mies en tuu yöksi jos oot vihainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
sun pitää olla tyyni niin tuun.

anteeksi nyt mutta mies on tässä käyttäytynyt kuukauden ajan niinkuin ei olisi velvollisuuksia minua tai lastaan kohtaan sitten kun hän päättää että tulisi kotiin yöksi. asettaa mulle ehtoja mitä tunteita saan näyttää ja mitä en.

mitä helvettiä?? se on satuttanut mua toiminnallaan, olisi mies ja kantaisi seuuraukset niinku kuuluu. sen sijaan kiristää ettei tuut yöksi jos en käyttäydy niinkuin hän haluaa. Mielestäni tuo on alistamista ja henkistä väkivaltaa. lisäksi vastuunpakoilua siitä mitä on omalla toiminnallaan aiheuttanut

Nyt kysymys kuuluu haluatko että mies tulee vai et? Mikä on miehen motiivi tulla lapsi ja perhe vai "kellon vetäminen"? Mitkä ovat sinun motiivisi? Olette vanhempia ja teillä on yhteinen lapsi, jonka pitäisi olla molemmille se tärkein syy. Koittakaapa nyt aikuistua ja opetella sitä vanhemmuutta & vastuuta ja parisuhteessanne tuntuu olevan vielä rutkasti tehtävää, että siitä muodostuu mitään mitä kannattaa ylläpitää.

anteeksi nyt mutta mies on tässä käyttäytynyt kuukauden ajan niinkuin ei olisi velvollisuuksia minua tai lastaan kohtaan sitten kun hän päättää että tulisi kotiin yöksi. asettaa mulle ehtoja mitä tunteita saan näyttää ja mitä en.
Anteeksi nyt mutta miksi sä haluat olla tuollaisen itsekkään kakkaläjän kanssa?
Sua sattuu ja sun lapsi alkaa tajuta ilmapiirin myös jossain vaiheessa ja sitten sattuu lapseenkin. Punnitse nyt mielessäsi mikä olis sulle ja lapselle paras vaihtoehto ja heivaa tollanen aikuinenlapsi ulos elämästäsi.

Olisi kiva kuulla toinenkin puoli tarinasta. Mies varmaan kirjoittaisi, että nainen ajoi kotoa jatkuvalla henkisellä väkivallalla ja mies suostuisi kyllä menemään takaisin, mutta ainoastaan sillä ehdolla että nainen muuttaa käytöstään.

Olisi kiva kuulla toinenkin puoli tarinasta. Mies varmaan kirjoittaisi, että nainen ajoi kotoa jatkuvalla henkisellä väkivallalla ja mies suostuisi kyllä menemään takaisin, mutta ainoastaan sillä ehdolla että nainen muuttaa käytöstään.
Kumpaa osapuolta sä siinä tapauksessa uskoisit?

Niin olla tyyni tai vihainen ovat eri asioita. Vihainen on varmasti oikeutettua olla, mikäli toisen toiminta on ollut mitä kerrot. Tyyneys taas tarkoittaa, ettet kiihdy, huuda jne. Jos asiat haluaa selvittää, niin tyyneys kannattaa aina, selvittipä sitten parisuhteen asioita tai vaikka hajonneen telkkarin takuuasioita. Harvoin mikään asia selviää raivoamalla.

• Tykkää
Reactions: m1es ja Elena777

Yhteistyössä