Mies etsii kauneutta, nainen rahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23834783:
Sä oot kyl sekasin. Ei pitäis mennä henk.kohtasuuksiin, mutta pakko nyt mennä kun tulee niin käsittämätöntä tuubaa. Eiköhän mun tekstitkin kerro, että oon umpihetero.

Ja mitä tulee tohon hirviö juttuun... No kyl monet miehet nyt on sen 2-3 kertaa avioliitossa. Ja jos on hyvä nainen, niin voihan sitä olla... Mut kylhän se jo yhteiskuntaan sopeutuu 15-20 vuodessa. Toi oliki enempi jos...

Ja sitäpaitti kaikki ihmiset vastaa vaan ittestään.

Jos kaikki vastaa van itsestään, miksi toisten pitäisi tuntea sääliä sinun saamastasi kohtelusta? Eli miksi tilität?
Minä kyllä tunnen empatiaa sinua kohtaan, koska kyynisyydestäsi päätellen olet todellakin kokenut kovia. Toivottavasti pääset henkisesti jaloilleen, ja irti menneisyyden möröistä. Luulen, että sinun kohdallasi käy niin, että tulet rakastumaan siihen thai- naiseesi, joka harvinaisena herkkuna sinun elämäsi polulla osoittaa sinulle ystävällisyyttä, huomaavaisuutta ja kunnioitusta. Et ehkä halua enää luopua läheisestä ihmisestä, kun olet sellaisen kerran rinnallesi saanut.

Hyvä, jos et ole automaattisesti päättänyt heivata naista menemään tietyssä vaiheessa. Eivät nekään ole, jotka suomalaisen kanssa avioituvat ja myöhemmin liitto päättyy eroon. He eronnevat, koska suhteeseen on ilmestynyt ennakoimaton ylitsepääsemätön ongelma.

Sä oot kyl sekasin. Ei pitäis mennä henk.kohtasuuksiin, mutta pakko nyt mennä kun tulee niin käsittämätöntä tuubaa. Eiköhän mun tekstitkin kerro, että oon umpihetero.

Ja mitä tulee tohon hirviö juttuun... No kyl monet miehet nyt on sen 2-3 kertaa avioliitossa. Ja jos on hyvä nainen, niin voihan sitä olla... Mut kylhän se jo yhteiskuntaan sopeutuu 15-20 vuodessa. Toi oliki enempi jos...

Ja sitäpaitti kaikki ihmiset vastaa vaan ittestään.

Etkös säkin ole jo useeseen kertaan joutunut kiertoon, eli nyt sit pistät vaan paskaa eteenpäin. Luuli että kierrätetty osais paremmin käyttäytyy...mut mut.

Kummisedällä on thaikku vaimo, vallan ihana nainen. Ja hyvin sopeutunut suomeen - myös "suomalaisten naisten tavoille". Itseasiassa pahempi matami kuin moni suominainen, meinaan tulta ja tempperamenttia löytyy. Katso kun oppii että elämän taso nousee niin siihen tottuu - jossain kohtaa suomi-miehen varat loppuu ja kun tyttö etelän huomaa että parannusta ei enää tapahdu alkaa ongelmat =) Että trallalaa - soitellen sotaan vaan herra ykinäinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23834628:
Oon melko varma, et tulevaisuudessa yhä useempi mies alkaa hommata vaimon ulkomailta, kun ne huomaa, että suomimuijan kanssa on edessä vaan alituinen nalkutus, seksinpihtuas, perslevistyminen alkaa sekunti "Tahdon"-sanan jälkeen jne. jne. Sit miehet huomaa, että saa namiherkun muualta, joka ei motkota ja seksiäkin saa. Ja jos alkaa tonkin naama kyllästyttää ja seksi olee boree, niin voihan sitä käydä maksullisissa välil hiukan piristämässä. Ton lisäksi naisen voi laittaa vaihtoon kun se alkaa lähennellä 40v. Kahen pysähdyksen taktiikka nääs.

Tässä juuri kerrot, mikset kelpaa fiksuille naisille. Onneksi suurin osa miehistä ei ole kuvaamasi kaltaisia.

