aivan kuule sama mitä sä "olet" irl, täällä vedetään johtopäätös kirjoitusten perusteella. Sama kun väittiäis olevansa koira, vaikka oikeasti olenkin täysi kissa. Miten sääliks käy noita miehii, jotka lähtevät thaikuista vaimon ostamaan. SIinä on rakastuminen kaukana. Sitten sä ruikutat miten pahasti naiset on sua kohdelleet, vaikka oma suunnitelmas on pettää, ennen ku oot ees ko. naista tavannu, niin jo puhut maksullisiin menosta.
Ja ei se ole sulta pois, et esim mä tapasin juuri kivan, fiksun ja pitkän miehen ja aion tutustua häneen paremmin. Ei kaikkien kemiat vaan kohtaa, en mä sunlaises ääliön kans olis joka tapauksessa ruvennut mihinkään, vaikka en tätä miestä olis tavannutkaan. Kun sehän on kans huono mies, kun on pitkä?? Vai onko se hyvä kun on älykäs? Sun jutuisssas ainakin aina kaikkia muita panetellaan, muita miehiä, koska ne ei oo seksistisiä ääliöitä, senkö takii? Ja sit sä naurat naisille, jotka tulee petetyks, mitäpäs eivät ottanu sellasta ku sä, ja samaan hengenvetoon toteat et voisit itsekin pettää.. voi elämä, tajuut sä yhtään mitä paskaa suollat. Mut siitä ei oo pelkoo et pääset pettämään, ketä sä pettäisiT??? Kukaan ei oo niin tyhmä et sun mukaan lähtis, ei ees thaikuista, onha niillä sitä riisiä siellä, onha seki tyhjää parempi.
Ja pölyesteri, sä oot parhaas yrittänyt, mut ku ei toi tajuu mitä suustaan suoltaa, ni minkäs teet. ja saman oon ite kans huomannu, toi jatkuva salille meno laulu... mahtaa olla fb:ssa usein salilla status..

D