mies ei tullu yöllä kotiin. ei oo koskaan tehnyt näin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29178403]Joo siis kyllä mäkin hyväksyn ihan täysin kaikenlaiset katoamistemput, kunhan vaan ei omassa suhteessa niitä tule :xmas:[/QUOTE]Kyseessähän ei varsinaisesti ollut katoaminen, vai menikö minulta oleellisin ohi. Toisekseen maailmani ja suhteeni ei kaatuisi tuollaiseen jos tapahtuisi ihme ja puolisoni tekisi moisen tempun kerran.
=)

Mä en nyt jaksa lukea koko ketjua, enkä ihan saanut selvää että miten tuiterissa oli ollut.
Mun mielestä on ok välillä spontaanisti juhlia kavereiden kanssa ja käyttää alkoholia, olla vaikka koko yö pois (toki pitää vaikka tekstari laittaa ettei kotona hätäännytä). Mutta sellaista halveksin, että ollaan niin tööt että kännykkä häviää, kontataan jossain rapakossa yrjöt rinnuksilla, eikä kukaan enää tiedä missä on ja onko hengissä.

?? Unohditko mainita tilanneyhteyden? :)

Vastaa siihen toisen ketjun kysymykseen, älä tänne.

Käsittääkseni olen aika rento kun ajan tasa-arvoisuutta mm. siten, että nainenkin saa mennä ja vaikka olla yön pois jos huvittaa.
Rentous my ass tällä palstalla kun joka hommaan teillä on lupalappu tai vähintään kysely ja anelu. :)

[QUOTE="vieras";29178641]Tosi rento oletkin kun kyselet ja jankkaat täällä, että saako naista lyödä käkättimeen ja jos ei saa ni miksei saa :D[/QUOTE]

?? Unohditko mainita tilanneyhteyden? :)

Vastaa siihen toisen ketjun kysymykseen, älä tänne.

Käsittääkseni olen aika rento kun ajan tasa-arvoisuutta mm. siten, että nainenkin saa mennä ja vaikka olla yön pois jos huvittaa.
Rentous my ass tällä palstalla kun joka hommaan teillä on lupalappu tai vähintään kysely ja anelu. :)

Niin, onhan se kamalaa jos aikuiset ihmiset ovat tehneet keskenään lapsia ja haluavat ilmoittaa toisilleen, jos menee juhlimiset aamuun asti. Ihan perseestä, missä se vapaus on ?!?!?!?!?

Vittu sä olet tyhmä.

[QUOTE="vieras";29178734]Hyvin on miehet saanut aivopestyä nämä epäkunnioittavien miesten puolustelijat. :D

Jotkut jopa puolustelevat tuota "vierasmiestä". Olette te koomisia.[/QUOTE]

Mä en koe sitä epäkunnioittavana jos mies käy kavereidensa kanssa iltaa viettämässä ja ilmoittaa jäävänsä tallille/kaverin sohvalle yöksi. Se tulee edulliseksikin, meille taksi maksaa yöaikaan 50-60 euroa. Mieluummin minä seuraavana päivänä käyn hakemassa.

Kaikkea ei tarvitse ennalta sopia, kunhan vain ilmoittaa ettei ole tulossa. Tämä käy meillä molempiin suuntiin.
Joskus voi ihan hyvin alkaa kavereiden kanssa juttua riittää ja vaikka se bisse maistua ja silloin on ihan luonnollista että voi jäädä yöksikin. Ei kaada maata mitenkään.
Ja ei meidän lapset järkyty jos toinen vanhempi kertoo että isi on nyt siellä ja siellä ja tulee tänään kyllä kotiin.
Aivopesusta tässä ei ole millään tavalla kysymys, vaan ihan luonnollisesta aikuisen ihmisen vapaudesta. Merkittävää menetystä en koe siitä jos mies yhden yön nukkuu toisaalla, puhumattakaan että saa rauhassa olla kun ei todellakaan ole joka viikko eikä edes joka kuukausi omissa menoissa yöaikaan. Mulle ei myöskään tuota ongelmia olla lasten kanssa keskenäänkin, onhan mun mieskin ilman minua heidän kanssaan vallan mainiosti pärjännyt!
Ap:n ja minun ero olisi ollut se että ekan puhelun jälkeen olisin antanut asian olla, en olisi jäänyt valvomaan ja "huolehtimaan" aikuisesta miehestä. Olisin sanonut että tulee jos tulee ja haen huomenna jos tarviit kyydin. Ja olisin ruvennut nukkumaan.

