M
mä en jaksa enää
Vieras
Mä en ystävät oikeasti kestä enää...mun elämä on ohi, mun ihmisarvokin on turmeltu ja tuntuu vaan niin v*tun paskalta! Mun tekis mieli vain huutaa, itkeä ja hakata seinää! MITÄ HELVETTIÄ olen tehnyt väärin että koen tämän kiduktuksen ja ahdistuksen. OLENKO PASKA IHMINEN kun olen tämän kohtalon saanut. 
Olen ollut naimisissa nyt kolme vuotta mieheni kanssa (seurustelimme lähes 5 josta kaukosuhdetta noin 3). Kahden vuoden kihlojen jälkeen hän muutti Suomeen ja sai kansalaisuudenkin myöhemmin. Päädyimme naimisiin ja helvetti alkoi...
Tähän ei ole sossu puuttunut eikä entisiä ystäviä saati sukulaisia asia kiinnosta koska "kuulemma varottivat" ja silloin ajoin heidät pois elämästä.
En usko tätä vaikka olen saattanut suoraan sanoa heidän kritiikkistä suhdettamme kohtaan. Mutta nyt hekin ovat hyljänneet ja eivät kuuntele.
Olen joutunut mieheni turmeltavaksi, raiskaatuksi ja kärsin henkistä väkivaltaa viikoittain...en halua häntä, mutta en uskalla lähteä varsinkaan nyt. Viimeinen pakotettu seksi (joka miehestä on hänen velvollisuus koska mies ja perheenpää) johti raskauteen.
En uskalla edes mainita hänelle asiasta...haluan vain pois ja kauan
Mä en jaksa...
Olen ollut naimisissa nyt kolme vuotta mieheni kanssa (seurustelimme lähes 5 josta kaukosuhdetta noin 3). Kahden vuoden kihlojen jälkeen hän muutti Suomeen ja sai kansalaisuudenkin myöhemmin. Päädyimme naimisiin ja helvetti alkoi...
Tähän ei ole sossu puuttunut eikä entisiä ystäviä saati sukulaisia asia kiinnosta koska "kuulemma varottivat" ja silloin ajoin heidät pois elämästä.
Olen joutunut mieheni turmeltavaksi, raiskaatuksi ja kärsin henkistä väkivaltaa viikoittain...en halua häntä, mutta en uskalla lähteä varsinkaan nyt. Viimeinen pakotettu seksi (joka miehestä on hänen velvollisuus koska mies ja perheenpää) johti raskauteen.
En uskalla edes mainita hänelle asiasta...haluan vain pois ja kauan
Mä en jaksa...