Mies etsii kauneutta, nainen rahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lyhyt yksinäinen mies

Vieras
Vanha tutkimus mut näitä vastaavia on läjäpäin. Näin se vaan menee, vaikka naiset muuta väittää. Superrikkaat hommaa kauniit naiset vaikka olis rumii. No mun kaltanen ei oo superrikas (mut ei rumakaan mutta lyhyt). Rahat ei siis riitä finskineidolle, mutta oon superrikas thaikun silmissä. Näin miehet tekee, kuhan vaan pystyy, turha on mulle vittuilla.

MTV3.fi - Uutta koko ajan /helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/677363 ?ihmissuhteet-parisuhde-seoikea

Kaksi väliä pois, niin linkki näkyy

Se o väärin, et naiset valehtelee mitä haluu. Ja se kans on väärin, että ne ottaa kumminki moni jonkun ruman, juopon ja köyhän sekon ennen mua ihan vaan siksi, että on ite sekoja... Tarkotan vaan että kyllä ihmerentuillakin välillä on aivan uskomattomia namibabyjä.

Mut lähinnä se mun pointti on se, että se mun tuleva thaikkumisu ei toimi mitenkään sen erityisemmin kuin suomimuija. Vaan itseasiassa ihan samalla tavalla.

Koita nyt päättää, haluaako naiset rikkaan vai pitkän miehen? Sinä et ole kumpaakaan, mutta ymmärrä vaikka olisitkin jäisit ilman.

Ja olet väärässä, kaikki naiset eivät halua tai tarvitse rikasta miestä. Minä voin jopa olla kokonaan ilman miestä, jos en sopivaa löydä, eli sellaista kehen ihastuisin.

Sinä vaan yrität etsiä syytä, mikset kelpaa naisille. Syynä ei ole sinun lyhyytesi tai se ettet ole rikas. Vaan pienuutesi ihmisenä ja mielesi köyhyys.

Naiset on helppoja aivopestäviä, pääosin aika yksinkertaisia. Opetettu haluumaan semmosia paskamiehiä ja sitten itketään kun ne pettää, hakkaa ja juo. Ihan oikein niille jotka typeryyksissä valittee tommosia. En sääli mukiloitua missiä pätkääkään kun kerran ois ollu parempaakin tarjolla. Enkä sääli rikkaan miehen herkkuvaimoa, jota petetään alituiseen. Siitäs sai!

Näin se menee, naiset on, etenkin suominaiset, aika kylmiä ja henkisesti surkeita ihmisiä. Tää on kylmä totuus.-

M ut lopetanpa tän diipadaapan nyt ja lähen salille ja sen jälkeen duuniin...

Mulla on lyhyt, salilla käyvä perusduunarikirvesmies, joka on "namiasteikolla" :x :x (hyi helvetti mikä sana) samalla tasolla itseni kanssa. Mutta en olisi huolinut sitä, jos henkinen ja älyllinen taso olisi samaa luokkaa ap:n kanssa, en vaikka olisi ollut rahaa tai pituutta tahi vaikka isompi muna.

Viimeksi muokattu:
Onneks sä olet niin lämmin ja hehkeä mies - jos me suomi naiset kerta niin kovin kylmiä ollaan. Henkisen yhteyden hakumatkalle siis. Tuu sit kertoon kun se herkkusi on kainalossa miten henkeviä juttuja puhuttakaa - ilman yhteistä kieltä

Miehet on aivopesty haluamaan kauniita naisia, ja sit ne miehet itkee kun kaunis, laitettu ja ulkonäköönsä paljon panostava nainen onkin pinnallinen ja kannattaa ennemmin taloudellisia arvoja kuin tosirakkautta...

Sinulla ei ole naista siksi, että olet, anteeksi nyt vain, tyhmä. Älykäs ihminen näkee kokonaisuuksia, sinä näet vain ne kauniit naiset jotka eivät olekaan sinun perääsi. Jos olisit fiksu, ymmärtäisit että ihan samalla lailla miehet tekevät tyhmiä parivalintoja - ja sekä naiset että miehet hyviä valintoja, joissa ulkonäöllä ja rahalla ei ole juurikaan mitään väliä. Olet jumiutunut omaan pikku pakkomielteeseesi, ja tuomitset kaikki naiset jo ennalta. Toki se on sinulle hyvä taktiikka, koska niin vika on aina Jossain Muualla kuin sinussa.

