A
"aurinko"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23834783:Sä oot kyl sekasin. Ei pitäis mennä henk.kohtasuuksiin, mutta pakko nyt mennä kun tulee niin käsittämätöntä tuubaa. Eiköhän mun tekstitkin kerro, että oon umpihetero.
Ja mitä tulee tohon hirviö juttuun... No kyl monet miehet nyt on sen 2-3 kertaa avioliitossa. Ja jos on hyvä nainen, niin voihan sitä olla... Mut kylhän se jo yhteiskuntaan sopeutuu 15-20 vuodessa. Toi oliki enempi jos...
Ja sitäpaitti kaikki ihmiset vastaa vaan ittestään.
Jos kaikki vastaa van itsestään, miksi toisten pitäisi tuntea sääliä sinun saamastasi kohtelusta? Eli miksi tilität?
Minä kyllä tunnen empatiaa sinua kohtaan, koska kyynisyydestäsi päätellen olet todellakin kokenut kovia. Toivottavasti pääset henkisesti jaloilleen, ja irti menneisyyden möröistä. Luulen, että sinun kohdallasi käy niin, että tulet rakastumaan siihen thai- naiseesi, joka harvinaisena herkkuna sinun elämäsi polulla osoittaa sinulle ystävällisyyttä, huomaavaisuutta ja kunnioitusta. Et ehkä halua enää luopua läheisestä ihmisestä, kun olet sellaisen kerran rinnallesi saanut.
Hyvä, jos et ole automaattisesti päättänyt heivata naista menemään tietyssä vaiheessa. Eivät nekään ole, jotka suomalaisen kanssa avioituvat ja myöhemmin liitto päättyy eroon. He eronnevat, koska suhteeseen on ilmestynyt ennakoimaton ylitsepääsemätön ongelma.