E
ei
Vieras
Mä en halua ja just pääsin vanhalla iällä opiskelemaan ja sit voin viellä kuolla synnytykseen.En halua toista lasta,Mitä teen?puheet eivät tehoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies ei anna lupaa sterilisaatioon olen kysynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies ei anna lupaa sterilisaatioon olen kysynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:samaa mieltä edellisten kanssa.kyllä itse päätät.älä alistu!
Alkuperäinen kirjoittaja ei:kyllä ihan normaali on.Teki tämän ekankin lapsen vaikka olis voinut huonosti käydä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää se sama mies kun suuttuu jos vie lapsen lääkäriin eikä anna äidin ostaa karkkia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää se sama mies kun suuttuu jos vie lapsen lääkäriin eikä anna äidin ostaa karkkia?
taitaapa olla.
mites, löytyikö siltä ap:n 8 kk:n ikäiseltä korvatulehdus, kun veit sen mieheltä salaa taksilla lääkäriin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole mutta en ala sossun tuilla koko elämääni elämään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kun kukaan ei huoli mua töihin jo vuosia töitä hakenut ja kymmeniä hakemuksia täytellyt.