Sun jutut on niin tyhmiä, että susta kiinnostuu vaan joku ihan järjenköyhä tai joku, jolla on sellainen kielimuuri, ettei tajua, miten tyhmiä sun juttus on.

Toikin, että sun täytyy joka keskustelussa sdanoa meneväs salille, öh, oikeesti, tajuutko miten juntilta kuulostaa?

[QUOTE="Sanna";23834875]Tässä juuri kerrot, mikset kelpaa fiksuille naisille. Onneksi suurin osa miehistä ei ole kuvaamasi kaltaisia.[/QUOTE]

No liikaa fiksuus on naisella vaan haitallista. Yleensä ne ns. fiksummat naiset on myös ilkeempiä. Ja suurin osa miehistä on nimenomaan mun kaltaisia, pohjimmiltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23834896:
Toikin, että sun täytyy joka keskustelussa sdanoa meneväs salille, öh, oikeesti, tajuutko miten juntilta kuulostaa?

No en sano sitä joka kerta, mut jos oikeesti kerta meen ni sanon. Onks se nyt sit junttia pitää ittestään ja kropastaan huolta ?

Miks sä oot koko ajan mun niskassa ? Aluks olit ihan ok, mut nyt vaan vittuilet... No joo, ehkä sua on sitten miehet kohdellu huonosti...

Vaikka mä täällä heitän tylyy kommenttii, niin normitilanteissa oon silti yhä kohtelias naisille. Avaan ovee, hymyilen jne. jne. Ne jotka mut tuntee rl ei varmaan sanois musta niitä asioita mitä täällä sanotaan. On sekin kai ok, että osaa pitää tämmöset asiat vaan mielessä ja ehkä sit kirjoittaa vaan keskustelupalstalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23834950:
No liikaa fiksuus on naisella vaan haitallista. Yleensä ne ns. fiksummat naiset on myös ilkeempiä. Ja suurin osa miehistä on nimenomaan mun kaltaisia, pohjimmiltaan.

Tiiätkö miksi fiksummat naiset on sulle ilkeitä?:D Niitä ärsyttää tyhmyys. Jos löytäisit jonkun ittees tyhmemmän naisen, niin silloin sulla ois käynyt yliluonnollisen hyvä tuuri.

Suurin osa miehistä ei ole sun kaltaisia. Sä oot ihan johonkin erityisjoukkoon kuuluva.

Ei ole.
Useimmat miehet pystyvät parisuhteeseen ja elävät onnellista, täyttä elämää oikeine ihmissuhteineen.

Ei ne ole ilkeempiä. Ne ei vaan hyväksy tollasta paskaa mitä sä suustas suollat =)

Ja kun sun heikohkoa egoa pitäs vaan hivellä ja sivellä kun olet niin reppana ja kurja. Lopeta toi itsesäälissä rypeminen, mikään ei ole rumempaa. Ole MIES äläkä ruikuttava mikki hiiri. Lihakset ei riitä tekemään miehestä miestä.

Ei ole.
Useimmat miehet pystyvät parisuhteeseen ja elävät onnellista, täyttä elämää oikeine ihmissuhteineen.

Peesi. Näillä miehillä on itsetunto kohdillaa ja he voivat elää tasavertaisessa suhteessa puolisonsa kanssa. Suhteessa joka ei perustu toisen hyväksikäyttöön tai aliarvostamiseen - vaan kunnioittavaan rakastamiseen ja toisen huolenpitoon. Puolin ja toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23834987:
Suurin osa miehistä ei ole sun kaltaisia. Sä oot ihan johonkin erityisjoukkoon kuuluva.

Niin. Mä olen valiojoukkoa. Kaikki naiset ei vaan tiedä sitä :)

Mut nyt tarttee taas tehdä vähän töitä palkkansa eteen...

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23835043:

Valiojoukkoa? Ai senkö takia olet yksin ja ruikutat, että olet valiojoukkoa? Ehei, et ole valiojoukkoa. Surullista siinä on se, että kyse on omasta valinnastasi, kun olet itse valinnut olla tuollainen. Typeryyttä joku voi vielä katsoa läpi sormien... Mutta sinulla ei ole hyvä sydän.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23835043:

Ja mikähän mahtaa tehdä sust valioyksilön? Kun jutuistasi sitä keksi. Kun ei siihen riitä pelkästään se että et lyö naista ja että olet töissä.

