mies haluaa abortin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja surku:
mitä tehdä mies ei haluakkaan lasta vaikka yhdessä on tehty ja toivottu. puoli vuotta sitten vielä halusi ja nyt kun olen raskaana ei halua kuulemma ja käskee aborttiin :( sekaisin on pääni tästä tilanteesta ja mies vain käskee soittamaan aikaa lääkäriin mahdollisimman pian. tänään soitti töihinkin 3 kertaa että joko on aika tilattu

Mitens se miehesi nyt noin mieltään muutti :/ sanot vaan sille että ois aikaisemmin miettinyt :kieh: niin mä sanoisin!
Toihan on ihan älytöntä että ensin haluaa lapsen ja sitten kun nainen on raskaana niin haluaakin abortin :o

:hug: :hug:

Ompas sulla mies! Ensin haluu lasta ja semmonen ku on tulos ni sit ei kelpaa... Kyllä mä näyttäsin miehelle ovea siinä vaiheessa! Ja kannattaa kyl kysyä et mikä ihme sen mielen muutti? Ja myös valottaa et kun ei se vauva välttämättä sillon haluu maailmaan kun miehelles sattuu sopimaan. Ja toisaalta... 1-2 kahen päästä haluis hmm... täshän on 9kk:tta ennen ku pien on siin teillä sylis! Mä oon ukolle ilmottanut että aborttia en tee kun siinä tapauksessa jos oon ite hengenvaaras tai lapsella on jotain TODELLA VAKAVAA eli esim. tiedettäs et ei eläis ku muutaman minuutin synnyttyään tms... Ja mies tän on hyväksynyt. Tää keskustelu on käyty sillon ku alettiin harrastaa petipuuhia, kun mikään ehkäsy ei oo 100%:n.

Miksi mies saisi tuollaisen päättää?! Hoh hoijjaa.
Tuollaista miestä et tarvitse jos/kun olette yhdessä pienokaista puuhanneet ja varmasti tienneet miten saattaa käydä jos ei käytä ehkäisyä....
Pidä lapsi, mutta jätä mies.

Ystävälläni oli aikoinaan samanlainen tilanne.
Halusivat miehen kanssa yhteisen lapsen ja sitä tekemällä tehtiin.

Kun sitten ystäväni tuli raskaaksi ilmoitti mies ettei haluakaan lasta..
Abortti ei kuitenkaan ollut tälle naiselle vaihtoehto sillä sopimus oli sopimus ja lapsi jo aluillaan.

Koko raskausajan mies valitti ja kärsi niin kovasti kuulemma. Mutta kun lapsi syntyi oli mies niin polleaa että tässä on nyt hänen tyttärensä!!

Voimia vaatii tuollaisen käytöksen kestäminen. Itse en ymmärrä miten he saivat suhteensa pysymään kunnossa kaiken tuon aikana ja sen jälkeen.

Itse olisin lähtenyt vauva masussa omille teilleni enkä olisi ukkoa huolinut lähelleni. Toivon kuitenkin teille kaikkea hyvää, jospa teidänkin miehen
mieli muuttuisi ajan kuluessa :) Voimia sinulle!

En jaksa/viitsi lukea ketjua.
Mun käsittääkseni raskaaksi tuloon tarvitaan kaksi ihmistä (ainaki yleensä) ja myös kaksi tarvitaan sen päätöksen tekoon onko lapsi tervetullut,kukaan parisuhteessa oleva ei saisi yksinään abortista päättää (poikkeuksena esim raiskauksesta raskaaksi tulleet).

Sulla on ihan tyrannimies! Yök!
Kannattaisko todellakin miettiä, onko tollasen "aikuisen" miehen kanssa järkevää olla, vai tekeekö hän vain elämästäsi helvetelllisempää kuten painostaessaan aborttiin - vaikka lasta ensin itsekin halusi!
Ota nyt järki käteen!

Miehinen kommentti asiaan... Kysyin äskö ukolta et mitenkäs tämmönen asia kun on tääl spekulaationa. Sano et eiks ukko ymmärrä et se on joka tai ja jos tilaus on tehty ni ei sitä nyt niin vaan peruta! Ja kuulu sit viel jotain et mies ampukoot ittesä...

Ja miks sanotaan että naiset on ailahtelevaisia?? :kieh: Voimia ja jaksamisia sulle! Sä kuitenkin itte päätät asiasta, ei sun mies tai kukaan muukaan. Ja eiköhän se mieskin helly lopulta pienestä nyytistä :ashamed:

Pistetääs vielä minäkin, vaikka samoja mielipiteitä on ollut jo kaikki.

Jos itse et halua aborttia tehdä, älä silloin tee sitä. Miehellä ei ole mitään oikeutta vaatia aborttia. Se on se ja sama, vaikka mies ei lasta haluaisikaan. Ihan käsittämätön kusipää suoraan sanottuna :o

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Alkuperäinen kirjoittaja pangaia:
Mies joutuu kantamaan vastuun lapsesta. Miksi hänellä ei olisi oikeutta vaatia aborttia yhtälailla kun naisellakin?

Koska lapsi on saatettu alulle yhteisestä toiveesta. Ei tämmösillä asioilla leikitä...!

Totta. tässä tapauksessa.
Ajattelin noin yleisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Mies joutuu kantamaan vastuun lapsesta. Miksi hänellä ei olisi oikeutta vaatia aborttia yhtälailla kun naisellakin?

Koska lapsi on saatettu alulle yhteisestä toiveesta. Ei tämmösillä asioilla leikitä...!

Totta. tässä tapauksessa.
Ajattelin noin yleisesti.

näin yleiseti,miksi aina ehkäisy on naisten asia?!kyllä mieskin voisi huolehtia ehkäisystä jos ei lasta halua,abortti ei oo ehkäisy keino!se pitäis ajatella aiemmin kun lähtee touhuumaan

No jos lapsi on toivottu niin annatko miehesi painostuksen vaikuttaa?
Siis menisitkö ja tekisit abortin?Entäs kun mies taas haluaisi vauvaa?

Aika vaikuttava provo :wave: Tosin aihe on hieman kulunu, mutta taitaa toimia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja surku:
mitä tehdä mies ei haluakkaan lasta vaikka yhdessä on tehty ja toivottu. puoli vuotta sitten vielä halusi ja nyt kun olen raskaana ei halua kuulemma ja käskee aborttiin :( sekaisin on pääni tästä tilanteesta ja mies vain käskee soittamaan aikaa lääkäriin mahdollisimman pian. tänään soitti töihinkin 3 kertaa että joko on aika tilattu
Jo pomppas ja on pöljä mies.Ei tietenkään aborttia, kun tekemällä tehty. |O

Yhteistyössä