Emmä ollu alunperin ruikuttaja vaan katsoin asioitas tosi positiivisesti. Mutta vuosikausien takaiskut ja useat märät rätit päin näköö kyllä karisti positiivisuuden. Yritin silti aina löytää jotain hyvää ja toivoa suomalaisesta naisesta, mutta kaikki oli vaan negaa.
Ja kaikki mitä tulee vastaan on vaan negaa, negaa, negaa. Minkäs siinä teet. Jos kertoisin ees puolet niistä tempuista mitä mulle on tehty, niin harva ihmettelis, miksi oon hakemas seuraa jostain muualta.
Mitä thaikkuihin tulee ni kyl ne oppii suomee, ainaki perustasol. Ja enkkuu. Enkä mä ees sano totaalista ei lapselle, mut sitä saa sitten vaimo pyytää. Mul on muuten semmonen käsitys et noi thaikkuliitot toimii jopa paremmin kuin "tavalliset". Ei oo samaa älytöntä valtataisteluu ja tämmöstä. Naiset on tyytyväisiä eikä kosmopolitanien ja toisten naistenlehtien aivopesun orjia.
Oon melko varma, et tulevaisuudessa yhä useempi mies alkaa hommata vaimon ulkomailta, kun ne huomaa, että suomimuijan kanssa on edessä vaan alituinen nalkutus, seksinpihtuas, perslevistyminen alkaa sekunti "Tahdon"-sanan jälkeen jne. jne. Sit miehet huomaa, että saa namiherkun muualta, joka ei motkota ja seksiäkin saa. Ja jos alkaa tonkin naama kyllästyttää ja seksi olee boree, niin voihan sitä käydä maksullisissa välil hiukan piristämässä. Ton lisäksi naisen voi laittaa vaihtoon kun se alkaa lähennellä 40v. Kahen pysähdyksen taktiikka nääs.