Se on ihan siitä mistä asioista haluaa ongelman tehdä.

Eikö oo hurjaa kun joku on erimieltä pirttihirmujen kanssa :D

Oikeastaan, omasta näkökulmasta voisi kysyä, "miehet, kuka kehtaa myöntää on joutunut ottaa tässä ketjussa kymmenittäin pesivän kaltaisen pirttihirmun omakseen"? ;-)

Huomaa nyt säkin että mä suon vapaa aikaa naiselle yhtälailla. Mutta minusta aikuisen elämä ei tarvitse olla täynnä säännöksiä. VARSINKAAN jos lapsilla on kaksi tervettä vanhempaa, niin mihin vittuun niitä molempia tarvitaan kokoajan? Ootteko te aivan kädettömiä jos ette pärjää ilman miestänne? Jopa minä osaan hoitaa ruoat, pyykit ja lapset YKSIN. Ja helposti. Ja nautin siitä että toinen saa mennä minne haluaa.

Vituttaa sunkaltaiset urpåt jotka on takajaloillaan hirnumassa jos mies on kyseenalaistamassa pikkuvaimon säännöskirjaa.

Hiillytkö? Minä kehun sinua helmeksi ja sinä tulkitset minut takajaloilla hirnuvaksi urpåksi??
Hauskaa sinussa on se, että ilmestyt aina tämän kaltaisiin ketjuihin puolustamaan ihmiseten oikeuksia mennä ja tulla huolimatta loukkaako tekemisillään parisuhde kumppaniaan vai ei. Ja olet aina niin oikeassa, ainakin omasta mielestäsi. Eihän edes keskustelussa ole kyse saako aloittajan mies mennä viihteelle, vaan siitä olisiko fiksua ilmoittaa, ettei tulekkaan yöksi kotiin. Jos parisuhde on kunnossa, osapuolet kyllä saavat kulkea yksinään, mutta toista kunnioittavaa on ilmoittaa jos ei kotiin ole tulossa, ei tarvitse sitten toisesta olla huolissaan ja voi nukkua yönsä rauhassa. Tätä asiaa kutsutaan välittämiseksi, puolin ja toisin, eikä tällä ole mitään tekemistä pirttihirmuuden kanssa :)

Mä en koe sitä epäkunnioittavana jos mies käy kavereidensa kanssa iltaa viettämässä ja ilmoittaa jäävänsä tallille/kaverin sohvalle yöksi. Se tulee edulliseksikin, meille taksi maksaa yöaikaan 50-60 euroa. Mieluummin minä seuraavana päivänä käyn hakemassa.

Kaikkea ei tarvitse ennalta sopia, kunhan vain ilmoittaa ettei ole tulossa. Tämä käy meillä molempiin suuntiin.
Joskus voi ihan hyvin alkaa kavereiden kanssa juttua riittää ja vaikka se bisse maistua ja silloin on ihan luonnollista että voi jäädä yöksikin. Ei kaada maata mitenkään.
Ja ei meidän lapset järkyty jos toinen vanhempi kertoo että isi on nyt siellä ja siellä ja tulee tänään kyllä kotiin.
Aivopesusta tässä ei ole millään tavalla kysymys, vaan ihan luonnollisesta aikuisen ihmisen vapaudesta. Merkittävää menetystä en koe siitä jos mies yhden yön nukkuu toisaalla, puhumattakaan että saa rauhassa olla kun ei todellakaan ole joka viikko eikä edes joka kuukausi omissa menoissa yöaikaan. Mulle ei myöskään tuota ongelmia olla lasten kanssa keskenäänkin, onhan mun mieskin ilman minua heidän kanssaan vallan mainiosti pärjännyt!
Ap:n ja minun ero olisi ollut se että ekan puhelun jälkeen olisin antanut asian olla, en olisi jäänyt valvomaan ja "huolehtimaan" aikuisesta miehestä. Olisin sanonut että tulee jos tulee ja haen huomenna jos tarviit kyydin. Ja olisin ruvennut nukkumaan.

Oletko sinä nyt ihan vajukki? Kysehän onkin tässä siitä, että sitä ilmoitusta ei tule! Mun mielestä miehen pitää ilmoittaa, vaikka sitten tekstarilla aamuyöllä, jos menee seuraavaan päivään asti. Jos tuota ilmoitusta ei tule ja heräisin ilman miestäni, niin todellakin huolestuisin ja miettisin, mitä on tapahtunut. Ja itsekin kyllä ilmottaisin miehelleni, jos menoni kestääkin pidempään kuin olin ajatellut eli seuraavaan päivään.

[QUOTE="vieras";29178788]Oletko sinä nyt ihan vajukki? Kysehän onkin tässä siitä, että sitä ilmoitusta ei tule! Mun mielestä miehen pitää ilmoittaa, vaikka sitten tekstarilla aamuyöllä, jos menee seuraavaan päivään asti. Jos tuota ilmoitusta ei tule ja heräisin ilman miestäni, niin todellakin huolestuisin ja miettisin, mitä on tapahtunut. Ja itsekin kyllä ilmottaisin miehelleni, jos menoni kestääkin pidempään kuin olin ajatellut eli seuraavaan päivään.[/QUOTE]

No mitä ilmoitettavaa tuossa erikseen on jos nainen on soittanut jo yön aikana (viimeisen kerran kuudelta) että on edelleen juhlat käynnissä?
Eikö se voisi olla ihan itsestäänselvää että toinen voi sinne kaverille jäädä eikä tarvii aamukuudelta sieltä pompata kotiin.
Kuka oikeasti valvoo yön läpeensä kun tietää että toisella on siellä kivaa ja partyt pystyssä, se tulee sieltä kyllä kun tulee, ihan valvomatta.

[QUOTE="vieras";29178111]Eli teillä on sovittu, että viihteelle kun lähtee niin mies menee kavereilleen joskus yöksi? Vai onko mies vain kerran jäänyt ilman ilmoituksia ja sen jälkeen olette sopineet asian? Sitä en usko, että miehesi yks kerta vain ilmoittamatta jäi yöksi jollekin kaverilleen ja sinä olit aamulla että aha, mies nyt vaan on ollut yön poissa ilmoittamatta ja that's fine... ainakaan jos sun mies on aikuinen ihminen ja/tai teillä on lapsia.

Meillä kyllä lapset aamulla olettavat, että me kumpikin olemme kotona, jos ei ole muuta sovittu. Olemme ilmeisesti sitten kovinkin harvinainen perhe, kun se kuuluu mun mielestä asiaan että yöt vietetään kotona, jos ei ole asiasta erikseen sovittu etukäteen :)[/QUOTE]

Ei vaan laittaa tekstarin tai soittaa jos jää reissunpäälle. Ja tässähän tapauksessa myös ap:lla oli tieto että menee myöhään.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Ei siinä mitään jos HALUAVAT. Mutta jos toinen ei halua, tai näkee vapaudekseen olla viihteellä ilmoittamatta sen enempiä, niin minusta siinä on turha vetää esiin mitään kaulinta ja lasten hyvinvointia. Jokainen vähänkään kykenevä aikuinen osaa hoitaa pari päivää kotia ja lisäksi selittää neutraalisti lapsille että toinen vanhemmista on ystävien kanssa, tulee vähän myöhemmin.

Mutta ei, kun tämä on selkeästi iskun paikka (naiselle). Kun mies ei tee kuten on tapojen mukaista (=kuten nainen haluaa), niin otetaan kaulin käteen ja istutetaan sika pöytään kuulemaan tuomionsa.

[QUOTE="vieras";29178737]Niin, onhan se kamalaa jos aikuiset ihmiset ovat tehneet keskenään lapsia ja haluavat ilmoittaa toisilleen, jos menee juhlimiset aamuun asti. Ihan perseestä, missä se vapaus on ?!?!?!?!?

Vittu sä olet tyhmä.[/QUOTE]

[QUOTE="Vierailija";29178766]Hiillytkö? Minä kehun sinua helmeksi ja sinä tulkitset minut takajaloilla hirnuvaksi urpåksi??
Hauskaa sinussa on se, että ilmestyt aina tämän kaltaisiin ketjuihin puolustamaan ihmiseten oikeuksia mennä ja tulla huolimatta loukkaako tekemisillään parisuhde kumppaniaan vai ei. Ja olet aina niin oikeassa, ainakin omasta mielestäsi. Eihän edes keskustelussa ole kyse saako aloittajan mies mennä viihteelle, vaan siitä olisiko fiksua ilmoittaa, ettei tulekkaan yöksi kotiin. Jos parisuhde on kunnossa, osapuolet kyllä saavat kulkea yksinään, mutta toista kunnioittavaa on ilmoittaa jos ei kotiin ole tulossa, ei tarvitse sitten toisesta olla huolissaan ja voi nukkua yönsä rauhassa. Tätä asiaa kutsutaan välittämiseksi, puolin ja toisin, eikä tällä ole mitään tekemistä pirttihirmuuden kanssa :)[/QUOTE]

Pirttihirmuudeksi se muuttuu siinä vaiheessa, jos ei hyväksytäkkään sitä toisen ilmoitusta jäädä vielä juhlimaan, vaikka olisikin aiemmin suureen ääneen mainostettu, että ei haittaa jos jä kunhan ilmottaa. Jos kuitenkin ilmoituksen tullessa aletaan vetoamaan siihen ja tähän, että miksi juuri nyt kun sähän tiedät että huomenna on sitä ja tätä. Tai mä niin odotin sua kotiin ja oon väsyny just nyt ja en jaksa itse hoitaa kaikkea. Tai muulla lailla marttyyrina koitetaan toista syyllistää. Eli lyhyesti, jos pelkästä ilmoittamisesta kyse, niin silloin on hyväksyttävä mukisematta ilmoitus (edelleen tietysti huomioiden se että aikuisia ollaan ja juhlimisia on kohtuudella eikä joka viikonloppu).

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Jep, sua yhtenä tarkoitinkin. Teikäläisillä juurikin on ne miehet ketkä pettää...mutta sitä et halua edes nähdä vaan pidät miehellesi seiniä pystyssä kuin alkoholistin puoliso konsanaan. Ulkpuolelle yrität saada näyttämään niin hyvältä että.

Vähänkään enemmän täysjärkiset puolustavat minua koska minähän puolustan naisten vapausoikeuksia siinä missä miestenkin! :D kuka nyt pirttihirmujen ja kruunuaan kiillottavien Äiti Teresoiden takana seisoisi? Paitsi tietty ne elämänsä Sääntökirjalle myyneet tylsimykset.

[QUOTE="vieras";29178734]Hyvin on miehet saanut aivopestyä nämä epäkunnioittavien miesten puolustelijat. :D

Jotkut jopa puolustelevat tuota "vierasmiestä". Olette te koomisia.[/QUOTE]

Ei vaan laittaa tekstarin tai soittaa jos jää reissunpäälle. Ja tässähän tapauksessa myös ap:lla oli tieto että menee myöhään.

Eihän sillä ollut. Ap:nhan piti itse urkkia se tieto mieheltä, ei mitään etukäteistietoja ollut jos ei edes tiennyt, että mies on menossa ryyppäämään. Mullekin riittäis, jos laittais sen tekstarin vaikka aamuyöllä niin, että aamulla kun huomaisin ettei mies ole tullut, niin on edes puhelimessa tieto että on jossain yötä. Mutta jos ei illalla sano että voi mennä aamuun asti, eikä edes yöllä laita tekstaria että venyy, niin se on mun mielestä todella törkeää käytöstä.

Itse en soittele mieheni perään kun on juhlimassa, saa ihan rauhassa nauttia illasta ja yöstä. Mutta jos ei aamulla ole kotona eikä ole mitään tekstiviestiä edes yöllä tullut, niin todellakin suuttuisin.

Ei siinä mitään jos HALUAVAT. Mutta jos toinen ei halua, tai näkee vapaudekseen olla viihteellä ilmoittamatta sen enempiä, niin minusta siinä on turha vetää esiin mitään kaulinta ja lasten hyvinvointia. Jokainen vähänkään kykenevä aikuinen osaa hoitaa pari päivää kotia ja lisäksi selittää neutraalisti lapsille että toinen vanhemmista on ystävien kanssa, tulee vähän myöhemmin.

Mutta ei, kun tämä on selkeästi iskun paikka (naiselle). Kun mies ei tee kuten on tapojen mukaista (=kuten nainen haluaa), niin otetaan kaulin käteen ja istutetaan sika pöytään kuulemaan tuomionsa.

Sinä sitten etsit itsellesi tuollaisen naisen joka sallii kaikki menosi niin ettet niistä ilmoittele. En usko että sinulla tällä hetkellä on toiveidesi kaltaista naista. Sen verran katkeralta ja vihaiselta vaikutat.

Ja mitä edes yrität näillä lukuisilla viesteillä? Muuttaa sitä mikä muilla toimii?

[QUOTE="vieras";29178814]Jep, sua yhtenä tarkoitinkin. Teikäläisillä juurikin on ne miehet ketkä pettää...mutta sitä et halua edes nähdä vaan pidät miehellesi seiniä pystyssä kuin alkoholistin puoliso konsanaan. Ulkpuolelle yrität saada näyttämään niin hyvältä että.[/QUOTE]

Voi hyvän tähessä.... En minä voi kuin päätäni pyöritellä. Ja en edes viitsi tuollaiselle vainoharhaiselle mitään koettaa selittää.
Ota nyt huomioon että tämä pätee meillä molempiin suuntiin, se on sitten se mun mieskin yhtälailla tosi hyvin aivopesty ja hienosti sekin niitä seiniä kannattelee.

Ja mä voin aikalailla hatullisen paskaa syödä jos joskus osoittautuu että minun mies ois minua koskaan pettänyt. Harmillista ettei teillä voi vapaasti olla kun on se pettämisenpelko koko ajan mielessä.

Välittäminen toisesta ja yksinään kulkeminen on kaukainen ajatus silloin kun luuri alkaa piristä heti pian kun kotiovi on lyöty kiinni tai viimeistään klo 24.00.

[QUOTE="Vierailija";29178766]Hiillytkö? Minä kehun sinua helmeksi ja sinä tulkitset minut takajaloilla hirnuvaksi urpåksi??
Hauskaa sinussa on se, että ilmestyt aina tämän kaltaisiin ketjuihin puolustamaan ihmiseten oikeuksia mennä ja tulla huolimatta loukkaako tekemisillään parisuhde kumppaniaan vai ei. Ja olet aina niin oikeassa, ainakin omasta mielestäsi. Eihän edes keskustelussa ole kyse saako aloittajan mies mennä viihteelle, vaan siitä olisiko fiksua ilmoittaa, ettei tulekkaan yöksi kotiin. Jos parisuhde on kunnossa, osapuolet kyllä saavat kulkea yksinään, mutta toista kunnioittavaa on ilmoittaa jos ei kotiin ole tulossa, ei tarvitse sitten toisesta olla huolissaan ja voi nukkua yönsä rauhassa. Tätä asiaa kutsutaan välittämiseksi, puolin ja toisin, eikä tällä ole mitään tekemistä pirttihirmuuden kanssa :)[/QUOTE]

No meillä kyllä mieskin haluaa, että minä ilmoitan jos menee suunniteltua pidempään. Onko se sitten pirttihirmu, enkä sitä edes tiennyt??? :D

[QUOTE="nuuh";29178038]Oot sää niitä naiseja jotka soittaa puolen tunnin välein kun mies viihteellä :D Missä ootte? Kuka siellä puhu takana? Mitä juot? Monta oot juonu? Kuka nauroi? Onko teillä muka hauskaa? Arvaa onko täällä kivaa, KAIKKI lapset kipeinä ja mullekkin kasvoi pahka suuhun ja tukkaan sattuu? Millon sä tuut? Millä? Hyi, kuka polttaa? Miks tollasta musiikkia? Paljon menny rahaa? Just nyt kun mun tekis seksiä mieli niin huoh tottakai sä oot poissa!!? Mikset vastannut heti? Miks oli varattua? Kuka kaatu?
Kappas että joskus miehillä venähtää....[/QUOTE]

:D :D :D

Voi hyvän tähessä.... En minä voi kuin päätäni pyöritellä. Ja en edes viitsi tuollaiselle vainoharhaiselle mitään koettaa selittää.
Ota nyt huomioon että tämä pätee meillä molempiin suuntiin, se on sitten se mun mieskin yhtälailla tosi hyvin aivopesty ja hienosti sekin niitä seiniä kannattelee.

Ja mä voin aikalailla hatullisen paskaa syödä jos joskus osoittautuu että minun mies ois minua koskaan pettänyt. Harmillista ettei teillä voi vapaasti olla kun on se pettämisenpelko koko ajan mielessä.

Jäkäti jäkäti. Olet niin kauhea jäkättäjä että.

Yhteistyössä