun aloittaja Pelon vanki
  • Ensimmäinen viesti
Kaiken kuullut
[QUOTE="Aeroflot";28321510]Tiedä miten pahoja jotkut motska jengitbon kun ei mulle ole mikään helvari tehny mitään
Jos ukko haluos liittyy niin mun puolesta vois liittyy.[/QUOTE]

Ai että pyhä koulu poikia??? Hahahaha!! Johan on jutut!!!
 
"nanna"
Mun boyfriend kerto että tuntee jonku MC:läisen lapsuudestaan ja oli kysyny et voisko hän joskus olla tekemisis jengin kaa ni oli sanonu et ei koska toi mies on bi ja on harrastanu seksii miesten kaa ni kuulemma sais jengissä niin pahasti turpaasa että huhuh!

Nykyään se on tyytyväinen että ei ikin oo ollu enempää noiden kaa tekemisis ja siihen lapsuudenkaveriinkaa ei pidä yhteyttä.
 
"Tellu"
Helvareita käy paikalisessa baarissa jossa työskentelen ravintola päällikkönä. Ei ole ollut koskaan häiriöksi yksikään helvari. Muut juopot on asia erikseen. Pahimmat ovat ns puku miehet. Täysiä öykkäreitä humalassa.
 
No niin...
[QUOTE="Tellu";28360010]Helvareita käy paikalisessa baarissa jossa työskentelen ravintola päällikkönä. Ei ole ollut koskaan häiriöksi yksikään helvari. Muut juopot on asia erikseen. Pahimmat ovat ns puku miehet. Täysiä öykkäreitä humalassa.[/QUOTE]

Missä lafkassa on ravintola päällikkönä? Jossain, missä käy mopo ja jengi? Sori, mutta :D :D
 
"WTF"
[QUOTE="nanna";28356203]Mun boyfriend kerto että tuntee jonku MC:läisen lapsuudestaan ja oli kysyny et voisko hän joskus olla tekemisis jengin kaa ni oli sanonu et ei koska toi mies on bi ja on harrastanu seksii miesten kaa ni kuulemma sais jengissä niin pahasti turpaasa että huhuh!

Nykyään se on tyytyväinen että ei ikin oo ollu enempää noiden kaa tekemisis ja siihen lapsuudenkaveriinkaa ei pidä yhteyttä.[/QUOTE]Sun boyfriend?

Sun BOYFRIEND?
 
Borkku
Ei muuten koskaan ole nainen ollut täysivaltainen jäsen Helvetin Enkeleissä, eikä tule koskaan olemaankaan. Jos Borkku sellaista täällä on väittänyt niin se on valehdellut. Se vaan ei ole edes mahdollista.
 
nauraja: kllä varmaan mielessä naurat, menepä rohkeesti nauramaan "mopopojille" päinnäköä.Ei paljoa niillä paina ampuuko vai hakkaakko sut tajuttomaks
Pitäskö siitä sitten ajatella, että "onpa kovaa porukkaa, kunnon Miehiä isolla ämmällä kun nyrkkiä/kättä pidempää heilauttaa tommosesta" ja kuola valuu päälle? Kyllä todellinen Mies osaa puhua asiat selviksi ihan suullisesti eikä tartu heti aseeseen jos ei toisen osapuolen jutut miellytä omaan korvaan.. Kertoo hyvin paljon ihmisestä jos ei osaa elämässä turvautua muuhun kuin väkivaltaan. Varmaan älykkyysosamäärältään fiksujakin sinne sekaan eksyy, mutta se onko se fiksusti tehty valinta on kyllä toinen juttu..

Ja kyllä, pelkään noita ihmisiä koska ovat kaheleita, agressiivisia, arvaamattomia jne jne mutta en kunnioita. Ihan yhtälailla pelkään jos metsässä tulee karhu vastaan, karhullakaan kun ei ole keinoja selvittää asioita puhumalla....
 

Yhteistyössä