Mä olen onnellinen etä ne herkulliset namimuijat (joilla päässä on vaan yksi herne) vie ne vähemmän mairittelevta miehet (joilla ulkonäkö ja talous kunnosa mutta muuta ei sitten ölöydykään) - jääpä meille tavallisille ne oikeat helmet.

Näinhän se varmaan on. Tietysti jotkut ihan rakastuvat. Ja jotkut valitsee kumppanin henkisten ominaisuuksien perusteella.

Itse aikoinaan tärkein valintakriteeri oli seksuaalinen vetovoima eli "kipinä". Sen perusteella karsiutuivat päältä pois ikävän luonteen omaavat ja susirumat (lyhyys ei ole rumuutta, se ei haittaa ollenkaan, jos mies lihaksikas). Kivannäköinen ja hauska kelpaa flirttiin ja seksiin. Sitten kun valitaan lapsen isää, katsottaan edellä mainittujen lisäksi älykkyyttä ja sosiaalisia taitoja, huumorintajua, asemaa ja menestystä työelämässä, koulutusta (korkeakoulu) sekä taloudellista tilannetta (pitää pystyä osallistumaan perheen elatukseen säällisellä tasolla).

Negatiivisuus, katkeruus ja kyynisyys eivät vetoa vastakkaiseen sukupuoleen. Koetan itsekin päästä parisuhteessa olostani huolimatta ja ehkä erityisesti juuri siksi niistä ominaisuuksista eroon ja suosittelen kaikille samaa:)

Kivaa kesää ap, ja hauskoja hetkiä tulevan kumppanin kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23834218:
Etkö sinä oikeasti ymmärrä mikä se syy on, että muut kelpaavat ja sinä et? Ihan oikeasti? Oletko ihan tosissaan noin sokea itsellesi?

Ei kukaan halua ruikuttajaa mieheksi.

Emmä ollu alunperin ruikuttaja vaan katsoin asioitas tosi positiivisesti. Mutta vuosikausien takaiskut ja useat märät rätit päin näköö kyllä karisti positiivisuuden. Yritin silti aina löytää jotain hyvää ja toivoa suomalaisesta naisesta, mutta kaikki oli vaan negaa.

Ja kaikki mitä tulee vastaan on vaan negaa, negaa, negaa. Minkäs siinä teet. Jos kertoisin ees puolet niistä tempuista mitä mulle on tehty, niin harva ihmettelis, miksi oon hakemas seuraa jostain muualta.

Mitä thaikkuihin tulee ni kyl ne oppii suomee, ainaki perustasol. Ja enkkuu. Enkä mä ees sano totaalista ei lapselle, mut sitä saa sitten vaimo pyytää. Mul on muuten semmonen käsitys et noi thaikkuliitot toimii jopa paremmin kuin "tavalliset". Ei oo samaa älytöntä valtataisteluu ja tämmöstä. Naiset on tyytyväisiä eikä kosmopolitanien ja toisten naistenlehtien aivopesun orjia.

Oon melko varma, et tulevaisuudessa yhä useempi mies alkaa hommata vaimon ulkomailta, kun ne huomaa, että suomimuijan kanssa on edessä vaan alituinen nalkutus, seksinpihtuas, perslevistyminen alkaa sekunti "Tahdon"-sanan jälkeen jne. jne. Sit miehet huomaa, että saa namiherkun muualta, joka ei motkota ja seksiäkin saa. Ja jos alkaa tonkin naama kyllästyttää ja seksi olee boree, niin voihan sitä käydä maksullisissa välil hiukan piristämässä. Ton lisäksi naisen voi laittaa vaihtoon kun se alkaa lähennellä 40v. Kahen pysähdyksen taktiikka nääs.

