Mies ei usko että lapsi on hänen!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja syyttää siten mua pettämisestä!
Mitä en todellakaan ole tehnyt!
Olen siis ilmeisesti hänen mielestään pettäjä ja valehtelija!
Jostain syystä tuntuu että tollanen mies ei ansaitse koko lasta!
 
vierailija
Okei. Aloitus saattaa toki olla perinteinen miesvihabaitti Porvoosta, mutta jos ei ole, niin minkälaisia sympatioita toivot saavasi tällä täysin yksipuolisella muutaman sanan tarinallasi?

Jokainen järkevä mies teettää joka tapauksessa tänä päivänä DNA-testin ennen isyyden tunnustamista, oli epäilyjä tai ei..
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Okei. Aloitus saattaa toki olla perinteinen miesvihabaitti Porvoosta, mutta jos ei ole, niin minkälaisia sympatioita toivot saavasi tällä täysin yksipuolisella muutaman sanan tarinallasi?

Jokainen järkevä mies teettää joka tapauksessa tänä päivänä DNA-testin ennen isyyden tunnustamista, oli epäilyjä tai ei..
Aivan. Turha riidellä, DNA-testi ei maksa mansikoita ja rauhoittaa tilanteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Taas päästään siihen, ettei naisten kannattaisi harrastaa seksiä muiden kuin kílttimiesten kanssa. Se kun on 100% varmaa ettei kílttimies koskaan tule harrastamaan seksiä kenenkään muun naisen kanssa kuin sen yhden ainoan joka hänet on huolinut.
 
vierailija
Sanot, että aijot hankkia DNA-testin ja aijot todistaa hänen isyytensä.
Mitäpä siinä sen ihmeempiä enää selittämään. + jos hän on sitten isä, niin hänellä on oikeus mennä silti jos ette ole naimisissa, koska itsepähän sinä sen päätät pidätkö lapsen ja hoidat sen yksin kun äijä ei halua olla kuvioissa mukana, vai teetkö abortin ja teet lapsen sellaisen kanssa jonka kanssa hyvä vakituinen suhde ja kys. Miehestä on ottamaan vastaan vastuuta.
 
Olisin kyllä ollut niin loukkaantunut, jos mieheni olisi vaatinut isyys- testiä lapsistamme. Isyydestä nyt ei ole epäilystäkään, mutta... en itse olisi välttämättä suhtautunut asiaan kovinkaan hyvin, jos minua epäiltäisiin pettämisestä.
 
vierailija
Olisin kyllä ollut niin loukkaantunut, jos mieheni olisi vaatinut isyys- testiä lapsistamme. Isyydestä nyt ei ole epäilystäkään, mutta... en itse olisi välttämättä suhtautunut asiaan kovinkaan hyvin, jos minua epäiltäisiin pettämisestä.
Isyystesti ei ole sama asia kuin epäily pettämisestä. Toki ap:n tapauksessa on jo pettämisestä puhuttu, mutta yleisesti. Nykyään on yksinkertaisesti tyhmää olla tutkimatta isyyttä kun se on helppoa ja halpaa. Jokaisen miehen pitäisi testata jokaisen lapsen isyys jo pelkästään sen takia, että siitä tulisi normaali osa sitä lapsenhankkimisprosessia ja vältyttäisiin sitten näiltä turhilta riidoilta.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Isyystesti ei ole sama asia kuin epäily pettämisestä. Toki ap:n tapauksessa on jo pettämisestä puhuttu, mutta yleisesti. Nykyään on yksinkertaisesti tyhmää olla tutkimatta isyyttä kun se on helppoa ja halpaa. Jokaisen miehen pitäisi testata jokaisen lapsen isyys jo pelkästään sen takia, että siitä tulisi normaali osa sitä lapsenhankkimisprosessia ja vältyttäisiin sitten näiltä turhilta riidoilta.
Vaikka tätä on jo montaa kertaa väännetty, totean että vielä parempi olisi jokaisen lapsen isän automaattinen DNA-tarkistus viranomaisten toimesta. Tämä oli esillä äskeisen pakkoelarijutun yhteydessä, mutta unohtuu taas pian. Miesten ja lasten oikeudet väistyvät aina, jos ne edes hieman ovat ristiriidassa naisten (etu)oikeuksien kanssa.
 
vierailija
Olisin kyllä ollut niin loukkaantunut, jos mieheni olisi vaatinut isyys- testiä lapsistamme. Isyydestä nyt ei ole epäilystäkään, mutta... en itse olisi välttämättä suhtautunut asiaan kovinkaan hyvin, jos minua epäiltäisiin pettämisestä.
Miten vaikeaa kaltaisellesi naiselle on edes joskus ajatella rationaalisesti, loogisesti ja järjellä eikä retkahtaa hölmöön tunteelliseen fantasiointiin? Eihän siinä dna-testaamisessa epäillä ketään pettämisestä, vaan yksinkertaisesti turvataan lapsen, miehen ja yhteiskunnan oikeudet.
 
vierailija
Miten vaikeaa kaltaisellesi naiselle on edes joskus ajatella rationaalisesti, loogisesti ja järjellä eikä retkahtaa hölmöön tunteelliseen fantasiointiin? Eihän siinä dna-testaamisessa epäillä ketään pettämisestä, vaan yksinkertaisesti turvataan lapsen, miehen ja yhteiskunnan oikeudet.
Jep. Sama asia kuin että katsastuksessa tarkastetaan auton runkonumero. Ei siinä ole ajatuksena, että asiakas olisi huijari, vaan yksinkertaisesti katsotaan, että auto on se miksi sitä väitetään.
 
vierailijafg
Isyystestin vaatiminen parisuhteessa on nimenomaan epäily pettämisestä. Ei kukaan ala vaatimaan isyystestiä jos tietää puolisonsa olleen uskollinen.