Valio mies on sellainen joka tuntee itsensä ja joka puolustaa omaa perhettään. Joka kaappaa vaimon kainaloon ja pitää huolen että tämä voi hyvin. Vastapallona tälläinen mies saa vaimoltaa kunnioitusta, arvostusta ja varmasti myös omaa tilaa.

Sinulle naien voinnilla ei tunnut olevan mitään merkitystä. Tärkeintä on se mitä hän on sinulle.

Mitä väliä sillä on mitä sinä haluat, jos sinut on alennettu seksileluksi? Sellaistahan sinä haet Thaimaasta? Ei sinuakaan kiinnosta thai-naisen ajatukset ja mielipiteet. Sinä haet vain itsekkäästi tyydytystä.

Joten, jos joku karju haluaa sinusta itsekkäästi tyydytystä, niin mitä pahaa siinä sitten on, ettei välitä pätkääkään siitä oletko homo vai hetero? Sinun ajatusmaailmaasi mukaellen.

Ja sitten vaimonsa seurassa ihan toisenlaisia, vaimon mielessä pohjimmiltaan? Joo, varmasti (lähes) jokaiselta mieheltä tulee sopivassa äijäporukassa jotain sovinistisempaa läppää, kotona sitten saattaa näyttäytyä ihan toisenlainen vauvanhoitaja. Ei voi silti sanoa, että mies olisi _pohjimmiltaan_ näitä kumpaakaan, ne on vaan eri puolia siinä ihmisessä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23835062:
Valiojoukkoa? Ai senkö takia olet yksin ja ruikutat, että olet valiojoukkoa? Ehei, et ole valiojoukkoa. Surullista siinä on se, että kyse on omasta valinnastasi, kun olet itse valinnut olla tuollainen. Typeryyttä joku voi vielä katsoa läpi sormien... Mutta sinulla ei ole hyvä sydän.

PölyEsteri, miksi helv*tissä olet niin julma ihmiselle, joka selvästi on jo pois tolaltaan? Ja olet muutoinkin aina aivan kamala nykyään kaikissa keskusteluissa suustasi. Illkeä. Paha.

Ootko kuullut muuten sellaisesta asiasta kuin ironia tekstin tylilajina? Tai itseironiasta yleensä? Taitaa tämän lyhyen yksinäisen kommentissa olla ihan siitä kyse. Eli kuka se tyhmä onkaan? Eikä ollut ainut kommenttisi tällä palstalla, jossa älyn puutteellasi loistat.

Oopa sitte vaan tyytyväinen ettet oo akkaa löytäny, kun kerran akat on niin kamalia kaikki.
Tai jos thainaiset on niin paljo parempia, ni nouda omasi ja lakkaa valittamasta. Hymy naamalle vaan. Suu väärässä et taatusti naista saa.

[QUOTE="aurinko";23835136]PölyEsteri, miksi helv*tissä olet niin julma ihmiselle, joka selvästi on jo pois tolaltaan? Ja olet muutoinkin aina aivan kamala nykyään kaikissa keskusteluissa suustasi. Illkeä. Paha.

Ootko kuullut muuten sellaisesta asiasta kuin ironia tekstin tylilajina? Tai itseironiasta yleensä? Taitaa tämän lyhyen yksinäisen kommentissa olla ihan siitä kyse. Eli kuka se tyhmä onkaan? Eikä ollut ainut kommenttisi tällä palstalla, jossa älyn puutteellasi loistat.[/QUOTE]

En jaksa sääliä tollasia otuksia. Sääli sinä, jos se on sinun kutsumuksesi. Ilmeisesti et ole hänen juttujaan kovin paljoa lukenut.

Haha, voi sua lyhyt mies. Lyhyille miehille nauraa naiset, miehet ja lapset. Salilla käynnit ei paljon auta, jos et sitten vietä aikaasi venytyspenkissä. Luonteesikaan ei auta asiaa. Epäilen vahvasti että kelpaisit thaimaalaisillekaan.