Eli olet täysin sokea itsellesi. On vaikea uskoa, että kukaan herkku tai ei-herkku voisi kelpuuttaa puolisokseen jonkun jolla on tuollainen arvomaailma. En nyt ihan äkkiä muista törmänneeni yhtä epämiellyttäviin kommentteihin missään.

Höpöhöpö, ei päde ainakaan nykyisissä sivistysvaltioissa, joissa naisetkin käyvät töissä.

Minulle riittää mies, joka osallistuu puoliksi perheen elatukseen. Minä maksan sen toisen puolen. Mitään vastuutonta toisen siivellä eläjää en tietenkään miehekseni huolisi, mutta rikas ei tarvitse olla.

Olemme molemmat alle keskituloisia. Tulemme ihan hyvin toimeen ja olemme onnellisia. Miestäni olen rakastanut jo 24 vuotta. Enpä olisi 16 vuotiaana tyttösenä rakastuessani voinut edes tietää, tuleeko 17 vuotiaasta poikaystävästäni tulevaisuudessa rikas vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23833866:
Naiset on helppoja aivopestäviä, pääosin aika yksinkertaisia. Opetettu haluumaan semmosia paskamiehiä ja sitten itketään kun ne pettää, hakkaa ja juo. Ihan oikein niille jotka typeryyksissä valittee tommosia. En sääli mukiloitua missiä pätkääkään kun kerran ois ollu parempaakin tarjolla. Enkä sääli rikkaan miehen herkkuvaimoa, jota petetään alituiseen. Siitäs sai!

Näin se menee, naiset on, etenkin suominaiset, aika kylmiä ja henkisesti surkeita ihmisiä. Tää on kylmä totuus.-

M ut lopetanpa tän diipadaapan nyt ja lähen salille ja sen jälkeen duuniin...

Näin sairaalla, negatiivisella ja vääristyneellä kuvalla naisita et tule koskaan löytämäänkään fiksua naista Suomesta.

Ei en todellakaan etsi. Haluan löytää 140cm pitkän paskalta, viinalta ja hieltä haisevan kaljuuntuneen, harvahampaisen +40 miehen, joka painaa kaksi kertaa enemmän kuin on pitkä ja jonka munakarvat ulottuu lattiaan tämän kyykistyessä pytylle. Joka on äärettömän itsetunto ongelmainen, sovinisti ja jonka nimi on Kullervo.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23834628:
Emmä ollu alunperin ruikuttaja vaan katsoin asioitas tosi positiivisesti. Mutta vuosikausien takaiskut ja useat märät rätit päin näköö kyllä karisti positiivisuuden. Yritin silti aina löytää jotain hyvää ja toivoa suomalaisesta naisesta, mutta kaikki oli vaan negaa.

Ja kaikki mitä tulee vastaan on vaan negaa, negaa, negaa. Minkäs siinä teet. Jos kertoisin ees puolet niistä tempuista mitä mulle on tehty, niin harva ihmettelis, miksi oon hakemas seuraa jostain muualta.

Mitä thaikkuihin tulee ni kyl ne oppii suomee, ainaki perustasol. Ja enkkuu. Enkä mä ees sano totaalista ei lapselle, mut sitä saa sitten vaimo pyytää. Mul on muuten semmonen käsitys et noi thaikkuliitot toimii jopa paremmin kuin "tavalliset". Ei oo samaa älytöntä valtataisteluu ja tämmöstä. Naiset on tyytyväisiä eikä kosmopolitanien ja toisten naistenlehtien aivopesun orjia.

Oon melko varma, et tulevaisuudessa yhä useempi mies alkaa hommata vaimon ulkomailta, kun ne huomaa, että suomimuijan kanssa on edessä vaan alituinen nalkutus, seksinpihtuas, perslevistyminen alkaa sekunti "Tahdon"-sanan jälkeen jne. jne. Sit miehet huomaa, että saa namiherkun muualta, joka ei motkota ja seksiäkin saa. Ja jos alkaa tonkin naama kyllästyttää ja seksi olee boree, niin voihan sitä käydä maksullisissa välil hiukan piristämässä. Ton lisäksi naisen voi laittaa vaihtoon kun se alkaa lähennellä 40v. Kahen pysähdyksen taktiikka nääs.

