Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Joo, mutta mies nimenomaan HALUAA PUDOTTAA PAINOA, oli se sitten läskiä tai lihasmassa... Ja kyllä mulle on sanottu jossain salilla, missä olen käynyt, että painon pudotus vaatii myös muutakin kuin salia. Olettekos katsoneet suurinta pudottajaa? No, jos olette, niin tiedätte varmaan vähän paremmin. Jos pelkkä salitreeni ja painon nosto takais laihtumisen, niin miksei ne nostelis koko ajan siellä painoja. Hetkinen, nyt jos muistelen, niin tämän kauden jaksoissa ei oo taidettu missään vielä nostella painoja. On juostu, lenkkeilty, pelattu pelejä, polettu kuntopyörällä ja uitu... Että silleen. Niin ja nyrkkeilty.
Ja juu, joku heitti että voi tietämättömyyden huippu. Onpas mun eräs ystävä personal trainer ja sanoi samaa, että paino ei lähde pelkästään salilla, vaan on tehtävä muutakin urheilua. Läski varmasti lähtee, mutta jos painoa haluaa pudottaa, niin yksin salitreeni ei siihen hommaan tehoa.
Onneksi mä en ole katsonut telkkaa, koska mä itse sain painoa alas 12 kg salitreenillä

En juossut, uinut tms vaan kävin salilla. Mulla tosin myös rasvaprosentti tippui 32-> 20 eli oletan että suurin osa oli läskiä mikä lähti. Mulle on ihan sama mitä vaaka näyttää jos mahdun 38 vaatekokoon ja mikään ei roiku.
Hmm, näinpä juuri! Mutta miehellä tavoitteena on se, että vaaka näyttää ainakin 10 kiloa vähemmän ennen kesää, on puhunut 15 kilostakin. Käy päivittäin vaa`alla, joten haluaa tuloksia. Ja ei niitä tule pelkästään salitreenillä, kaipaa se jotain muutakin.
Joku tuolla heitti, että ongelma tässä on nyt se, että en saa omaa aikaa yhtään. Puhut totta! Mutta, jos se olis se ainoo ongelma, niin enkai mä olis muuta tähän ketjuun laittanutkaan! En vaan halua, että mies pettyy, kun paino ei olekaan laskenut, kun käy salilla.