M
minttusuklaa
Vieras
En tiedä mitä tekisin. On kurja olo, olen raskaana puolessa välissä. Esikoinen lähti viikonlopuksi kaverilleen, ja olen ollut vähän hukassa yksin pitkästä aikaa. Ajattelin sitten että tapaisin poikaystäväni illalla. Ei olla ehditty mitään tekemään yhdessä pariin viikkoon.
Vastaus oli että toki sä voit tänne tulla, aattelin ottaa pari drinkkiä, ja ehkä lähden käymään jossain kaljalla. Mä sitten sanoin etten sitten tule, että ei se niin tärkeää ole. Jankutti vaan että tottakai sä voit tulla, jos haluat. En tiedä haluanko enää.
Kiva olla tän valtavan mahan kanssa siinä, toinen kännissä, ja itsellä supistelee kokoajan kun vähänkin liikkuu jonnekin suuntaan, ja levossakin. Seksi ei kiinnosta, varsinkin kun se on mennyt taas tasolle riisu ittesi ja räplää lämpimäksi niin mä kattelen tässä
Olisin kaivannut syliä, ja silitystä... Itku meinaa tulla kun tätä kirjoitan
Pakko oli vaan purkaa ajatuksia jonnekin, mistä toivottavasti kyseinen ihminen ei tätä pääse lukemaan, ja kuulla muiden mielipiteitä.
Vastaus oli että toki sä voit tänne tulla, aattelin ottaa pari drinkkiä, ja ehkä lähden käymään jossain kaljalla. Mä sitten sanoin etten sitten tule, että ei se niin tärkeää ole. Jankutti vaan että tottakai sä voit tulla, jos haluat. En tiedä haluanko enää.
Kiva olla tän valtavan mahan kanssa siinä, toinen kännissä, ja itsellä supistelee kokoajan kun vähänkin liikkuu jonnekin suuntaan, ja levossakin. Seksi ei kiinnosta, varsinkin kun se on mennyt taas tasolle riisu ittesi ja räplää lämpimäksi niin mä kattelen tässä
Olisin kaivannut syliä, ja silitystä... Itku meinaa tulla kun tätä kirjoitan