Ymmärrän ihan hyvin noita luettelemiasi miesten näkökulmasta hyviä puolia toisesta kulttuurista saapuvasta vaimosta.

Mutta sitä en ymmärrä, että kirjoitat laittavasi naisen kiertoon, jos naama alkaa kyllästyttämään. Vain hirviö pitää toista, juuriltaan ja kotoaan temmattua ihmistä leikkikaluna, jonka voi laittaa kiertoon kun kyllästyy. Meillä taitaa olla tuollaSuomen laissa määriteltyinä tietyt ihmis- ja perusoikeudet, jotka olisi jokaisen hyvä pitää mielessään suhtautumisessaan toisiin ihmisiin.

Mitä, jos sinun äitisi olisi ollut isällesi esineeseen verrattava poisheitettävä seksilelu ja palvelija? Entä jos saat thai- naisesi kanssa lapsia, haluatko, että tyttärestäsi kasvaa jonkun suomalaisille kelpaamattoman miehen seksilellu ja henkilökohtainen palvelija vailla ihmisoikeuksia? Vai eikö lapsellakaan ole mitään väliä? Lapsi muuten kopio kotoaan naisen mallin. Oppii esim. hyväksikäytettäväksi ja alistettavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23834628:

Hommaa nyt itsellesi sellainen kunnon karju poikaystäväksi. Sinä niin lyhyenä miehenä sopisit sellaisen kainaloon hyvin. Kun et rumakaan ole, niin kelpaisit varmasti. Olisit sellainen kiva pieni näpsäkän kokoinen seksilelu. Sellainen, jonka haluat Thaimaasta hakea itsellesi.

Mutta karjujen seksileluna oleminen tarkoittaa kyllä useamman pysäkin taktiikkaa, nääs. Mutta sinähän tykkäät vaihtelusta.

Oletan, että sinulla on vientiä homomiesten keskuudessa. =) Sen jälkeen ei sitten tarvitse enää ruikuttaa naisten perään.

mun miespuoliset kaverit ovat monet valinneet itselleen tyttöystävän lähes vain ja ainoastaan ulkonäön perusteella. sitten istuvat valittamassa kun muija pihtaa, nalkuttaa, vaatii kalliita lahjoja, lyö korkokengällä, ei anna tavata kavereita.... samoille miehille ei kelpaa tavallinen, normaalin näköinen nainen (ei todellakaan siis ruma)joten pitäköön pissiksensä :D

tietty naistyyppi vetoaa miehiin ulkonäön takia ja näiden naisten perässä miehet juoksevat ja köyhemmät valittavat kun ei ole mitään mahdollisuuksia ja "kaikki" naiset ovat vain rahan perässä. kyllä juu, niille naisille ei todellakaan kelpaa kuin mies jolla on varaa ostaa vuittoneita. mutta jos miehelle kelpaa vain joku sellainen nainen ja muut ovat liian rumia ja kaikinpuolin epäkelpoja, niin sitten miehellä o vaihtoehtona lähinnä rikastuminen tai yksinoleminen.

[QUOTE="Lila";23834747]
Oletan, että sinulla on vientiä homomiesten keskuudessa. =) Sen jälkeen ei sitten tarvitse enää ruikuttaa naisten perään.[/QUOTE]

Sä oot kyl sekasin. Ei pitäis mennä henk.kohtasuuksiin, mutta pakko nyt mennä kun tulee niin käsittämätöntä tuubaa. Eiköhän mun tekstitkin kerro, että oon umpihetero.

Ja mitä tulee tohon hirviö juttuun... No kyl monet miehet nyt on sen 2-3 kertaa avioliitossa. Ja jos on hyvä nainen, niin voihan sitä olla... Mut kylhän se jo yhteiskuntaan sopeutuu 15-20 vuodessa. Toi oliki enempi jos...

Ja sitäpaitti kaikki ihmiset vastaa vaan ittestään.