Jos mä tulisin raskaaksi ja aviomieheni yhtäkkiä alkaisi vaatia isyystestiä, niin kyllä mä loukkaantuisin verisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Isyystestin vaatiminen parisuhteessa on nimenomaan epäily pettämisestä. Ei kukaan ala vaatimaan isyystestiä jos tietää puolisonsa olleen uskollinen.
Jos mä tulisin raskaaksi ja aviomieheni yhtäkkiä alkaisi vaatia isyystestiä, niin kyllä mä loukkaantuisin verisesti.
Yleisen elämänkokemuksen perusteella aviovaimoja on syytä epäillä pettämisestä.
 
vierailija
Isyystestin vaatiminen parisuhteessa on nimenomaan epäily pettämisestä. Ei kukaan ala vaatimaan isyystestiä jos tietää puolisonsa olleen uskollinen.

Jos mä tulisin raskaaksi ja aviomieheni yhtäkkiä alkaisi vaatia isyystestiä, niin kyllä mä loukkaantuisin verisesti.
Ei jumaliste mitä psykooseja taas. Onneksi kenenkään ei tarvitse moiseen kysellä lapsen äidiltä lupia, mies ei tarvitse kuin yhden hiuksen lapsen päästä, niin isyys voidaan varmistaa ilman että äiti pääsee typerällä tunteilullaan tai manipuloinnillaan sitä estämään. Jokaisen miehen kannattaa testi teettää AINA, etenkin jos nainen yrittää manipuloida juuri tällaisilla kommentrilla.
 
Isyystesti ei ole sama asia kuin epäily pettämisestä. Toki ap:n tapauksessa on jo pettämisestä puhuttu, mutta yleisesti. Nykyään on yksinkertaisesti tyhmää olla tutkimatta isyyttä kun se on helppoa ja halpaa. Jokaisen miehen pitäisi testata jokaisen lapsen isyys jo pelkästään sen takia, että siitä tulisi normaali osa sitä lapsenhankkimisprosessia ja vältyttäisiin sitten näiltä turhilta riidoilta.
Itse asian olisin kuitenkin ottanut henk. Koht loukkauksena. Eikä ainakaan tässä perheessä ole tai ole koskaan ollut epäselvyyttä siitä kuka lastemme isä on.

Mutta mikäli joku muu sen kokee tarpeelliseksi, niin ei minulla ole mitään sitä vastaan. Näkisin, että asiasta kannattaa keskustella jo ennen kuin lapsia aletaan tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Miten vaikeaa kaltaisellesi naiselle on edes joskus ajatella rationaalisesti, loogisesti ja järjellä eikä retkahtaa hölmöön tunteelliseen fantasiointiin? Eihän siinä dna-testaamisessa epäillä ketään pettämisestä, vaan yksinkertaisesti turvataan lapsen, miehen ja yhteiskunnan oikeudet.
Kuten sanoin, minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos jotkut kokevat sen tarpeelliseksi. Itse olisin loukkaantunut vaatimuksesta, oli se miten epärationaalista tahansa.

Minusta tilanne olisi täysin sama, jos pyytäisin miestäni käymään sukupuolitauti testeissä kerran vuodessa. Ei sillä, että epäilisin, mutta hyvähän se on varmistaa, ettei ole mitään...

Kyllä se pienen kysymysmerkin jättää, vaikka kuinka looginen pyyntö olisikin.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Kuten sanoin, minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos jotkut kokevat sen tarpeelliseksi. Itse olisin loukkaantunut vaatimuksesta, oli se miten epärationaalista tahansa.

Minusta tilanne olisi täysin sama, jos pyytäisin miestäni käymään sukupuolitauti testeissä kerran vuodessa. Ei sillä, että epäilisin, mutta hyvähän se on varmistaa, ettei ole mitään...

Kyllä se pienen kysymysmerkin jättää, vaikka kuinka looginen pyyntö olisikin.
Toki te kävisitte molemmat sukupuolitautitesteissä.
 
vierailija
Ei jumaliste mitä psykooseja taas. Onneksi kenenkään ei tarvitse moiseen kysellä lapsen äidiltä lupia, mies ei tarvitse kuin yhden hiuksen lapsen päästä, niin isyys voidaan varmistaa ilman että äiti pääsee typerällä tunteilullaan tai manipuloinnillaan sitä estämään. Jokaisen miehen kannattaa testi teettää AINA, etenkin jos nainen yrittää manipuloida juuri tällaisilla kommentrilla.
Näyte otetaan limakalvolta tai syljestä
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä