Mä en kestä :( tekee mieli tehdä itsemurha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä en jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä en jaksa enää

Vieras
Mä en ystävät oikeasti kestä enää...mun elämä on ohi, mun ihmisarvokin on turmeltu ja tuntuu vaan niin v*tun paskalta! Mun tekis mieli vain huutaa, itkeä ja hakata seinää! MITÄ HELVETTIÄ olen tehnyt väärin että koen tämän kiduktuksen ja ahdistuksen. OLENKO PASKA IHMINEN kun olen tämän kohtalon saanut. :(

Olen ollut naimisissa nyt kolme vuotta mieheni kanssa (seurustelimme lähes 5 josta kaukosuhdetta noin 3). Kahden vuoden kihlojen jälkeen hän muutti Suomeen ja sai kansalaisuudenkin myöhemmin. Päädyimme naimisiin ja helvetti alkoi...

Tähän ei ole sossu puuttunut eikä entisiä ystäviä saati sukulaisia asia kiinnosta koska "kuulemma varottivat" ja silloin ajoin heidät pois elämästä. :( En usko tätä vaikka olen saattanut suoraan sanoa heidän kritiikkistä suhdettamme kohtaan. Mutta nyt hekin ovat hyljänneet ja eivät kuuntele.

Olen joutunut mieheni turmeltavaksi, raiskaatuksi ja kärsin henkistä väkivaltaa viikoittain...en halua häntä, mutta en uskalla lähteä varsinkaan nyt. Viimeinen pakotettu seksi (joka miehestä on hänen velvollisuus koska mies ja perheenpää) johti raskauteen.

En uskalla edes mainita hänelle asiasta...haluan vain pois ja kauan :(

Mä en jaksa...

No huh. Olet nyt kuitenkin Suomessa. Mene turvakotiin, ja ota ero. Selviät jos haluat. Ymmärrän kyllä että muut eivät halua auttaa kun ajoit heidät pois, ja varoittivat. Toivottavasti joku nyt kuitenkin vielä jaksaa auttaa. Varmasti ovat sinullekin nyt oppiaikoja nämä.

Et sä ole paska ihminen, sinisilmäinen kylläkin. Otat nyt itseäs niskasta kiinni, ja YMMÄRRÄ, että sä itse olet vastuussa sun omasta elämästä. Ei sossu, ei sukulaiset, ei ystävät, ei sun miehesi. SINÄ ITSE. Sun käsissäs on sun onnellisuutesi ja onnettomuutesi. Sun vallassas on päättää, millaista elämää sä elät.

Keräät tavarasi ja lähdet lähimpään turvakotiin. Otat eron miehestäsi, hankit lähestymiskiellon ja teet abortin. Aloitat alusta. Etkä todellakaan lankea miehesi hyvittely-yrityksiin ja aneluihin, niitä nimittäin on luvassa. Ensin se yrittää hyvällä, koettaa saada sun säälis ja jollei onnistu, se alkaa uhkaamaan sun tappamisella, itsensä tappamisella, läheistesi tappamisella. Et anna periksi. Jätät sen, et pidä enää mitään yhteyttä, vaihdat numerosi jne.

Sä voit ihan itse päättää, jatkatko tuossa helvetissä ja menetät siinä tavalla tai toisella henkesi, vai lähdetkö ja pelastat oman elämäsi.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Turvakotiin ja heti! Kai se mies jossain käy että pääset lähtemään? Onko lapsia?

Turvakoti on oikea paikka ja sieltä saat avun lopulliseen eroon miehestä! Älä jää äläkä suostu enää alistetuksi! Itseään on turha alkaa tappamaan, siihen ei ole mitäään syytä. Soita lähimpään turvakotiin ja mene sinne! Jos mies häiriköi niin voivat siirtää johonkin muuhunkin turvakotiin kauemmas ja pääset aloittamaan omaa elämää. Saat tukea, apua, neuvoja ja terapiaa. Olet ajatuksissani!

Lähdet kun tilaisuus tulee. Jätät suuret ajattelut hiukan myöhemmäksi ja keskityt ensimmäiseen askeleeseen, lähtöön. Menet turvakotiin, hengittelet jonkin aikaa. JOssain vaiheessa pystyt kyllä ja alat järjestelmään elämääsi uudelleen. Sellaista elämää johon ei kuulu väkivalta. Sellaista, jossa ei tarvitse pelätä. Rikosilmoitustakin kannattaa miettiä vakavasti kun siihen on aikaa ja voimia.

turvakotiin niin saat tukea, kuulostaa tosi vakavalta. saat tukea aivan kaikkeen. otat mukaan tärkeimmät ja muut haet myöhemmin jos pystyt! nosta äkkiä kytkintä! tuo ei muutu paremmaksi, lähde vielä kun voit!

Asutko isossa kaupungissa, josta tuollainen turvakoti löytyy? Juu, turvakotiin tai soita auttavaan puhelimeen

ESPOON TURVAKOTI
09-591 51 30 (24 h)
Tukea perheväkivallan kohteeksi tai sen uhkaamaksi joutuneille

NAISTEN LINJA
0800 02400
maksuton, valtakunnallinen neuvontapuhelin väkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille naisille ja tytöille.
(suomeksi) ma-pe klo 16-20

Helsingin Diakonissalaitos
RAISKAUSKRIISIKESKUS TUKINAINEN
0800 97899
Ma-To 9-17, Pe-Su 17-24

ULKOMAALAISTEN KRIISIKESKUS/CRISIS PREVENTION “center”
09-4135 0501
Tukea ulkomaalaisille ja heidän perheilleen psyykkisissä ja sosiaalisissa ongelmissa
Supporty for foreigners and their families in dealing with psychological and social difficulties
(Ark.klo 9-15)
(weekdays from 9 am to 3 pm)

official-seal-of-cultural-enrichment-rikastus-astrid-thors-uq01zv.png

Älä harkitsekaan mitään itsemurhaa! Sulla on elämä vasta edessä, kunhan nyt hankkiudut miehestäsi ensin eroon! Turvakotia minäkin suosittelen. Sitä kautta pääset alkuun. Pärjäät kyllä lapsenkin kanssa ja varmasti tulet saamaan uusiakin ystäviä.

Menneitä virheitä on turha murehtia, ne eivät siitä muutu, mutta niistä voi ottaa opiksi!
Nyt vaan toimeksi ja tsemppiä elämääsi!!! Olet arvokas :)

Milloin te akat tajuatte että ei kannata olla niin sääliä jakava...ryhdistäytykää nyt vähän,se on oma vika jos tuollaisessa tapauksessa joutuu "uhriksi";vain tyhmä rahaa jonkun nettipoikaystävän suomeen tuliaisena.Sietääkin saada pas### siitä.

[QUOTE="noo";26448192]Ikävä sanoa, mutta tuli tästä tuo Akaatti mieleen, että toivottavasti hänelle ei käy näin.[/QUOTE]

Niin mullakin tuli mieleen! Akaatti on niin sinisilmäinen ja rakastunut afrikkalaisiin!